Vodafone: Πράσινο Δίκτυο-Πράσινη Καμπάνια
Με την υπογραφή της Wunderman Thompson
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με την υπογραφή της Wunderman Thompson
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Stoiximan συγχαίρει τους πρωταθλητές της και ανακοινώνει τη συνέχιση της στήριξης στη γενναία προσπάθεια των αθλητών της για την επόμενη Ολυμπιάδα στο Παρίσι το 2024.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
5 social media videos αποτυπώνουν και προβάλλουν ξεχωριστά στοιχεία της ταυτότητας της πόλης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καθημερινότητα μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης, όπως αποδεικνύεται στη νέα καμπάνια της Ogilvy για την ΙΚΕΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με κεντρικό μήνυμα «Νέα συλλογή Praktiker Σπίτι 2021 - Αλλαγή που πιάνει τόπο!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρουσιάζει τις quick commerce υπηρεσίες της αλυσίδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσα από 4 βίντεο με αληθινές ιστορίες και πρωταγωνιστές υπογόνιμα ζευγάρια, άνδρες και γυναίκες που περιγράφουν την εμπειρία τους, διαδίδεται το μήνυμα ότι όταν κάποιος θέλει να γίνει γονιός, δεν πρέπει να τα παρατάει στην πρώτη δυσκολία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Έτρεξε» σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H νέα καμπάνια είναι ήδη στον αέρα με πρωταγωνιστή τον γνωστό σεφ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με ένα δυναμικό μήνυμα η ΙΚΕΑ μας προσκαλεί να υιοθετήσουμε μικρές αλλαγές για μία βιώσιμη ζωή στο σπίτι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προβάλλει τη νέα συνδρομητική υπηρεσία του Skroutz που προσφέρει δωρεάν μεταφορικά στις online αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε WeareRecipe, ProDigi και Speak Up!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory