Νέα παγκόσμια καμπάνια της Lego
Νέα παγκόσμια καμπάνια της LegoΗ παγκόσμια καμπάνια περιλαμβάνει μια σειρά από documentary-style videos, που κυκλοφορούν ήδη στο social δίκτυο και παρουσιάζουν τις αντιδράσεις των παιδιών ανά τον κόσμο, όταν καλούνται να \"χτίσουν κάτι που δεν υπάρχει\" ή όπως η Lego το αποκαλεί... \"Kronkiwongi\".
Τα films δημιουργήθηκαν από τη Lego και το δημιουργικό τμήμα του Facebook, ενώ αποτελούν μέρος μιας προσπάθειας της εταιρείας να φτάσει στους γονείς, οι οποίοι μοιράζονται τις δραστηριότητες με τα παιδιά τους, ποστάροντας φωτογραφίες.
Σύμφωνα με τον global director του τμήματος social media και search της Lego, Lars Silberbauer Andersen, η ενέργεια αυτή συντάσσεται με τη στρατηγική της εταιρείας να εντάξει την συδημιουργία και το προερχόμενο από τους fans περιεχόμενο στο Marketing της.
\"Δεν είναι μια απλή παραδοσιακή καμπάνια, αλλά παρουσιάζει την ικανότητα των παιδιών να δημιουργήσουν ιστορίες\" ανέφερε η VP του marketing and consumer experiences της Lego, Conny Kalcher.