Magnet: Νέα digital καμπάνια για τα Papoutsanis Aromatics
Η καμπάνια περιλαμβάνει διαγωνισμούς, interactive stories αλλά και Q&Α video
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια περιλαμβάνει διαγωνισμούς, interactive stories αλλά και Q&Α video
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσω του Eskimi DSP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πιστωτική κάρτα Eurobank Mastercard γίνεται ο "σπόρος" για ένα καλύτερο περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καµπάνια HairHasNoGender, που δηµιούργησε η Grey Athens για το Pantene της P&G, αποτελεί χωρίς αµφιβολία την πλέον συζητηµένη διαφηµιστική δουλειά το τελευταίο διάστηµα, φέρνοντας το ζήτηµα της ∆ιαφορετικότητας στο επίκεντρο του διαλόγου στην ελληνική κοινωνία. Οι άνθρωποι που επιµελήθηκαν τη δηµιουργία της µίλησαν στο adbusiness και µας δίνουν όλες τις λεπτοµέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το νέο agency υπογράφει το concept και το σχεδιασμό της νέας καμπάνιας της Εταιρίας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Anytime της Interamerican επικοινωνεί την Ασφάλεια Κατοικίας και μας εξηγεί τι κάνει τελικά ένα σπίτι, το σπίτι μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Kαμπάνια λανσαρίσματος «Μπάρα να Πάρεις» για την νέα σειρά προϊόντων από την Σδούκος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον αέρα η καμπάνια για τα Choco Bits Hatziyiannakis Mix’d σε συνεργασία με την Bezier
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε σκηνοθεσία Ντένη Ηλιάδη και παραγωγή Boo Productions
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα retail καμπάνια της Elpedison κόντρα στην αναβλητικότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια δυναμική καμπάνια που περιλαμβάνει μέχρι και κληρώσεις με έπαθλο ένα Nissan Z του 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία 360 καμπάνια που περιλαμβάνει τρία τηλεοπτικά σποτ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory