Vodafone TV: Αληθινή δράση εδώ και τώρα
Νέα «ασύλληπτη» καμπάνια από τη Wunderman Thompson και τη Vodafone
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα «ασύλληπτη» καμπάνια από τη Wunderman Thompson και τη Vodafone
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟn air η brand καμπάνια της McDonald’s #MomentsWorthSharing, που περιλαμβάνει τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ, ψηφιακή και υπαίθρια διαφημιστική εκστρατεία, αλλά και επικοινωνία εντός του εστιατορίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη νέα καμπάνια «Watch Me Now»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάτι περισσότερο από καλύτερη τεχνολογία. Ιστορίες μιας Καλύτερης Ζωής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ανατρεπτική ταινία για μια μοναδική πρόταση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα διεθνής καμπάνια είναι μια πρόσκληση για αλλαγή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναλαμβάνει την καμπάνια ενημέρωσης "Μαθαίνουμε Ασφαλείς" με στόχο την ομαλή έναρξη λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών δομών και την τήρηση όλων των ενδεδειγμένων μέτρων προστασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροβάλλεται από τη Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σχετική ενημερωτική καμπάνια βγήκε στον ‘αέρα’ με κεντρικό μήνυμα «Μαζί καθαρίζουμε τις θάλασσες από το φάντασμα της ρύπανσης»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε πρωταγωνιστές τους Λεωνίδα Κουτσόπουλο και Χρήστο Μάστορα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα σειρά καλλυντικών Inalia υπογράφει «συμβόλαιο ομορφιάς» με τη Βίκυ Καγιά, η οποία έχει επιλεχθεί να πρωταγωνιστήσει στη διαφημιστική καμπάνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ 22χρονος τενίστας πρωταγωνιστεί στο νέο σποτ για τον κορωνοϊό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory