Σε εξέλιξη η καμπάνια του Επιμελητηρίου Αρκαδίας «This is Arcadia»
Ένα μήνα μετά την πρώτη παρουσίαση της διαφημιστικής ταινίας «This is Arcadia» η τουριστική καμπάνια του Επιμελητηρίου Αρκαδίας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα μήνα μετά την πρώτη παρουσίαση της διαφημιστικής ταινίας «This is Arcadia» η τουριστική καμπάνια του Επιμελητηρίου Αρκαδίας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ τόσο στην συνέντευξη Τύπου για την επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού για το 2021 όσο και σο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα ΚΥΑ Σκυλακάκη- Κικίλια, η αύξηση του budget και η αναλυτική διαδικασία για την πληρωμή των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕγκαινιάζει νέα δημιουργική κατεύθυνση του εμπορικού σήματος της οικογένειας Coca-Cola.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα κοινή διαφημιστική καμπάνια Sunshine Discount θα διαρκέσει ως το τέλος του χρόνου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποστηρίζοντας την Ελληνική επιχειρηματικότητα και παραγωγή τοπικών αγνών προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωταγωνιστής ο Box, ο καλύτερος φίλος της τεχνολογίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Στις στιγμές μας»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία πρωτοβουλία Εταιρικής Υπευθυνότητας που κάνει τη διαφορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη δυναμική τηλεοπτική επικοινωνία οι πρωταγωνιστές προσπαθούν να βρουν ελληνικές λέξεις που να αποτυπώνουν την ονομασία «Unlimited».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι γυναίκες που συμμετέχουν στο σποτ, είναι πραγματικές επιχειρηματίες - δηλαδή όχι εξοικειωμένες με τις κάμερες - και όχι επαγγελματίες ηθοποιοί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory