To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μια καμπάνια που άλλαξε τον τουρισμό στην Πελοπόννησο. Το αποτέλεσμα; No Effie!

Μια καμπάνια που άλλαξε τον τουρισμό στην Πελοπόννησο. Το αποτέλεσμα; No Effie!

Μυθική Πελοπόννησος. Ένας δημοφιλής προορισμός που, χάρη στην καμπάνια της Choose, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν, να γοητευτούν και να επισκεφτούν ακόμα περισσότεροι άνθρωποι.

Τα ξενοδοχεία της Περιφέρειας Πελοποννήσου γέμισαν, οι αφίξεις και οι διανυκτερεύσεις «εκτοξεύτηκαν» και εμείς δεν μπορούμε παρά να νιώθουμε υπερηφάνεια, που ως επαγγελματίες της επικοινωνίας καταφέραμε να ενώσουμε δυνάμεις με τον πελάτη, να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε μια καμπάνια που έφερε όλους αυτούς τους επισκέπτες.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ (Επεξεργασία INSETE Intelligence), η Πελοπόννησος υπερτερεί σε επισκεψιμότητα σε σχέση με τις υπόλοιπες περιφέρειες στο σύνολό τους, πανελλαδικά.  Έτσι, ενώ οι αφίξεις τουριστών στο σύνολο της χώρας αυξήθηκαν κατά 15,3% για το 2017 σε σχέση με το 2015, στην Πελοπόννησο, οι αφίξεις σημείωσαν άνοδο κατά 42,8%. Ταυτόχρονα, αυξήθηκε και ο αριθμός των διανυκτερεύσεων, καθώς στο σύνολο της χώρας αυξήθηκαν κατά 13,4% ενώ στην Περιφέρεια Πελοποννήσου αυξήθηκαν κατά 42,3%. Τριπλάσια δηλαδή αύξηση αφίξεων και διανυκτερεύσεων σε σχέση με την υπόλοιπη χώρα. Άρα ο κόπος μας έφερε αποτέλεσμα.

Πιο συγκεκριμένα, για τη διετία 2015-2017 στην περιφέρεια Πελοποννήσου είχαμε:


- Αύξηση 40,6% των διεθνών αφίξεων στον αερολιμένα Καλαμάτας (κατά 35.000 άτομα).

- Αύξηση αφίξεων στα ξενοδοχειακά καταλύματα της Πελοποννήσου κατά 42,81% σε αλλοδαπούς επισκέπτες και κατά 9,74% σε ημεδαπούς (περίπου 200.000 περισσότερες αφίξεις)

- Αύξηση διανυκτερεύσεων κατά 42,25% σε αλλοδαπούς και 10,18% σε ημεδαπούς επισκέπτες

- Αύξηση αφίξεων στα λιμάνια της Πελοποννήσου κατά 81%

-Αύξηση επισκεπτών σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους της Περιφέρειας κατά 222.000 άτομα.

- Αύξηση επισκεπτών στα μουσεία κατά 37% και στους αρχαιολογικούς χώρους κατά 13,6%

- Αύξηση 10% στον κύκλο εργασιών των επιχειρήσεων που ασχολούνται με τον κλάδο του τουρισμού στην Περιφέρεια Πελοποννήσου

- Αύξηση 17% στην απασχόληση στον τομέα του τουρισμού Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, η Πελοπόννησος παρουσίασε τα έτη 2016-2017 τη μεγαλύτερη αύξηση τόσο σε αφίξεις (21,25%) όσο και σε διανυκτερεύσεις (24,71%) από το σύνολο των περιφερειών στη χώρα.




Η ικανοποίηση των ανθρώπων της Choose είναι η ίδια με όλων των επαγγελματιών που φέρνουν επιθυμητά αποτελέσματα, έχοντας εργαστεί σκληρά και μεθοδικά. Το πόσο σκληρά και μεθοδικά, το δείχνουν, όπως μας λένε, τα ίδια τα στοιχεία της καμπάνιας:

 - Ενίσχυση του προορισμού «Πελοπόννησος» στην παγκόσμια και εγχώρια τουριστική αγορά, ως ενός πολυδιάστατου ανταγωνιστικού προορισμού, δίνοντας έμφαση στην ανάδειξη του θεματικού τουρισμού

- Δημιουργία θεματικών videos για τον πλούτο εμπειριών σε Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Μεσσηνία, Λακωνία

- 80 ώρες γυρισμάτων

- Ένα video-ντοκιμαντέρ, διαρκειας 30’ με τίτλο: «Πελοπόννησος: Μια ξεχωριστή εμπειρία»

- 37 ολοσέλιδες καταχωρίσεις σε 35 ελληνικά και ξένα έντυπα σε πάνω από 5 γλώσσες

- Πάνω από 900 τηλεοπτικές διαφημίσεις σε 11 εθνικά, περιφερειακά και διαδικτυακά τηλεοπτικά μέσα - Περισσότερα από 500 posts με ταξιδιωτικές εμπειρίες ανά θεματική κατηγορία τουρισμού και ανά περιφερειακή ενότητα-προορισμό στο www.mythicalpeloponnese.gr

- Τουριστικός Οδηγός 52 σελίδων, σε 7 γλώσσες και σε ειδική έκδοση για ΑΜΕΑ

- 5 θεματικοί οδηγοί των 20 σελίδων, σε 7 γλώσσες και σε ειδική έκδοση για ΑΜΕΑ, που κυκλοφόρησαν σε 200.000 αντίτυπα

- Δημιουργία 8 ειδών διαφημιστικών δώρων σε 25.000 τεμάχια

- Δράσεις προβολής και προώθησης προορισμού σε συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες (British Airways, Aegean Airlines, Brussels, Flynikki).

- Συμμετοχή σε 16 διεθνείς εκθέσεις

- Περισσότερες από 280 επαφές και συναντήσεις με επαγγελματίες και θεσμικούς παράγοντες του τουρισμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό

- Υποστήριξη της διοργάνωσης 15 τοπικών εκδηλώσεων και φεστιβάλ

- Συμμετοχή σε 2 εγχώριες εκθέσεις

- Φιλοξενία 6 επαγγελματικών και δημοσιογραφικών αποστολών στην περιφέρεια Πελοποννήσου για το άνοιγμα σε νέες αγορές

- Υποστήριξη 2 διεθνών συνεδρίων που εμπλουτίζουν το τουριστικό προϊόν της περιφέρειας Πελοποννήσου

- 5 Mobile Apps -ένα για κάθε περιφερειακή ενότητα- για συσκευές smartphone και για 3 λειτουργικά συστήματα

- Δημιουργία διαδικτυακής καμπάνιας, με χρήση όλων των social media (Facebook, Twitter, YouTube, Google Display Network & Programmatic) για την ανάδειξη της Πελοποννήσου και ως χειμερινού προορισμού και με στόχο τις αγορές Ελλάδας, Γαλλίας, Ιταλίας, Δανίας, Αγγλίας, Γερμανίας και ΗΠΑ.



Κωνσταντίνος Μπιτζής: Μετρήσιμα τα θετικά αποτελέσματα για την τοπική κοινωνία και την οικονομία (Διευθύνων Σύμβουλος, Πελοπόννησος Α.Ε., Αναπτυξιακή Ανώνυμη Εταιρεία ΟΤΑ)

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου και ειδικότερα η Πελοπόννησος Α.Ε. επένδυσε σε μια ολιστική προβολή της Πελοποννήσου ως ολοκληρωμένου τουριστικού προϊόντος και πολυδιάστατου τουριστικού προορισμού, ώστε να δημιουργείται η αίσθηση ότι πάντα υπάρχει κάτι ακόμη να εξερευνήσει κανείς στην Πελοπόννησο. Το έργο αυτό, σύμφωνα με τα λεγόμενα, τόσο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων όσο και άλλων εθνικών μηχανισμών ελέγχου, αποτελεί υπόδειγμα ορθής διαχείρισης και παράδειγμα καλών πρακτικών με μετρήσιμα θετικά αποτελέσματα για την τοπική οικονομία και κοινωνία.


Γιώτα Γουρνά: Φωτεινό παράδειγμα η συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα (Project Manager, Choose)

Την άποψή της για το project καταθέτει η Γιώτα Γουρνά, Project Manager, που είχε και την ευθύνη του συντονισμού της καμπάνιας: «Ήταν ένα πολύ απαιτητικό και δύσκολο στο συντονισμό έργο. Η διάθεση όμως και η ποιότητα όλων των συνεργατών ήταν καθοριστική, εντυπωσιακή και, τολμώ να πω, συγκινητική.  Ίσως ένα από τα πιο φωτεινά παραδείγματα για το πώς μπορεί να συνεργαστεί ο δημόσιος με τον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα, με γνώμονα το κοινό καλό». Και αυτό που τονίζει περισσότερο η κυρία Γουρνά, είναι η αρμονική συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, μια συνεργασία ασυνήθιστη για την Ελλάδα, που όπως αποδείχθηκε, μπορεί να αποδώσει καρπούς, αν γίνεται με γνώμονα όχι μόνο το κοινό συμφέρον, αλλά κυρίως την αγάπη για έναν τόπο τόσο γενναιόδωρο προς τον επισκέπτη.

H υπερηφάνεια είναι το πρώτο που αναφέρουν τα στελέχη της Choose, σχετικά με την καμπάνια. Και σημειώνουν πως τα τελευταία χρόνια ο πήχης για τις καμπάνιες τουριστικής προβολής ανεβαίνει όλο και πιο ψηλά, καθώς αυξάνεται διεθνώς ο ανταγωνισμός. Eιδικά για την Ελλάδα, που ο τουρισμός αποτελεί «βαριά βιομηχανία», η προβολή των τουριστικών πρότζεκτ θα πρέπει να αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα.

Καταφέραμε να μιλήσουμε αποτελεσματικά, μας λένε στην Choose, για έναν τόπο μυθικής ομορφιάς, που συνδυάζει μοναδικά βουνό και θάλασσα, καλοκαίρι και χειμώνα, παραλία και χιόνι.  Έναν αγαπημένο τόπο, που θα θέλαμε και μέσω μιας διάκρισης στο πλαίσιο των φετινών Effie Awards, να αγαπήσουν ακόμη περισσότεροι. Συγχαίρουμε όλους τους νικητές των φετινών Effie Awards, για τη σκληρή δουλειά, τη δημιουργική διάθεση και την αρτιότητα. Και μοιραζόμαστε μαζί τους τα ίδια αισθήματα ικανοποίησης, γιατί στο project Μυθική Πελοπόννησος υπήρχαν όλα τα συστατικά που αξίζουν βραβεία: σωστός σχεδιασμός, επιμονή, δημιουργικότητα, συνεργασία, αποτελεσματικότητα.  Όλα όσα επιβραβεύει τελικά η πραγματικότητα.