Η νέα διαφήμιση του Deree δεν είναι διαφήμιση
Στη νέα καμπάνια του το Deree δείχνει ότι το μέλλον δεν είναι κάτι το αόριστο, άπιαστο, αφηρημένο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη νέα καμπάνια του το Deree δείχνει ότι το μέλλον δεν είναι κάτι το αόριστο, άπιαστο, αφηρημένο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Socialab, το digital-first advertising agency, χτίζει αναμνήσεις για τη LEGO στην Ελλάδα και μαζί χτίζει και το δικό της ιστορικό από πετυχημένες καμπάνιες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα είναι ήδη είναι η νέα 360 καμπάνια των Cream Crackers Παπαδοπούλου από τη SOHO SQUARE ATHENS, με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Καπουτζίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ BBDO εμπνεύστηκε και δημιούργησε το νέο τηλεοπτικό σποτ της Crystal Pure, της νέας, 10πλής απόσταξης βότκας από τη SERKOVA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Evian αποφάσισε να βάλει τέλος στην πασίγνωστη καμπάνια "Babies", τουλάχιστον στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, εκεί που προβαλλόταν με διάφορα διαφημιστικά από το 2009.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ανατρεπτική ενέργεια, ένα ραντεβού στα «τυφλά» κάτω από τον ζεστό ήλιο σου δίνει αυτό το καλοκαίρι το Ούζο Πλωμαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MullenLowe Athens δημιούργησε για το ACT, το Αμερικάνικο Κολλέγιο Θεσσαλονίκης, μια digital καμπάνια με ένα πολύ δυνατό και αιχμηρό μήνυμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Publicis One δημιούργησε για λογαριασμό της Bristol - Myers Squibb την καμπάνια ενημέρωσης και αφύπνισης για το μελάνωμα «Το Δέρμα Δεν Ξεχνά».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια “μικρή” καμπάνια με μεγάλη σημασία από την Coca-Cola Τρία Έψιλον και την OgilvyOne
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια «#ανυπομονώ για Public» είναι στον αέρα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κορυφαία φέτα στην Ελλάδα επιστρέφει στην τηλεόραση με μια τρυφερή, συναισθηματική ιστορία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο LUX επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με το «Art of Senses» - Fashion Edition, συνεχίζοντας την επιτυχημένη περσινή digital ενέργεια που σημείωσε επιτυχία διαφημιστικά αλλά και εμπορικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory