MISKO: Νέα καμπάνια και νέες συσκευασίες
Μέσα από αυτά, ενώνονται μικροί και μεγάλοι, εκείνοι που αγαπούν την παραδοσιακή κουζίνα και εκείνοι που πειραματίζονται
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από αυτά, ενώνονται μικροί και μεγάλοι, εκείνοι που αγαπούν την παραδοσιακή κουζίνα και εκείνοι που πειραματίζονται
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ταινία υπογράφει η «The Newtons Laboratory», την παραγωγή επιμελήθηκε η Boo Productions με σκηνοθέτη τον Χρήστο Κανάκη, ενώ το τραγούδι είναι σε στίχους και μουσική του Κωστή Μαραβέγια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε νέα επικοινωνία δια χειρός imba, creative agency του ομίλου IPG Mediabrands, επιστρέφει η Lease Plan δείχνοντας τον δρόμο της εξέλιξης και της ευελιξίας απενoχοποιώντας για ακόμη μια φορά την υπηρεσία του leasing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη νέα διαφήμιση της Rascal, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου απορρίπτει... 11 χαλβάδες, για χάρη του χαλβά Όλυμπος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ομάδα της Magnet ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της τηλεοπτικής καμπάνιας για το νέο προϊόν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο τηλεοπτικό spot για το «Ελαιοπουλάκι» έχει γεύση… υψηλής γαστρονομίας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια εποχή που το απρόβλεπτο επικρατεί καθολικά, η ΕΑΕΕ δημιούργησε την εκπαιδευτική καμπάνια για να φωτίσει βασικές πτυχές της ασφάλισης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα πολυθεματική καμπάνια με ισχυρή τηλεοπτική και digital παρουσία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την υπογραφή της The Newtons Laboratory και με την Filmiki Productions να επιμελείται τον συντονισμό της παραγωγής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε τους Άλεξ Αντετοκούμπο, Γιάννη Αποστολάκη και Δανάη Παππά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκοπός της επικοινωνίας είναι να παρουσιαστεί η αποτελεσματικότητα του Betadine Gargle Mouthwash ενάντια σε ιούς, βακτήρια και μύκητες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αίγλη των προηγούμενων ετών έλειπε από το χθεσινό Super Bowl, όχι όμως και οι διαφημίσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory