«Ελλάδα 2021: Το επίσημο σήμα της Επιτροπής (vid)
Η Γιάννα Αγγελοπούλου τόνισε πως είναι «το σήμα της γιορτής και της ευκαιρίας μας» και κάλεσε τους Έλληνες να «το βάλουμε όλοι στην καρδιά μας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Γιάννα Αγγελοπούλου τόνισε πως είναι «το σήμα της γιορτής και της ευκαιρίας μας» και κάλεσε τους Έλληνες να «το βάλουμε όλοι στην καρδιά μας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ#PassThemOn: Οι Ευρωπαίοι φίλοι του ποδοσφαίρου δωρίζουν τα ποδοσφαιρικά τους παπούτσια για τα μικρά παιδιά στην Ιορδανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την άφιξη της εταιρείας στην Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία καμπάνια εμπνευσμένη από την αγάπη των Social Media φανατικών για τα GIFs και stickers
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω του προγράμματος ESTIA, η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στηρίζει τους αιτούντες άσυλο και πρόσφυγες στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo νέο τηλεοπτικό spot έρχεται να προστεθεί ως συνέχεια της πρόσφατης επιτυχημένης καμπάνιας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δέσμευση της Lidl Ελλάς για ένα καλύτερο αύριο έρχεται να επιβεβαιώσει η νέα 360ο καμπάνια εταιρικής υπευθυνότητας της εταιρίας, αποτυπώνοντας δημιουργικά δύο βασικές θεματικές βιώσιμης ανάπτυξης της Lidl Ελλάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑGiga δίκτυο, Giga εμπειρίες και δύο Giga καμπάνιες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ προσωπικός χώρος έχει ιδιαίτερη βαρύτητα για τους Φιλανδούς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚανένα παξιμάδι δεν είναι “το Μάννα”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑYπογράφει τη νέα επικοινωνία για την καμπάνια της bwin για τα σπορ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωταγωνιστεί στην καμπάνια για τη σειρά περιποίησης Clinique iD
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory