To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Robogirl: Πρωτοφανής επιτυχία για την καμπάνια της Ogilvy για την Cosmote

Robogirl: Πρωτοφανής επιτυχία για την καμπάνια της Ogilvy για την Cosmote

Ένα νεαρό κορίτσι που δεν έχει καμία σχέση με τις θετικές επιστήμες, αναγκάζεται να γραφτεί στο μάθημα της εκπαιδευτικής ρομποτικής, όταν κατά λάθος σπάει το ρομπότ του αριστούχου αδερφού της, προκειμένου να καταφέρει να το ξαναφτιάξει.

Αυτό είναι το concept της 50λεπτης ταινίας με τίτλο "ROBOGIRL" που δημιούργησε η Ogilvy για την COSMOTE, και κυκλοφόρησε τα Χριστούγεννα στο YouTube και την τηλεόραση, σημειώνοντας πρωτοφανή επιτυχία με το κοινό, συγκεντρώνοντας περισσότερα από 3.7 εκατομμύρια views και παραμένοντας στο top-10 των trending videos του YouTube για όλη την περίοδο των εορτών.

Η COSMOTE προωθεί συστηματικά την εξάπλωση της εκπαιδευτικής ρομποτικής, κάνοντας πράξη την υπόσχεσή της να συμβάλει στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου για όλους, μέσα από τις δυνατότητες της τεχνολογίας. Έτσι, τα τελευταία έξι χρόνια, αποτελεί στρατηγικό συνεργάτη του Οργανισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Επιστήμης WRO Hellas, διοργανωτή του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής.

Πώς μπορεί όμως να κάνει κάποιος όλα τα παιδιά και τις οικογένειές τους να ενδιαφερθούν για την εκπαιδευτική ρομποτική, όταν υπάρχει ευρέως διαδεδομένη η αντίληψη ότι αυτή αφορά κυρίως τα αγόρια και τους μαθητές με υψηλούς βαθμούς στα μαθηματικά και την φυσική; Η COSMOTE, επέλεξε να πει μια ιστορία, με την μορφή Branded Entertainment, προκειμένου να κερδίσει την προσοχή του κοινού και να του μεταδώσει τα μηνύματά της με τον πιο συναρπαστικό τρόπο.

Λίγα λόγια για την ταινία

Η ταινία, σε σκηνοθεσία του Βαρδή Μαρινάκη, βασισμένη σε μια πρωτότυπη ιστορία του Πάνου Σαμπράκου και σενάριο της Μυρτώς Κοντοβά, διηγήθηκε την ιστορία της Σοφίας, μιας νεαρής μαθήτριας με πάθος για τον χορό, που δεν έχει καμία σχέση με τα μαθηματικά, τη φυσική και τον προγραμματισμό. Σε αντίθεση με τον μεγάλο της αδερφό, που είχε καταφέρει πρόσφατα να πάρει το πρώτο βραβείο με την ομάδα του, στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής, χάρις σε ένα ρομπότ δικής του επινόησης. Όταν η Σοφία άθελά της σπάει το ρομπότ χορεύοντας, θα χρειαστεί να γραφτεί στο μάθημα της ρομποτικής προκειμένου να το ξαναφτιάξει, πριν το ανακαλύψει ο αδερφός της που λείπει σε σπουδές. Εκεί, μαζί με την καλύτερή της φίλη και ένα ντροπαλό αγόρι που θα γίνει μέλος της παρέας τους, θα προσπαθήσουν να φτιάξουν το ρομπότ από την αρχή. Στην πορεία η Σοφία θα ανακαλύψει τις δυνατότητές της, τη σημασία της ομαδικότητας, αλλά και πώς η εκπαιδευτική ρομποτική μπορεί να κάνει την φαντασία να δουλέψει και να ανοίξει τους ορίζοντες των παιδιών.

Η καμπάνια

Η καμπάνια που δημιούργησε η Ogilvy, ξεκίνησε με ένα τηλεοπτικό σποτ, όπου η πρωταγωνίστρια της ταινίας, απευθυνόμενη στον θεατή, διαφωνεί με την αντίληψη ότι η ρομποτική δεν είναι για κορίτσια και πως αφορά μόνο τους καλούς μαθητές. «Σημασία έχει τι λέω εγώ» λέει τολμηρά, πριν μπει περήφανα μαζί με τους φίλους της στην αίθουσα του διαγωνισμού εκπαιδευτικής ρομποτικής. Λίγες μέρες αργότερα, κυκλοφόρησε online το trailer της ταινίας ROBOGIRL, δίνοντας στο κοινό την υπόσχεση μιας συναρπαστικής και συγκινητικής ταινίας για όλη την οικογένεια.

H αποδοχή του κοινού

Το οικογενειακό κοινό αγάπησε την ταινία, τα μηνύματά της και τους απίθανους μικρούς πρωταγωνιστές της. Από την πρώτη στιγμή, η ανταπόκριση του κόσμου ξεπέρασε κάθε προηγούμενο. Μέσα στις πρώτες 10 μέρες η ταινία είχε ήδη ξεπεράσει τα 2 εκατομμύρια views, για να φτάσει μετά από έναν μήνα τα 3.7 εκατομμύρια views, ενώ συγκέντρωσε συνολικά 50.000 likes και 10.000 comments, με 91% θετικό sentiment για το brand της Cosmote. Σαν αποτέλεσμα το κανάλι της Cosmote στο YouTube σημείωσε αλματώδη αύξηση 50%, αποκτώντας 20.000 νέους subscribers! Η ταινία προβλήθηκε επίσης από την τηλεόραση της COSMOTE TV, αλλά και από τον ALPHA την επόμενη μέρα των Χριστουγέννων, σημειώνοντας 33.9% θεαματικότητα στο νεανικό κοινό, παρότι είχε προηγηθεί η online προβολή κατά μία εβδομάδα.

Το ROBOGIRL προβλήθηκε αυθόρμητα από εκπαιδευτικούς σε πολλά σχολεία της χώρας, ενώ απασχόλησε τον τύπο και τα Social Media ξεκινώντας μια ευρύτερη συζήτηση γύρω από τα οφέλη της εκπαιδευτικής ρομποτικής, αλλά και την δύναμη της θέλησης. Η ταινία απέσπασε ενθουσιώδεις κριτικές από τον τύπο, με τον Θοδωρή Κουτσογιανόπουλο να την χαρακτηρίζει στην LIFO «μία υπέροχη δραματική κομεντί» που «συγκινεί και στέλνει μηνύματα» όπως έγραψε η Νατάσσα Καρυστινού στην ATHENS VOICE.

Η αγάπη του κοινού δε σταμάτησε όμως εδώ. Πέραν από την ταινία, οι νεαροί θεατές αγάπησαν και τα τραγούδια της, τα οποία έγιναν όλα hit, με το γραμμένο ειδικά για την ταινία "Zero Gravity" να έχει μέχρι σήμερα πάνω από 300.000 views στο YouTube. Και φυσικά, είναι αμέτρητα τα σχόλια των παιδιών που ζητούν τη συνέχεια της ταινίας με κάποιο sequel. Το σημαντικότερο όμως όλων, είναι το γεγονός ότι εκατοντάδες μαθητές δήλωσαν πως άρχισαν να ασχολούνται με την εκπαιδευτική ρομποτική χάρη στην ταινία, αλλά και πώς η ιστορία της τους ενέπνευσε να πιστεύουν στα όνειρά τους και να μην το βάζουν κάτω.

Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΝΟΥΜΕΡΑ

3.700.000 views

50.000 likes

10.000 comments

50% αύξηση των subscribers στο Youtube κανάλι της Cosmote

Ο Πάνος Σαμπράκος, Executive Creative Director της Ogilvy, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε όλοι πολύ περήφανοι για την μεγάλη αυτή επιτυχία που ξεπέρασε τα στενά περιθώρια του marketing και έφτασε να γίνει από εκπαιδευτικό υλικό, ως η αγαπημένη ταινία χιλιάδων παιδιών, που την βλέπουν ξανά και ξανά με λατρεία. Αυτή είναι και η μεγαλύτερη δύναμη του Branded Entertainment. Να κάνει τον κόσμο να ενδιαφερθεί πραγματικά για όσα έχει να του πει ένα brand και να επιστρέφει την αγάπη του σε αυτό. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που καταφέραμε αυτό το αποτέλεσμα με την COSMOTE και ευχόμαστε να το επαναλάβουμε και στο μέλλον».

Ο Χάρης Κονίνης, Marketing Communications Strategy Director του ομίλου ΟΤΕ, δήλωσε:  «Η εκπαιδευτική ρομποτική βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες, να λειτουργούν πιο ομαδικά, αλλά και δημιουργικά, να βρίσκουν λύσεις σε σύγχρονα προβλήματα, όπως η υπερθέρμανση του πλανήτη και η πρόσβαση σε τροφή, κάνοντας έτσι τον κόσμο μας καλύτερο. Δεν χρειάζεται να είσαι άσος στα μαθητικά ή την φυσική για να ασχοληθείς με την ρομποτική, αρκεί να το θέλεις και να το προσπαθήσεις· αυτό θέλει να πει η ιστορία της Σοφίας, της πρωταγωνίστριας του ROBOGIRL. Πιστεύω ότι με την ταινία αυτή, καταφέραμε να αγγίξουμε πολλά νέα παιδιά και να ευαισθητοποιήσουμε τους γονείς τους. Είμαι βέβαιος ότι θα δούμε περισσότερες συμμετοχές στον φετινό Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής που στηρίζουμε ως COSMOTE».

Robogirl.gr