To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το Ζαγόρι στηρίζει την Ελλάδα του αύριο

Το Ζαγόρι στηρίζει την Ελλάδα του αύριο
Η νέα καμπάνια για το φυσικό μεταλλικό Νερό Ζαγόρι αναδεικνύει νέους ανθρώπους που δημιουργούν σήμερα, με την προσπάθεια, την επιμονή και τον αγώνα τους, την Ελλάδα του αύριο. Την Ελλάδα αυτή που θα μας κάνει υπερήφανους». 

Το φυσικό μεταλλικό Νερό Ζαγόρι με ισχυρό όραμα και αξίες έχει καταφέρει εδώ και 30 χρόνια να δημιουργήσει σχέση αγάπης με τους καταναλωτές, κερδίζοντας την προτίμησή τους. Αποτελώντας το Νο1 στη αγορά εμφιαλωμένου φυσικού μεταλλικού νερού, η ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. και το brand Ζαγόρι έχει αποφασίσει να  πορεύεται βασίζοντας την εταιρική της φιλοσοφία στην εξωστρέφεια, την καινοτομία και την κοινωνική της υπευθυνότητα. 



Έργο και προσφορά!

Όπως μας εξηγεί η Χριστίνα Δούμα διευθύντρια επικοινωνίας marketing της εταιρείας χρέος της ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε είναι η δημιουργία αξίας για την κοινωνία μας είτε αυτοί είναι εργαζόμενοι, καταναλωτές, προμηθευτές, επιχειρηματικοί εταίροι. «Στόχος της είναι, ακόμα και στις δύσκολες συγκυρίες, να δημιουργεί νέα μοντέλα ανάπτυξης και προοπτικής για τη χώρα, συνδέοντας το ΖΑΓΟΡΙ, με την πρόοδο και την εξέλιξη» μας αναφέρει χαρακτηριστικά για να προσθέσει πως από τα σημαντικότερα επιτεύγματα της ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. είναι η κοινωνική της υπευθυνότητα. 

Ήδη από το 2000 περίπου η εταιρία επέλεξε να εντάξει στη στρατηγική της μια νέα φιλοσοφία, της αλληλεγγύης απέναντι σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Αυτή η συνειδητή εταιρική απόφαση εξελίχθηκε και με όχημα το ΖΑΓΟΡΙ έγινε ουσιαστικό έργο και προσφορά! «Με συνοδοιπόρους επίσημους φορείς και αναγνωρισμένες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις το «ΖΑΓΟΡΙ» προσφέρει και στηρίζει έμπρακτα τα παιδιά, τους γονείς, την οικογένεια, τον άνθρωπο, την κοινωνία σε Ελλάδα και εξωτερικό» αναφέρει η κα. Δούμα ενώ σημειώνει πως  «πρόκειται για μια διαδρομή, που αποδεικνύει ότι η κοινωνική υπευθυνότητα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοσοφίας της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ για τον άνθρωπο, για το ρόλο του στην κοινωνία, το δικαίωμα στη ζωή, στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια, στην υγεία, την εκπαίδευση, το περιβάλλον. Έτσι και το ΖΑΓΟΡΙ, έχει την ευαισθησία, το συναίσθημα, να αφουγκράζεται την ανάγκη και να συμμετέχει διακριτικά, δίνοντας ζωή, αισιοδοξία και μοιράζοντας «το καλό που έχει μέσα του», τόσο μέσα από το ίδιο το προϊόν, το φυσικό μεταλλικό νερό όσο και με την εικόνα του».



Η νέα καμπάνια 

Η φιλοσοφία αυτή αποτυπώνεται με σαφήνεια και στις επικοινωνιακές προσπάθειας του brand. Μπορούμε όλοι να θυμηθούμε την καμπάνια με την Action Aid για την παροχή πόσιμου νερού σε 40.000 ανθρώπους που δεν είχαν πρόσβαση μέχρι τότε σε πόσιμο νερό ή ακόμη και την τελευταία επικοινωνία του brand που στόχο έχει να αφήσει ισχυρό αποτύπωμα στο μυαλό και την καρδιά του κοινού χωρίς να είναι άλλη μια καμπάνια κοινωνικής ευθύνης. 

«Φέτος, το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, ως πρεσβευτής του καλού, και έχοντας το καλό μέσα του –το ίδιο το νερό-, αφιερώνει τη νέα του καμπάνια, σε ιστορίες νέων ανθρώπων που έχουν όραμα. Ιστορίες που μας εμπνέουν γιατί οι νέοι αυτοί δεν παραιτούνται, παρά τις δυσκολίες, πιστεύουν στο καλό που έχουν μέσα τους, επιμένουν και επιτυγχάνουν τους στόχους τους» μας εξηγεί η κα Δούμα ενώ όταν της ζητάμε να μας περιγράψει αυτή την νέα καμπάνια μας αναφέρει χαρακτηριστικά  πως πρόκειται για «Μια καμπάνια που δημιουργεί ελπίδα και αισιοδοξία για το αύριο. Μια καμπάνια που δείχνει το δρόμο. Δίνει ελπίδα να συνεχίσουμε. Γιατί όταν έχουμε το καλό μέσα μας τίποτα δε μπορεί να σταματήσει εκείνους τους νέους ανθρώπους που φτιάχνουν σήμερα, με την προσπάθεια και τον αγώνα τους, την Ελλάδα του αύριο. Την Ελλάδα αυτή που θα μας κάνει υπερήφανους». 



Έμπνευση για όλους μας 

«Το αύριο είναι σαν το νερό, δεν έχει σχήμα.  Εσύ του το δίνεις». Αυτή είναι η πιο χαρακτηριστική φράση στη νέα καμπάνια για το Ζαγόρι την οποία υπογράφει η JWT Athens. 

Η φράση αυτή όπως μας εξηγεί η δημιουργική ομάδα της διαφημιστικής εταιρείας, που απαρτίζεται από τους Λάζαρο Ευμορφία, Executive Creative Officer, Γιάννη Τσαγκανέλια. Assistant Creative Director και Δημήτρη Δρακάτο, Associate Creative Director , κρύβει μέσα της μια μεγάλη αλήθεια.  

«Ο καθένας από εμάς διαμορφώνει και δίνει το δικό του σχήμα στο μέλλον του.  Εμείς ορίζουμε το δικό μας αύριο, με τους στόχους μας, την προσπάθεια μας, το πάθος που βάζουμε σε ό,τι κάνουμε. Αυτό κάνουν τα νέα παιδιά  της καμπάνιας μας, σε διαφορετικούς τομείς το καθένα. Σε μια εποχή όπου οι έννοιες αριστεία, αξιοκρατία, ήθος, ευ αγωνίζεσθε, έχουν εξοστρακιστεί από το λεξιλόγιο μας, τα νέα παιδιά που πρωταγωνιστούν, μας εμπνέουν εκπροσωπώντας το όραμα και την ελπίδα, την Ελλάδα του αύριο που σήμερα μας κάνει υπερήφανους. Άγνωστοι στους περισσότερους από εμάς, αλλά για αυτό φροντίσαμε να τους αναδείξουμε και να τους αγκαλιάσουμε γιατί αποτελούν έμπνευση για όλους» μας τονίζουν. 

TAGS: JWT, Ζαγόρι