To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα καμπάνια της OgilvyOne για την Υγείας Παυλίδη

Νέα καμπάνια της OgilvyOne για την Υγείας Παυλίδη
Υπήρχε άραγε Extreme Free-ride Biking το 1899; Καλλιεργούσαν goji berry και ιπποφαές στο Τέρμα Αμπελοκήπων το 1927; Αυτά, ανάμεσα σε άλλα, μας ρωτάει η νέα καμπάνια της σοκολάτας Υγείας Παυλίδη που υπογράφει η OgilvyOne και τρέχει ήδη σε Facebook, Youtube, Instagram, αλλά και σε έντυπα μέσα. Web videos και posts μας πηγαίνουν πίσω στην ιστορία των extreme sports, των power smoothies και των αντιοξειδωτικών καρπών, δείχνοντάς μας πως όσα fitness trends κι αν εμφανιστούν, όσες διατροφικές τρέλες κι αν γίνουν δημοφιλείς, κάποια στιγμή θα ξεχαστούν. Όμως η σοκολάτα Υγείας Παυλίδη παραμένει σταθερή στην καρδιά των Ελλήνων για πάνω από 155 χρόνια.
 
Με μήνυμα «Από πάντα Υγείας, από πάντα δίπλα σου» η καμπάνια μάς ενημερώνει για τα οφέλη που προσφέρουν στον οργανισμό μας τα φυσικά συστατικά της σοκολάτας Υγείας βάσει στοιχείων που παραθέτει ο έγκριτος διαιτολόγος- διατροφολόγος κ. Κωνσταντίνος Ξένος, Κλινικός Διαιτολόγος M.Sc., Ph.D. cand.
 
Στο http://ApoPantaYgeias.gr/ παρουσιάζονται όλα τα υλικά της καμπάνιας, που με ψυχαγωγικό και ταυτόχρονα ενημερωτικό χαρακτήρα, συνδυάζει τα hard facts με χιούμορ, χρησιμοποιώντας αρχειακό υλικό από παγκόσμια επίκαιρα μιας περιόδου που εκτείνεται από το 1899 έως το 1962. Οι εικόνες δείχνουν ανθρώπους να κάνουν τα πιο σύγχρονα activities, που η σημερινή μόδα επιβάλλει, και καταλήγουν στο ότι μπορεί πριν από 100 χρόνια να μην υπήρχε Aerial Yoga, Aqua Pilates ή Extreme Free-ride Biking, αλλά σίγουρα υπήρχε η Σοκολάτα Υγείας. Μια σοκολάτα που ήταν… Υγείας, πριν το υγιεινό γίνει μόδα.