To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ο γύρος γύρισε σπίτι!

Ο γύρος γύρισε σπίτι!

Με αφορμή τη νέα επικοινωνία για το «nostimost» της Elvida Foods, ο Μέμος Κοέν, Founder & Διευθύνων Σύμβουλος της New Age, μιλά στο adbusiness τόσο γι’ αυτή την καμπάνια όσο και για τα 15 χρόνια πορείας που συμπληρώνει η εταιρεία στην ελληνική αγορά.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Ποιο είναι το βασικό μήνυμα που θέλετε να περάσετε με τη νέα καμπάνια για το «nostimost» της Elvida Foods; Ποιο ήταν το brief που δόθηκε στη New Age και πώς το προσεγγίσατε;

Μ.Κ.: Το brief ήταν «ο πρώτος γύρος στα super markets», λαχταριστός, ξεροψημένος και έτοιμος σε 6 λεπτά από εμάς, στο σπίτι μας. Στόχος ήταν να επαναλανσάρουμε ένα εξαιρετικό προϊόν που βρίσκεται πρωτοπορώντας σε όλα τα σούπερ μάρκετ εδώ και πολύ καιρό, και που έχει μπει στη ζωή μας, διευκολύνοντάς μας να παρασκευάσουμε ένα υγιεινό, γρήγορο και πολύ νόστιμο γεύμα για όλη την οικογένεια, στο σπίτι.

adb: Γιατί επιλέξατε η καμπάνια να έχει σπονδυλωτό χαρακτήρα με τρεις διαφορετικές ταινίες και τρεις «πρωταγωνιστές»;

Μ.Κ.: Επιλέξαμε να έχει σπονδυλωτό χαρακτήρα η καμπάνια, γιατί έχουμε πολλά να τους πούμε. Μέσω μίας κεντρικής ιδέας, που είναι η προσωποποίηση των υλικών που περιστοιχίζουν το γύρο Nostimost, μιλήσαμε για γεύση, για ποιότητα, για εμπειρία. Ποιος, άλλωστε, είναι πιο αρμόδιος να κάνει κριτική στο γύρο, αν όχι μία ντομάτα, μία πίτα, οι τηγανητές πατάτες και το κρεμμύδι; Στην ουσία, φτιάξαμε μια σειρά πρωτότυπων testimonials. Τα υλικά μας μιλούν για τη σχέση τους με το γύρο Nostimost.

























adb: Ποιες προκλήσεις έκρυβε σε επίπεδο post-production η ταινία;

Μ.Κ.: Το character design και η αλληλεπίδραση των 3d χαρακτήρων με το γύρισμα αλλά και η σχέση τους με το γύρο ήταν μια πρόκληση για την παραγωγή και εμάς. Η φωτορεαλιστική προσέγγιση και ο σχεδιασμός των χαρακτήρων θέλαμε -και πιστεύω ότι το πετύχαμε- να έχει μια ενήλικη αισθητική και να μην ξενίσουν το θεατή.

adb: Η New Age συμπληρώνει 15 χρόνια πορείας στην ελληνική διαφήμιση. Πώς ξεκίνησε το εγχείρημα και τι θα λέγατε πως έχετε κατορθώσει σε αυτήν τη δεκαπενταετία της ζωής της εταιρείας, η οποία συνέπεσε και με τη γενικευμένη ύφεση στην ελληνική οικονομία και αγορά;

Μ.Κ.:  Ήταν καλοκαίρι του 2003 όταν αποφάσισα να δημιουργήσω μια διαφορετική διαφημιστική εταιρεία. Πιο ανθρώπινη, πιο μοντέρνα. Στη 15χρονη διαδρομή της καταφέραμε να κάνουμε όμορφες δουλειές, πετυχημένες, με ξεκάθαρο μότο μας τη συνέπεια σε αυτά που υποσχόμαστε και σε αυτά που πραγματοποιούμε, γι’ αυτό και οι περισσότερες συνεργασίες μας είναι μόνιμες. Μαζί στην ύφεση μαζί και στην ακμή.

adb: Ποια στοιχεία θα λέγατε πως κάνουν την εταιρεία να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό; Τι είναι αυτό που τη διαφοροποιεί;

Μ.Κ.: Η new age δεν είναι απλά και τυχαία ένα όνομα και ένα Logo. Είμαστε πραγματικά μια νέα γενιά διαφημιστών με φρέσκες ιδέες, με προσωπικό management στους πελάτες μας, με εναλλακτικούς και ανταγωνιστικούς τρόπους διαχείρισης του χρόνου και του budget, που στις δυσκολίες της κρίσης είναι πολύτιμα εργαλεία. Φροντίζουμε να μεγαλώνουμε, προσφέροντας στους πελάτες μας πολύτιμες υπηρεσίες σε ανταγωνιστικές τιμές, και να επιλέγουμε συνεργάτες που μοιράζονται τις ίδιες αξίες με εμάς. Για εμάς η ποιότητα δεν είναι απαραίτητα πανάκριβη!

adb: Ποιο είναι το σχόλιό σας για τη σημερινή εικόνα στην ελληνική αγορά επικοινωνίας όσον αφορά τόσο το επιχειρηματικό επίπεδο όσο και το παραγόμενο δημιουργικό προϊόν;

Μ.Κ.: Το περιβάλλον είναι δύσκολο.  Όλοι προσπαθούν για το καλύτερο. Οι ιδέες δυσκολεύονται λίγο περισσότερο, αλλά νομίζω είναι η σωστή χρονική στιγμή για να ανθίσουν.


Σπύρος Τσιρούνης, Διευθυντής Marketing Elvida Foods

Kαμπάνια αντάξια της ξεχωριστής ποιότητας των προϊόντων μας

adb: H καμπάνια σηματοδοτεί σε σημαντικό βαθμό και την ακόμη μεγαλύτερη εστίαση της Elvida Foods στο κανάλι της λιανικής. Ποιες είναι οι προκλήσεις στην επικοινωνία προς το B2C κοινό για μια εταιρεία που έχει μάθει να κινείται και να πρωταγωνιστεί στην αγορά ΗΟRECA;

Οι προκλήσεις στην επικοινωνία μας ήταν πολλές. Πρώτα έπρεπε να διαβάσουμε τον καταναλωτή, επενδύοντας σημαντικά στην έρευνα των συνηθειών του. Με βάση τα αποτελέσματα αυτά, έπρεπε να δημιουργήσουμε μια επικοινωνία αντάξια της ξεχωριστής ποιότητας των προϊόντων μας. Ταυτόχρονα, η καμπάνια αυτή έπρεπε, εκτός από το να τονίζει τα σημεία υπεροχής μας, να μένει στο μυαλό των καταναλωτών. Για το λόγο αυτό αποφασίσαμε να επιστρατεύσουμε σαν όπλο το χιούμορ. Το γεγονός αυτό έδωσε μια άλλη διάσταση στην επικοινωνία μας και έχει ήδη αποτελέσει θέμα συζήτησης. Στο σημείο αυτό πρέπει να τονίσουμε πως η εταιρεία μας κάτω από την επωνυμία Ελληνικός Γύρος ήταν η πρώτη πανελλαδικά που προχώρησε στη βιομηχανική παραγωγή γύρου το 2002. Τα προϊόντα μας ανέκαθεν έπαιρναν κολακευτικά σχόλια για την υψηλή ποιότητα και την ξεχωριστή γεύση τους. Δίνοντας την επιπλέον ώθηση μέσα από τη διαφημιστική μας επικοινωνία, είναι σίγουρο πως θα πρωταγωνιστήσουμε στο μέλλον.

adb: Πώς έχει υποδεχθεί μέχρι στιγμής το καταναλωτικό κοινό τα προϊόντα της Elvida Foods που διανέμονται στη λιανική;

Το επιτυχημένο λανσάρισμα των προϊόντων μας αποδεικνύει για μια ακόμη φορά πως η καινοτομία σε συνδυασμό με τα υψηλά ποιοτικά standards πάντα επιβραβεύονται. Το καταναλωτικό κοινό έχει ήδη υποδεχθεί τα προϊόντα της Elvida Foods με μεγάλο ενθουσιασμό. Όπως άλλωστε είχε δείξει η ποιοτική έρευνα την οποία πραγματοποιήσαμε πριν από το λανσάρισμα, οι καταναλωτές από καιρό διψούσαν για ποιοτικά προϊόντα που να συνδυάζουν την ευκολία προετοιμασίας σε συνδυασμό με την εξαιρετική γεύση. Το ράφι της κατηγορίας των κρεατοσκευασμάτων ήταν γεμάτο από χαμηλής ποιότητας προϊόντα που αδυνατούσαν να ανταποκριθούν στις σύγχρονες ανάγκες. Εμείς, βλέποντας το κενό που υπήρχε, αποφασίσαμε να αναβαθμίσουμε ολόκληρη την κατηγορία.  Έτσι προχωρήσαμε στο λανσάρισμα του γύρου, που αποτελεί και τη ναυαρχίδα των προϊόντων μας.