To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα καμπάνια από Nescafé Dolce Gusto & OgilvyOne

Νέα καμπάνια από Nescafé Dolce Gusto & OgilvyOne
Νέα καμπάνια από Nescafé Dolce Gusto & OgilvyOne

Η συγκεκριμένη online καμπάνια είχε σαν στόχο να αντικαταστήσει τα πιο άσχημα δώρα που έχουν γίνει με το απόλυτο δώρο των γιορτών: τις μηχανές Nescafé Dolce Gusto! Σε αυτό το πλαίσιο, η μάρκα κάλεσε τους ιδιοκτήτες άσχημων “έργων τέχνης” να τα μοιραστούν με όλους για να κερδίσουν.

Πιο συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες έπρεπε να φωτογραφίσουν αληθινά φρικτά δώρα και να τα ανεβάσουν στα social media με hashtag #KanenaGusto. Ο κριτικός έργων τέχνης του Nescafé Dolce Gusto παρουσίασε τα πιο άσχημα από αυτά στα τέσσερα επεισόδια της σειράς \"Τέχνη που κόβει την ανάσα\" που μεταδόθηκαν στο www.dolce-gusto.gr, στη σελίδα του Nescafé Dolce Gusto στο Facebook αλλά και στο YouTube. Οι 20 «χειρότερες» συμμετοχές που εμφανίστηκαν στα επεισόδια κέρδισαν μοναδικές μηχανές - έργα τέχνης από τον Nescafé Dolce Gusto!

Η καμπάνια είχε πάνω από 1.020 συμμετοχές ενώ τα videos συγκέντρωσαν περισσότερα από 927.516 views στο Facebook και πάνω από 661.836 views στο YouTube.