To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παπουτσάνης: Τηλεοπτικό σποτ για νέα σειρά περιποίησης μαλλιών

Παπουτσάνης: Τηλεοπτικό σποτ για νέα σειρά περιποίησης μαλλιών

Στην υλοποίηση ενός διευρυμένου πλάνου προβολής και προώθησης της νέας σειράς προϊόντων περιποίησης μαλλιών HAIRCHIC προχωρά η εταιρία Παπουτσάνης. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η νέα τηλεοπτική καμπάνια της εταιρίας, με κεντρικό πρόσωπο την ηθοποιό Δανάη Παππά, πρωταγωνίστρια δημοφιλούς καθημερινής σειράς. To τηλεοπτικό σποτ, με την υπογραφή της διαφημιστικής εταιρείας Magnet, προβάλλεται από 28 Φεβρουαρίου σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας.

Η καμπάνια δίνει έμφαση στην καθημερινή πολυτέλεια που προσφέρουν τα προϊόντα HAIRCHIC, με την υπογραφή ποιότητας της Παπουτσάνης,  αναδεικνύοντας παράλληλα την καινοτομία της νέας σειράς. Το τηλεοπτικό σποτ πλαισιώνεται από μία ολοκληρωμένη, 360° επικοινωνία στην οποία εντάσσεται μια σειρά ενεργειών προβολής και προωθητικών δράσεων σε σημεία πώλησης.

Η Senior Brand Manager της Παπουτσάνης, Χριστίνα Περγάμαλη, δήλωσε σχετικά: «Η σειρά HAIRCHIC αποτελεί μια νέα ποιοτική πρόταση περιποίησης μαλλιών για τη σύγχρονη Ελληνίδα, με βάση το εκχύλισμα χαβιαριού, γνωστό για την ενυδατική δράση και τις θρεπτικές του ιδιότητες. Τα νέα προϊόντα HAIRCHIC δημιουργήθηκαν στα εργαστήρια της Παπουτσάνης, τα οποία για δεκαετίες παράγουν καινοτόμα και υψηλής ποιότητας προϊόντα προσωπικής περιποίησης που ανταποκρίνονται στις ξεχωριστές ανάγκες των καταναλωτών».

Η σειρά HAIRCHIC αποτελείται από 4 σαμπουάν και μία μαλακτική κρέμα και βασίζεται στον καινοτόμο συνδυασμό του εκχυλίσματος από χαβιάρι με ενισχυμένα ενεργά συστατικά, ειδικά για κάθε τύπο μαλλιών, τα οποία χαρίζουν υγεία και λάμψη. Eίναι διαθέσιμη από τον Νοέμβριο 2018 σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και σε σημεία λιανικής σε όλη την Ελλάδα. Πρόκειται για την πρώτη σειρά της Παπουτσάνης στην κατηγορία περιποίησης μαλλιών, υπό ένα νέο εμπορικό σήμα.

Η κυκλοφορία της αποτελεί μέρος της στρατηγικής της εταιρίας για την διεύρυνση της γκάμας των επώνυμων προϊόντων της και την είσοδό της σε νέες προϊοντικές κατηγορίες, καθώς και της επιδίωξής της να προσεγγίσει το νεανικό καταναλωτικό κοινό. Στο πλαίσιο αυτό, η Παπουτσάνης έχει επίσης δρομολογήσει το λανσάρισμα νέων καινοτόμων προϊόντων, σε υπάρχουσες και νέες κατηγορίες.