To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Λανσάρισμα καμπάνιας Jameson από UM και Pernod Ricard

Λανσάρισμα καμπάνιας Jameson από UM και Pernod Ricard

Η UM σε συνεργασία με τον πελάτη της Pernod Ricard λάνσαρε στις 15 Νοεμβρίου την νέα καμπάνια για το JAMESON «Why? Taste, that’s why».

Ο σχεδιασμός της στρατηγικής επικοινωνίας λανσαρίσματος της παγκόσμιας καμπάνιας του JAMESON στην Ελλάδα έγινε από την UM και την Pernod Ricard, και πραγματοποιήθηκε σε 2 φάσεις.

Στις 15 Νοεμβρίου ξεκίνησε η Teasing phase της καμπάνιας η οποία διήρκησε μέχρι την Κυριακή 18 Νοεμβρίου. Η Teasing phase της καμπάνιας ενεργοποιήθηκε στη στάση του μετρό στο Σύνταγμα, όπου υπήρξε πλήρη κάλυψη της στάσης με δημιουργικά στο πράσινο χρώμα του JAMESON και λεκτικά μηνύματα εμπνευσμένα από την φιλοσοφία του. Παράλληλα δημιουργήθηκε teasing page στο Facebook με το όνομα WHY? όπου δημοσιευτήκαν GIF posts με τα ίδια λεκτικά, teasing posts στις FB pages της LIFO, της ATHENS VOICE και του ONEMAN.

Στις 19 Νοεμβρίου έγινε η αποκάλυψη και ξεκίνησε η Reveal phase της καμπάνιας η οποία θα διαρκέσει μέχρι τις  30 Νοεμβρίου και πραγματοποιήθηκε με χρήση TV, Digital, Social Media, YouTube και νέων Outdoor δημιουργικών.

Ο Τριαντάφυλλος Μαντάνης, General Manager της UM, μας είπε: «Το λανσάρισμα της καμπάνιας «WHY? Taste, thats why» για το JAMESON με τη χρήση δύο φάσεων, είναι μια πρωτότυπη ιδέα της UM, εμπνευσμένη από τις αξίες, την ιστορία και την φιλοσοφία του JAMESON. Μια ιδέα που από την αρχή, και ευχαριστούμε πολύ γι΄αυτό, η ομάδα της Pernod Ricard την αγκάλιασε και δέχτηκε να την υλοποιήσουμε χωρίς δισταγμό. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που η νέα μας συνεργασία με την Pernod Ricard ξεκίνησε με μια τόσο επιτυχημένη ενέργεια και ευχόμαστε να ακολουθήσουν ακόμα περισσότερες στο μέλλον.»

Ο Julien Merlet, Marketing Director της Pernod Ricard, μας είπε: «Το Jameson έχει εδραιώσει τη θέση του στην αγορά της Ελλάδας κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, αποδεικνύοντας έτσι ότι η μάρκα ανταποκρίνεται πολύ καλά στις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών. Με τη νέα αυτή καμπάνια, στόχος μας ήταν να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο την εικόνα του Jameson, επικοινωνώντας το ανεπιτήδευτο, ευθύ και κατά κάποιο τρόπο αφοπλιστικά ειλικρινές ύφος του, που το κάνει μοναδικό. Η συνολική καμπάνια καταλήγει σε έναν απλό αλλά παράλληλα σημαντικό λόγο για τον οποίο οι άνθρωποι αγαπούν το Jameson τόσο πολύ: τη γεύση του!

Κατά τη διάρκεια των 2 φάσεων (teasing/reveal) της καμπάνιας, καταφέραμε να προκαλέσουμε την περιέργεια των καταναλωτών, καθώς η επιλογή του σταθμού μετρό του Συντάγματος αλλά και η έκταση της κάλυψης του βοήθησε, στην μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας, ενώ παράλληλα υποστηρίχτηκε με αντίστοιχες ενέργειες στο Internet.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη UM και την WHITE για τη εξαιρετική δουλειά τους στην υλοποίηση αυτής της καμπάνιας. Sláinte! »

Ta δημιουργικά υλικά της καμπάνιας δημιούργησε η WHITE.

TAGS: Pernod Ricard, UM