The Newtons Labarotory: Nέα 360° καμπάνια για την ΙΚΕΑ
Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου Fourlis, φέρνει τον ύπνο και ευρύτερα την ξεκούραση στο προσκήνιο αναδεικνύοντας την σπουδαιότητα και τα οφέλη του για μια καλύτερη καθημερινή ζωή.
Οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας και ο σύγχρονος τρόπος ζωής πολλές φορές μας οδηγούν να μειώσουμε το χρόνο ξεκούρασης. Είναι πολλές οι φορές που τον μειώνουμε για να περάσουμε περισσότερο χρόνο με τους φίλους ή για να μείνουμε πάντα ενημερωμένοι για όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας από ταινίες και σειρές μέχρι και τα νέα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή για να τελειώσουμε όλες τις υποχρεώσεις μας.
Ο ποιοτικός ύπνος συμβάλλει σημαντικά στην συνολική εικόνα της υγείας καθώς κατά τη διάρκεια του ύπνου, ο οργανισμός μας κάνει διάφορες διαδικασίες συντήρησης και ανανέωσης που επηρεάζουν σχεδόν κάθε μέρος του σώματός μας. Ως αποτέλεσμα, ένας καλός ύπνος – ή η έλλειψή του – μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στον οργανισμό μας, τόσο πνευματικά όσο και σωματικά.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η ΙΚΕΑ με την KANTAR (σε πανελλαδικό δείγμα 501 ατόμων τον Μάιο του 2024), προκύπτει ότι σχεδόν οι μισοί Έλληνες κοιμούνται αργά το βράδυ (μετά τα μεσάνυχτα) και αρκετοί ξυπνούν νωρίς το πρωί περιορίζοντας τις ώρες ύπνου και ξεκούρασης σε λιγότερες από τον αναγκαίο μέσο όρο, δηλαδή λιγότερο από 7 ώρες ημερησίως. Αντίστοιχα, μόνο οι μισοί αφιερώνουν χρόνο μέσα στην ημέρα τους για ξεκούραση.
Ο ύπνος παραμένει βασικό στοιχείο σωματικής και πνευματικής ξεκούρασης με το κρεβάτι και το στρώμα να έχουν κυρίαρχο ρόλο στην επίτευξη αυτού του στόχου, σε όλα τα στάδια της οικογενειακής και κατ΄ επέκταση κοινωνικής ζωής.
Κάθε άνθρωπος ακολουθεί μία συγκεκριμένη ρουτίνα ύπνου που περιλαμβάνει εκτός από την προσωπική υγιεινή (βούρτσισμα δοντιών, ντους κτλ) τη δημιουργία κατάλληλων συνθηκών ύπνου όπως η σωστή θερμοκρασία και το φως.
Υπάρχουν 6 παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ποιότητα του νυχτερινού ύπνου, που με τη σειρά του επηρεάζει τα επίπεδα ενέργειας, την υγεία και την καλή διάθεση την επόμενη μέρα και συγκεκριμένα η άνεση, το φως, η θερμοκρασία, ο ήχος, η ποιότητα του αέρα και η οργάνωση.
Η ΙΚΕΑ, έχοντας στη φιλοσοφία της τη δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών για μια καλύτερη καθημερινή ζωή για όλους, διαθέτει μία πλούσια ποικιλία προϊόντων για το υπνοδωμάτιο, σε κάθε παράγοντα που επηρεάζει τον ύπνο, που εκτός από την λειτουργικότητα δημιουργούν συνθήκες άνεσης, ψυχικής ηρεμίας και ξεγνοιασιάς.
Η νέα 360ο καμπάνια της ΙΚΕΑ, σε Concept της The Newtons Laboratory, παραγωγή της Picky Productions και σκηνοθεσία του Θάνου Μήτσιου, παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες ανθρώπων που προβληματίζονται αν θα αφιερώσουν χρόνο στην ξεκούρασή τους, αντί να βγουν έξω, να μιλήσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να δουν νέες σειρές και ταινίες. Στην πραγματικότητα όμως, ο ύπνος τους αρέσει περισσότερο από όσο νομίζουν και η ΙΚΕΑ τους προσφέρει ό,τι χρειάζονται για να τον απολαύσουν πραγματικά.