To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου από τον ΟΠΑΠ

ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου από τον ΟΠΑΠ

Αυτή την καμπάνια μόνο εάν είχες χαθεί… θα την έχανες!

Το Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου είναι ένα από τα δημοφιλέστερα αθλητικά γεγονότα που μονοπωλεί το παγκόσμιο ενδιαφέρον και την αθλητική θεματολογία για τον έναν μήνα διεξαγωγής του. Αν και η Εθνική μας  ομάδα δεν συμμετείχε στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Ρωσίας, το ενδιαφέρον των Ελλήνων οπαδών για την διοργάνωση είναι παραδοσιακά πολύ υψηλό τόσο σε επίπεδο θεάματος όσο και σε επίπεδο στοιχηματικής δραστηριότητας.

Σε αυτό το έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ επικεντρώθηκε στη «δύναμή» του για να μιλήσει στην καρδιά του στοιχηματικού κοινού. Η «δύναμή» μας  και σε αυτό το Παγκόσμιο Κύπελλο ήταν το δίκτυό μας και οι επιλογές που δίνονται στον παίκτη για να απολαμβάνει τον στοιχηματισμό στα καταστήματα ΟΠΑΠ με μοναδικό τρόπο:

  • μέσα από ειδικά σχεδιασμένες προωθητικές ενέργειες που κάνουν το παιχνίδι πιο συναρπαστικό όπως το Money Back
  • μέσα από τη δυνατότητα στοιχηματισμού στα μηχανήματα αυτόματης εξυπηρέτησης  OPAPBET
  • μέσα από τη δυνατότητα στοιχηματισμού σε Virtual αγώνες ποδοσφαίρου

Το κάλεσμα για το κοινό-στόχος συνοψίστηκε σε μια φράση:  Αυτό το Παγκόσμιο μόνο αν χαθείς… θα το χάσεις!   

Ξεκινήσαμε με τα παραδοσιακά μέσα….

Αλλά δε δημιουργήσαμε μια παραδοσιακή διαφημιστική καμπάνια:

Στην τηλεόραση, δημιουργήσαμε μια ιστορία που ξεδιπλώθηκε σε 9 σποτ και εξελισσόταν όσο προχωρούσαν οι φάσεις του Παγκόσμιου Κυπέλλου. Οι πρωταγωνιστές μας ήταν δύο λάτρεις του ποδοσφαίρου που έτυχε να ναυαγήσουν τη μέρα που ξεκινούσε το Παγκόσμιο. Έμειναν όμως απτόητοι και προσπάθησαν να αναπαραγάγουν τη συγκίνηση του Παγκοσμίου Κυπέλλου με διάφορα τεχνάσματα στο απομακρυσμένο νησί.

Την ίδια στιγμή, οι Ναυαγοί μας εμφανίστηκαν και… στο Survivor. Με ένα ειδικό video 10”,  οι Ναυαγοί έγιναν μέρος της εκπομπής με έναν έξυπνο διάλογο που δημιουργούσε την εντύπωση… ότι μπορεί να βρίσκονται και στο ίδιο εξωτικό νησί.

«Γιορτάσαμε» το Παγκόσμιο Κύπελλο με τους πιο απρόσμενους τρόπους.

Μέσα από θεματικά events και videos, είδαμε παίκτες του μπάσκετ να ζουν στους ρυθμούς του ποδοσφαίρου, αυτοκίνητα να… βάζουν γκολ, ενώ τα καταστήματα ΟΠΑΠ ντύθηκαν στα χρώματα των ομάδων για να γιορτάσουν κάθε στιγμή της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης. Οι εκπλήξεις ήταν πολλές, κάνοντας κάθε αγώνα ξεχωριστό. Ταυτόχρονα, αξιοποιήσαμε στο έπακρο τις αθλητικές μας χορηγίες και αθλητικές προσωπικότητες για να δημιουργήσουμε μοναδικό περιεχόμενο για το στοιχηματικό κοινό.

Κάναμε τα πάντα για να φέρουμε τους ναυαγούς σε επαφή με τον έξω κόσμο.

Ανυποψίαστοι περαστικοί βρέθηκαν να δίνουν απαντήσεις στους Ναυαγούς για καίρια θέματα του Μουντιάλ στην ειδική δημιουργική ενέργεια υπαίθριας διαφήμισης που σχεδιάσαμε με τη βοήθεια της τεχνολογίας live streaming. Η ενέργεια δημιούργησε έκπληξη αλλά και ενθουσιασμό στους περαστικούς ενώ το video ταξίδεψε σε πλήθος τηλεοπτικών εκπομπών και διαδικτυακών σελίδων. Την ίδια στιγμή οι Ναυαγοί έλυσαν όλες τους τις απορίες για Παγκόσμιο Κύπελλο.

Ζητήσαμε από τους παίκτες να «βοηθήσουν» τους ναυαγούς να επιστρέψουν.

Εκτός από την παραδοσιακή διαδικτυακή διαφήμιση, δημιουργήσαμε την ενέργεια «Φέρε τους πίσω». Έναν online διαγωνισμό όπου οι συμμετέχοντες καλούνταν να βοηθήσουν στη δημιουργία μιας σχεδίας και να δώσουν με αυτόν τον τρόπο στους ήρωές μας την ευκαιρία να επιστρέψουν ώστε τουλάχιστον να ζήσουν τον τελικό. Μέσω ενός mini-site και ενός ψηφιακού χάρτη, οι χρήστες βοήθησαν αρχικά τους ναυαγούς να φτιάξουν τη σχεδία τους για να ταξιδέψουν πίσω στην πατρίδα τους και να δουν τον τελικό του Μουντιάλ. Κάθε εγγραφή νέου χρήστη έφερνε τη σχεδία πιο κοντά στην ολοκλήρωσή της και μετά μέσω του ψηφιακού χάρτη, οι επισκέπτες μπορούσαν να παρακολουθήσουν την πορεία επιστροφής των ναυαγών. Παράλληλα όσοι «βοήθησαν» τους ναυαγούς μπήκαν στην κλήρωση για ένα ταξίδι σε έναν εξωτικό προορισμό.

Ταξιδέψαμε τη «σχεδία» των ναυαγών στις πόλεις μας.

Λίγες μέρες μετά την «ψηφιακή» ολοκλήρωση της σχεδίας, έκπληκτοι οι περαστικοί στο Πάρκο Φλοίσβου, στο Λιμάνι Θεσσαλονίκης αλλά και στην Παραλία του Βόλου είδαν μια αυτοκινούμενη σχεδία στη στεριά να μεταφέρει το βασικό μήνυμα της καμπάνιας. Τόσο η κατασκευή της σχεδίας όσο και ο παρουσιαστής της ενέργειας, ιντρίγκαραν τον κόσμο να ανέβει σε αυτή, να φωτογραφηθεί, να πάρει μέρος σε δράσεις ποδοσφαιρικού χαρακτήρα και να συμμετάσχει στην τελευταία φάση του ψηφιακού διαγωνισμού για την επιστροφή των πρωταγωνιστών Ναυαγών. Αφού περιπλανήθηκε ανά την Ελλάδα, η σχεδία κατέληξε σε ένα κατάστημα ΟΠΑΠ όπου οι γνωστοί Ναυαγοί εμφανίστηκαν λίγο πριν τον τελικό του Παγκοσμίου!



Εμπλουτίσαμε την εμπειρία των παικτών στα καταστήματα ΟΠΑΠ & τους εμπλέξαμε σε μοναδικές δράσεις.
 

Οι βιτρίνες των καταστημάτων ΟΠΑΠ μεταμορφώθηκαν σε εξωτικά νησιά έχοντας ως κύριους πρωταγωνιστές τους 2 ναυαγούς.  Παράλληλα δημιουργήσαμε ένα interactive activation, τον ‘’Χάρτη των Ναυαγών’’ σε όλο το δίκτυο, όπου οι παίκτες κάνοντας visual Shazam σε συγκεκριμένα διαφημιστικά υλικά μπορούσαν καθημερινά να παίξουν και να διεκδικήσουν πλούσια δώρα.

Κάναμε τους ανθρώπους του ΟΠΑΠ να ζήσουν στο ρυθμό του Παγκοσμίου Κυπέλλου.

Με ένα συναρπαστικό πρόγραμμα ενεργοποιήσεων εμπνευσμένο από το Παγκόσμιο Κύπελλο και την καμπάνια του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ, ενισχύθηκε και εσωτερικά η ποδοσφαιρική εμπειρία με τη συμμετοχή των εργαζομένων. Εκτός από το εσωτερικό τουρνουά ποδοσφαίρου, πραγματοποιήθηκαν fun εσωτερικοί διαγωνισμοί, countdown 100 ημερών και υπήρχε branding με βάση το concept της καμπάνιας μας στα κεντρικά μας γραφεία. Είδαμε όλοι μαζί τον αγώνα Πορτογαλία - Ισπανία ενώ διασκεδάσαμε με το World Cup Passion Game υποστηρίζοντας τις ομάδες-χώρες της επιλογής μας στα εσωτερικά social media.

Η καμπάνια του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ για το Παγκόσμιο Κύπελλο 2018 είναι ένα ακόμα παράδειγμα 360 επικοινωνίας με τη συντονισμένη συνεργασία όλων των επικοινωνιακών ομάδων του ΟΠΑΠ αλλά κι ένα επιπλέον βήμα προς την ενδυνάμωση της εικόνας του ΟΠΑΠ ως πάροχος ψυχαγωγίας μέσα από το παιχνίδι.

Συντελεστές

Customer  & Online Team: Πάνος Μπόλλας, Πόπη Ασλανίδου, Αντώνης Πολυχρόνης, Αλίκη Κοτζαμάνη, Σοφία Γαζή, Κώστας Σκυλογιάννης, Γιώργος Ζιάννης, Θανάσης Μπασδέκης, Γεωργία Σκορπίδα, Γιώργος Μεροδουλάκης, Κουμάτος Κωνσταντινος, Ανδρέας Χρήστου, Στέλιος Μαργαριτόπουλος, Πάνος Μπάσιος, Χριστίνα Φωτεινοπούλου

Product Team: Mario Diamandi, Ασλάνης Ερρίκος, Αλέξανδρος Στρογγυλός, Κώστας Διορέλλης

Corporate & Regulatory Affairs Team: Μανώλης Σταυρουλάκης, Iσμαρώ Σέρρα, Γιάννης Βλαχογιάννης, Μανώλης Καραμολέγκος, Πατρίσια Οσενκόφσκα, Πάνος Γαβριήλ, Μανώλης Μαρκουλάκης, Λευτέρης Γιάλλουρος, Τζίνα Γιαγκιτζή,  Στελίνα Γκαβανοπούλου, Αναστασία Μάκου, Τερέζα Γιακουμή, Λουκία Βλάχου, Βάσια Αναστασίου

Retail Marketing Team: Μαρίνα Εξάρχου, Μαραγκουδάκης Γιωργος, Τσακάλης Μανώλης

Internal Communications Team: Ντόρα Οικονόμου, Νεφέλη Φωτίου, Ματίνα Καραλή, Μαρία Κωσταροπούλου

Advertising Agency: The Newtons Laboratory

Production Companies:  Stefi&Lynx Production, Momentum Worldwide Athens, Musou Music Group