To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Συνδιαφήμιση 6 εκατ. ευρώ από ΕΟΤ και Aegean Airlines

Συνδιαφήμιση 6 εκατ. ευρώ από ΕΟΤ και Aegean Airlines
Στην έγκριση Προγράμματος Συνδιαφήμισης (50%-50%) ύψους 6 εκατ. ευρώ με την αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines προχώρησε ο ΕΟΤ. Το πρόγραμμα αφορά τις αγορές της Αυστρίας, Ελβετίας, Γερμανίας, Δανίας, Φινλανδίας, Σουηδίας, Γαλλίας, Ηνωμένου Βασιλείου, Νορβηγίας, Ιταλίας (χειμερινή καμπάνια: Φεβρουάριος - Μάρτιος 2023 και Νοέμβριος 2023 - Φεβρουάριος 2024) και τις αγορές της Αυστρίας, Ελβετίας, Γερμανίας, Γαλλίας, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισραήλ (καλοκαιρινή καμπάνια: Απρίλιος - Οκτώβριος 2023).

To πλάνο προβολής περιλαμβάνει:

α) προβολή σε κανάλια της Aegean (χειμερινή και καλοκαιρινή καμπάνια), η οποία συνίσταται σε προβολή στα in-flight κανάλια της Aegean (οθόνες αεροσκαφών, wi-fi onboard, Aegean Stream, Lounges ATH Intra & Extra, Lounge SKG) και σε Aegean owned online channels με organic placements (Newsletters, Facebook, LinkedIn, Instagram & YouTube channel)

β) Digital προβολή σε third parties media (καλοκαιρινή καμπάνια), που περιλαμβάνει προβολή σε online portals με αγορά placements (programmatic advertising) και ενδεικτικά formats: display video & display banners.

Ειδικότερα, προβλέπονται programmatic video display & display banners (Sojern): Impressions/views: 26.128.942, Facebook display banners: Impressions: 16.025.641, Connected TV (CTV1) μέσω YouTube videos: Video views: 1.578.947.

To σύνολο εγγυημένων στόχων (KPIs) online programmatic προβολής ανέρχεται σε 43.733.530 impressions/ video views. Τα προωθητικά κανάλια της Aegean θα απορροφήσουν επένδυση ύψους 5.347.500 ευρώ, ενώ για τις προωθητικές ενέργειες programmatic advertising σε third parties media θα επενδυθούν 500.000 ευρώ (Programmatic Video display & display banners {Sojern}: 250.000 ευρώ, Facebook: 100.000 ευρώ, CTV μέσω YouTube: 150.000 ευρώ). Επίσης, έχουν υπολογιστεί 152.500 ευρώ ως κόστος σχεδιασμού προωθητικών υλικών και campaign page.