To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mindshare Bold & Fast River: 1η in-gaming καμπάνια για Cosmote Neo και What’s up

Mindshare Bold & Fast River: 1η in-gaming καμπάνια για Cosmote Neo και What’s up

Τα πρώτα ηλεκτρονικά παιχνίδια δημιουργήθηκαν 50 χρόνια πριν!

Από τότε πολλά άλλαξαν στην Τεχνολογία, στα Μέσα, στα Παιχνίδια και στον τρόπο με τον οποίο οι gamers παίζουν. Το gaming, σήμερα, είναι αναπόσπαστο μέρος του τρόπου με τον οποίο οι νέοι χρήστες δημιουργούν σχέσεις και αλληλεπιδρούν με φίλους καθώς και με τα προτιμώμενα brand τους.

Στοιχεία τελευταίας έρευνας δείχνουν ότι το 37% των καταναλωτών δηλώνει να ξοδεύει χρόνο σε παιχνίδια, ενώ τα brands δαπανούν εκεί μόνο 2 δις δολάρια ετησίως. Την ίδια στιγμή, 34% των καταναλωτών ξοδεύουν χρόνο στα SoMe με τα brands να επενδύουν 74 δις δολάρια για διαφήμιση σε αυτά. Εν τούτοις, σε μια νέα έρευνά της, η Accenture, εκτιμά ότι η πλήρης αξία της βιομηχανίας gaming υπερβαίνει πλέον τα 300 δις δολάρια, περισσότερο από αυτές των ταινιών και της μουσικής μαζί!


Σε συνδυασμό με τα δυνατά σημεία του programmatic στην προβολή διαφημίσεων πλέον μέσα στα παιχνίδια και με το υψηλό viewability rate που προσφέρει (άνω του 95%), το in-gaming advertising έχει βρει, δικαίως, μία νέα ώθηση από τον διαφημιστικό κλάδο.

Εν τω μεταξύ η πανδημία αύξησε κατακόρυφα έσοδα, αριθμό παικτών αλλά και χρόνο παιχνιδιού, π.χ. 40% στη GenZ και τους Millennials, γεγονότα που εντείνουν την ανάγκη στα brands, να επενδύσουν πλέον budget στο in-gaming advertising.


Σε αυτά τα πλαίσια, Mindshare Bold και Fast River σχεδίασαν και υλοποίησαν την 1η in-gaming καμπάνια για το νέο brand Cosmote Neo, και σε 2η φάση για το Whats up, μέσω του Eskimi DSP, που εκπροσωπείται αποκλειστικά από τη Fast River.

Έτσι οι gamers παίζουν το αγαπημένο τους παιχνίδι και χωρίς να επηρεάζεται καθόλου η εμπειρία και η ροή του παιχνιδιού τους, ενημερώνονται για τη νέα υπηρεσία Cosmote Neo.