To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τhe Newtons Laboratory: 20 χρόνια Lidl στην Ελλάδα

Τhe Newtons Laboratory: 20 χρόνια Lidl στην Ελλάδα

Tη νέα επετειακή καμπάνια για τα 20 χρόνια λειτουργίας της Lidl Eλλάς στην χώρα μας υπογράφει η The Newtons Laboratory.

Η νέα δημιουργική καμπάνια, κάνει μια αναδρομή ξεκινώντας από την ημέρα που άρχισαν όλα, στις 9 Ιουνίου 1999, όταν η Lidl Ελλάς άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα και δεσμεύθηκε στο ελληνικό κοινό ότι θα προσφέρει κάθε μέρα φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα στις πιο χαμηλές τιμές της αγοράς.

Η τηλεοπτική επικοινωνία αποτυπώνει τη δυνατή σχέση που έχει δημιουργηθεί μέσα στα χρόνια ανάμεσα στην Lidl και τους Έλληνες καταναλωτές .Δημιουργικό όχημα της καμπάνιας είναι μια οικογένεια την οποία παρακολουθούμε από τα πρώτα της βήματα.

Πρωταγωνιστές είναι ο μπαμπάς που θέλει να προσφέρει τα πάντα στο νεογέννητο παιδί του και το παιδί του που χρειάζεται τα πάντα. Μέσα από δυναμικά πλάνα, ζεστές αλλά και χιουμοριστικές οικογενειακές δράσεις, τους βλέπουμε να μεγαλώνουν μαζί, να αλλάζουν και να εξελίσσονται μαζί. Μαζί τους στην διαδρομή αυτή είναι και τα Lidl.

Για άλλη μια χρονιά, η ταινία με διαφημιστική την The Newtons Laboratory, τη Filmiki να υπογράφει την παραγωγή και σκηνοθέτη τον Augusto Fraga επενδύθηκε μουσικά από τον μουσικοσυνθέτη Νίκο Πορτοκάλογλου, που έντυσε τις εικόνες με μια επανεκτέλεση του αγαπημένου τραγουδιού των ΦΑΤΜΕ «Πάνω από τα σύννεφα».

Η νέα ταινία παρουσιάστηκε απο την Lidl Ελλάς την προηγούμενη εβδομάδα σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για τα 20 χρόνια λειτουργίας της στην Ελλάδα  στο Μουσείο Μπενάκη, παρουσία θεσμικών εκπροσώπων, συνεργατών, προμηθευτών και εκπροσώπων των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Οι παρευρισκόμενοι γνώρισαν την εξέλιξη της εταιρείας από το 1999 έως και σήμερα ενώ παρακολούθησαν σε πρώτη προβολή την νέα τηλεοπτική καμπάνια της.