To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΣΒΕ: Spec 750.000 ευρώ για διεθνή καμπάνια

ΣΒΕ: Spec 750.000 ευρώ για διεθνή καμπάνια


Ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ) διενεργεί διεθνή διαγωνισμό, για την επιλογή αναδόχου του έργου: «Διεθνής Καμπάνια Γνωστοποίησης» της Πράξης με τίτλο «Ανάπτυξη Μηχανισμού Υποστήριξης της Εξαγωγικής Ικανότητας και Εξωστρέφειας των Επιχειρήσεων της Βόρειας Ελλάδας».



Ο διαγωνισμός  αφορά στον σχεδιασμό και υλοποίηση Διεθνούς Καμπάνιας Γνωστοποίησης, μέσω της εκπόνησης πλάνου επικοινωνίας, υλοποίησης καμπάνιας γνωστοποίησης σε ψηφιακά μέσα (on-line καμπάνια), ανάλυσης αγορών, δημιουργίας λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης και προώθησης μέσω αυτών, βελτιστοποίησης στις μηχανές αναζήτησης (SEO) για την Ψηφιακή Πλατφόρμα (που υλοποιείται στο πλαίσιο του Υποέργου 3 της ίδιας πράξης), καθώς και ανάπτυξης μεθοδολογίας για την αύξηση της επισκεψιμότητας και παρακολούθηση της.



Στόχος είναι η δημιουργία “awareness” για την Μακεδονική Ταυτότητα και η εκπαίδευση των αποδεκτών στην αναγνώρισή της. Βασικό ζητούμενο είναι η προβολή των Μακεδονικών προϊόντων, η προτίμηση στα Μακεδονικά προϊόντα και η προσέλκυση δυνητικών αγοραστών. Περιλαμβάνει την επιλογή των μέσων προβολής, την σύνδεση με τις ομάδες–στόχους, την επιλογή του χρόνου και της διάρκειας προβολής, το κόστος προβολής και την αναμενόμενη αποτελεσματικότητα. Θα υλοποιηθεί σε τρεις αγορές – στόχους: Ελλάδα, Η.Π.Α. και Καναδάς.


Η διάρκεια της σύμβασης είναι 7 μήνες και ο προϋπολογισμός της 744.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ (600.000 ευρώ χωρίς ΦΠΑ).


Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν προσφορές μέχρι την Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023  και ώρα 15:00



Οι ομάδες εργασιών και τι περιλαμβάνουν


Πιο αναλυτικά, στο πλαίσιο του Π.Ε. 5.1. Σχεδιασμός και Υλοποίηση Διεθνούς Καμπάνιας Γνωστοποίησης, θα πρέπει να υλοποιηθούν οι ακόλουθες ομάδες εργασιών, με τις αντίστοιχες
προδιαγραφές::
Ομάδα εργασιών 1: Εκπόνηση πλάνου επικοινωνίας
Ο Ανάδοχος θα καταρτίσει πλάνο Επικοινωνίας και Προβολής, προσδιορίζοντας την επικοινωνιακή στρατηγική και τους στόχους επικοινωνίας, τα κοινά-στόχους, τα μηνύματα που θα μεταφερθούν και τα
κανάλια επικοινωνίας. Το πλάνο επικοινωνίας θα περιλαμβάνει την επιλογή των μέσων προβολής, την σύνδεση με τις ομάδες– στόχους, την επιλογή του χρόνου και της διάρκειας προβολής, το κόστος προβολής και την αναμενόμενη αποτελεσματικότητα. Προβλέπεται η χρήση on-line Media (όπως η προώθηση σε social media, SEO, χρήση προγραμματιστικών πλατφόρμων που παρέχουν σύγχρονα εικαστικά (στατικά & video) με πρόσβαση σε premium publishers και εξασφάλιση πλήρων θεάσεων στα videos, διαδίκτυο και άλλα ψηφιακά μέσα). Στην ομάδα εργασιών 1 περιλαμβάνονται ενδεικτικά τα ακόλουθα:
(α) Ανάλυση αγορών:
- Έρευνα και ανάλυση στις αγορές-στόχους με σκοπό την έρευνα των καταλληλότερων και αποδοτικότερων μέσων για την εκτέλεση του πλάνου επικοινωνίας
(β) Στρατηγική επικοινωνίας:
- Προσδιορισμός των στόχων.
- Ανάλυση και προσδιορισμός των κοινών – στόχων.
- Προσέγγιση κεντρικής ιδέας, μηνυμάτων, εικαστικών και ρητορικών στοιχείων.
- Επιλογή του κατάλληλου μείγματος ενεργειών και προσδιορισμός των επιμέρους στόχων ανά ενέργεια.
- Ανάπτυξη στρατηγικής περιεχομένου που προσδιορίζει τα ειδικά για το κοινό μηνύματα και τα είδη περιεχομένου που θα αναπτυχθούν.
- Ανάπτυξη στρατηγικής διάδοσης που θα προσδιορίζει τα κανάλια διάδοσης που ενδείκνυνται για την προσέγγιση των κοινών στόχων.
- Ανάπτυξη στρατηγικής για τους επίσημους λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η οποία θα προσδιορίσει τα στοχευμένα κοινά σε κάθε πλατφόρμα, τις στρατηγικές ενεργοποίησης, ροές εργασιών και την παρακολούθηση μέσω βασικών δεικτών επίδοσης.
(γ) Πλάνο μέσων
- Επιλογή μέσων.
- Χρονισμός (χρονική αλληλουχία) των ενεργειών μεταξύ τους.
- Χρόνος και διάρκεια υλοποίησης.
- Συνολικός Προϋπολογισμός και επιμερισμός του ανά ενέργεια.
- Προβλεπόμενη αποτελεσματικότητα με τον προσδιορισμό, την παρακολούθηση και την αξιολόγηση βασικών δεικτών υλοποίησης, αποτελέσματος και αντικτύπου.

Ομάδα εργασιών 2: Παρακολούθηση του πλάνου επικοινωνίας
Ο Ανάδοχος μεριμνά για την παρακολούθηση του πλάνου επικοινωνίας για το διαδίκτυο και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, καθώς και την παρακολούθηση της συμπεριφοράς των χρηστών μέσα στο Portal
βάσει ποσοτικών στοιχείων και βάσει του τρόπου διάδρασης των χρηστών με το περιεχόμενο του website με στόχο την βελτιστοποίηση των καμπανιών κατά τη διάρκεια εκτέλεσης αυτών.

Ομάδα εργασιών 3: Δημιουργία λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης και προώθηση μέσω αυτών
Ο Ανάδοχος θα φροντίσει για τη δημιουργία λογαριασμών σε όλα τα κατάλληλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και παράλληλα την προώθηση διαφημίσεων και περιεχομένου σε αυτά με βάση το πλάνο επικοινωνίας. Ενδεικτικά παρατίθενται οι εξής υπηρεσίες:
- Παροχή συμβουλών σχετικά με τις τελευταίες τάσεις, τους δείκτες αναφοράς και τα προφίλ χρηστών των social media.
- Ανάπτυξη ημερολογίων για το περιεχόμενο.
- Εύρεση και προτάσεις περιεχομένου.
- Συγγραφή και επεξεργασία κειμένων αναρτήσεων.
- Γραφιστική επιμέλεια (δημιουργία εικόνων, πληροφοριακών γραφημάτων, διαγραμμάτων, επεξεργασία φωτογραφιών, συνθέσεις φωτογραφιών και videos κ.α.).
- Ανάπτυξη και υλοποίηση ιδεών ενεργοποίησης.
- Διαχείριση κοινότητας, διαμόρφωση πολιτικών διαχείρισης, διαχείριση ερωτημάτων, διαχείριση σχολίων.
Στόχος είναι να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα και η αλληλεπίδραση των χρηστών με τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Χρησιμοποιώντας τα κανάλια διαδικτυακής επικοινωνίας (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn) θα πρέπει να επιτευχθεί διεύρυνση του brand awareness και αύξηση της αλληλεπίδρασης των χρηστών.

Ειδικότερα:
(α) Facebook και Instagram page management
o Market Research
o Καθορισμός στόχων - δημιουργία περιεχομένου
o Σχεδιασμός Facebook calendar (πλάνο αναρτήσεων) που συμφωνείται κάθε μήνα. Οι υπηρεσίες συμπεριλαμβάνουν:
- 4 posts ανά εβδομάδα & repost σε Instagram account, σε 2 γλώσσες Ελληνικά και Αγγλικά
- 4 έως 6 video posts ανά μήνα, σε 2 γλώσσες Ελληνικά και Αγγλικά
o Tailor - made Facebook Cover Photos
o Δημιουργική συγγραφή κειμένου για κάθε μοναδική ανάρτηση, σε 2 γλώσσες Ελληνικά και Αγγλικά
o Customized σχεδιασμός εικόνων και branded εικαστικού για κάθε μοναδική ανάρτηση
o Στρατηγικός σχεδιασμός και πλάνο για Facebook & Instagram Posting (ποιες ώρες, ημέρες, ποια είδη post με βάση posting history)
o Monitoring και απάντηση σχολίων κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες
o Reporting – Insights κάθε καμπάνιας μια φορά το μήνα
(β) Twitter management
o Market Research
o Καθορισμός στόχων - δημιουργία περιεχομένου
o Σχεδιασμός Twitter calendar (πλάνο αναρτήσεων) που συμφωνείται κάθε μήνα. Οι υπηρεσίες συμπεριλαμβάνουν:
- 4 posts ανά εβδομάδα σε Twitter account, σε 2 γλώσσες Ελληνικά και Αγγλικά
- 3 έως 4 video posts ανά μήνα, σε 2 γλώσσες Ελληνικά και Αγγλικά
o Tailor - made Twitter Cover Photos
o Δημιουργική συγγραφή κειμένου για κάθε μοναδική ανάρτηση, σε 2 γλώσσες Ελληνικά και Αγγλικά
o Customized σχεδιασμός εικόνων και branded εικαστικού για κάθε μοναδική ανάρτηση
o Στρατηγικός σχεδιασμός και πλάνο για Τwitter Posting (ποιες ώρες, ημέρες, ποια είδη post με βάση posting history)
o Monitoring και απάντηση σχολίων κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες
o Reporting – Insights κάθε καμπάνιας μια φορά το μήνα
(γ) LinkedIn management
o Market Research
o Καθορισμός στόχων - δημιουργία περιεχομένου
o Σχεδιασμός Linkedin calendar (πλάνο αναρτήσεων) που συμφωνείται κάθε μήνα. Οι υπηρεσίες συμπεριλαμβάνουν:
- 4 posts ανά εβδομάδα σε LinkedIn account, σε 2 γλώσσες Ελληνικά και Αγγλικά
- 3έως 4 video posts ανά μήνα, σε 2 γλώσσες Ελληνικά και Αγγλικά
o Tailor - made LinkedIn Cover Photos
o Δημιουργική συγγραφή κειμένου για κάθε μοναδική ανάρτηση, σε 2 γλώσσες Ελληνικά και Αγγλικά
o Customized σχεδιασμός εικόνων και branded εικαστικού για κάθε μοναδική ανάρτηση
o Στρατηγικός σχεδιασμός και πλάνο για LinkedIn Posting (ποιες ώρες, ημέρες, ποια είδη post με βάση posting history)
o Monitoring και απάντηση σχολίων κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες
o Reporting – Insights κάθε καμπάνιας μια φορά το μήνα

Ομάδα εργασιών 4: Υλοποίηση καμπάνιας γνωστοποίησης σε ψηφιακά μέσα (online καμπάνια)
Ο Ανάδοχος θα σχεδιάσει και θα οργανώσει την υλοποίηση της καμπάνιας σε ψηφιακά μέσα, με βάση το πλάνο επικοινωνίας. Η καμπάνια θα τρέξει μέσω πλατφορμών σε ψηφιακά μέσα στις αγορές-στόχους με τα δημιουργικά και τη στόχευση που θα συμφωνηθεί με την αναθέτουσα αρχή βάσει και του πλάνου
επικοινωνίας.

Περιλαμβάνονται οι εξής ενέργειες:

(α) Οργάνωση, υλοποίηση, παρακολούθηση, τεκμηρίωση της καμπάνιας σε ψηφιακά μέσα:
- Μηνύματα σε μηχανές αναζήτησης και σε πλατφόρμες με οπτικοακουστικό περιεχόμενο.
- Εικαστικά, προωθητικά μηνύματα σε πλατφόρμες που διαχειρίζονται ψηφιακό χώρο σε ψηφιακά μέσα ενημέρωσης.
- Εικαστικά και προωθητικά σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
- Δημιουργικά για digital campaign.
- Δημιουργία και δημοσίευση περιεχομένου (ενημερωτικά άρθρα) σε ιστοτόπους (native).
- Βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO) για την Ψηφιακή Πλατφόρμα του Υποέργου 3, με χρήση εργαλείων και δημιουργία/τροποποίηση περιεχομένου φιλικού προς τις μηχανές
αναζήτησης, με σκοπό την προώθηση της Πλατφόρμας, με τις κατάλληλες «λέξεις-κλειδιά», βάσει του πλάνου επικοινωνίας.
- Ανάπτυξη Μεθοδολογίας και πλάνο ενεργειών για την αύξηση της επισκεψιμότητας και παρακολούθηση της πλατφόρμας του Υποέργου 3, είτε μέσω οργανικών ενεργειών (βλ. SEO, Social
Media), είτε μέσω διαφημιστικών προβολών κατάλληλων για αύξηση επισκεψιμότητας με βάση το πλάνο επικοινωνίας.
(β) Απολογιστικές Αναφορές και ειδικότερα εκπόνηση Μηνιαίων Απολογιστικών Αναφορών Υλοποίησης της Διεθνούς Καμπάνιας, συνοδευόμενων από όλο το απαραίτητο υλικό τεκμηρίωσης.