BBDO: Νέα καμπάνια για τα Quaker
Μια λαχταριστή διαφημιστική καμπάνια αφιερωμένη στα αγαπημένα μας πρωινά με Quaker από την BBDO
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια λαχταριστή διαφημιστική καμπάνια αφιερωμένη στα αγαπημένα μας πρωινά με Quaker από την BBDO
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η ενημέρωση των κηδεμόνων σκύλων για την στείρωση των κατοικίδιών τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Λουξ παρουσιάζει την εορταστική καμπάνια της θέλοντας να μοιραστεί με το κοινό το πιο δυνατό και αισιόδοξο μήνυμα εστιάζοντας στις καλές στιγμές του 2020.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια δίνει στο κοινό την ευκαιρία να εκφράσει το πώς αισθάνθηκε αυτή τη χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η εξάλειψη του κοινωνικού αποκλεισμού, με βάση την τροφή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τα μέτρα του Covid-19 δεν εξαιρείται κανείς, ούτε ο ίδιος ο Άη Βασίλης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκλεπτυσμένα brands και διακεκριμένοι συνεργάτες ενώνουν τις δυνάμεις τους για μια ψηφιακή καμπάνια προσφέροντας αποκλειστικό περιεχόμενο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ bwin βρέθηκε δίπλα σε ηλικιωμένους και μοναχικούς ανθρώπους στην Αττική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO iΒασίλης παρουσιάζει ενθουσιασμένος στα ξωτικά του το €πιστροφή app
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Είναι τέχνη να καταργείς το χρόνο», η Κατερίνα Διδασκάλου είναι η brand ambassador της επαναστατικής σειράς Diamond Velvet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα «ευχαριστώ» είναι η λιγότερη ένδειξη ευγνωμοσύνης όταν πρόκειται για το δώρο της ζωής, το αίμα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πρωτοβουλία της MullenLowe Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory