To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Unlimited Creativity - AKTOR Όμιλος Εταιρειών: “Θα σέβεσαι”

Unlimited Creativity - AKTOR Όμιλος Εταιρειών: “Θα σέβεσαι”

Η καμπάνια “Θα σέβεσαι!” είναι μια άκρως ριζοσπαστική για τα δεδομένα του κατασκευαστικού κλάδου ενέργεια. Το χιουμοριστικό ύφος και η συναισθηματική προσέγγιση είναι ασυνήθιστα για το industry σας. Τι σας οδήγησε σε αυτήν την τόσο διαφορετική προσέγγιση και ποιο είναι το στρατηγικό μήνυμα πίσω από το concept της καμπάνιας;

ΑΚΤΟR: Ο Όμιλός μας έχει συμμετάσχει στα μεγαλύτερα έργα υποδομών της Ελλάδας, τα οποία είναι στο σύνολό τους υψηλής πολυπλοκότητας και μεγάλου βαθμού δυσκολίας. Αυτή η διάσταση δεν είναι κατ’ ανάγκη ορατή στον απλό πολίτη ούτε εύκολα επικοινωνήσιμη. Άλλωστε, η πλειονότητα των πολιτών που π.χ. κάθε μέρα παίρνουν το Μετρό ή οδηγούν σε έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο απολαμβάνουν τα οφέλη που φέρνουν τα έργα αυτά, χωρίς να τους απασχολούν οι τεχνικές τους λεπτομέρειες. Αυτό είναι κάτι που το γνωρίζουμε καλά στον κλάδο μας. Έτσι, κινηθήκαμε με γνώμονα να μιλήσουμε απευθείας στον απλό πολίτη στη δική του γλώσσα, με μία ιστορία που του είναι οικεία, έχοντας πάντα ως επίκεντρο τον άνθρωπο – όχι το έργο αυτό καθ’ αυτό. Το έργο άλλωστε δεν έχει κανένα νόημα και καμία σημασία χωρίς τον άνθρωπο που το χρησιμοποιήσει.. Δεν θυμάμαι άλλη φορά στα χρονικά μία εταιρεία που ασχολείται κατά βάση με το B2G να απευθύνεται έτσι στο ευρύ κοινό. Και υπό μία έννοια αυτό που κάναμε αποτελεί καινοτομία για τα διαφημιστικά και επικοινωνιακά χρονικά της χώρας.

Η συμμετοχή των Γιάννη Μπέζου και Ναταλίας Τσαλίκη στην πρώτη ταινία έδωσε αμέσως αναγνωρισιμότητα και κύρος. Πώς έγινε αυτή η επιλογή;

ΑΚΤΟR: Χρειαζόμασταν να ξεφύγουμε από τα συνήθη εταιρικά στερεότυπα και την ξύλινη γλώσσα που η εταιρική εθιμοτυπία επιτάσσει. Το ζευγάρι Μπέζου – Τσαλίκη έχει γράψει πολλά χιλιόμετρα στην κωμωδία και ειδικώς μέσα από την τηλεόραση έχει αναπτύξει έναν δικό του κώδικα επικοινωνίας με το ευρύ κοινό. Αυτός ο κώδικας ήταν το δικό μας όχημα για να φτάσουμε απευθείας στον πολίτη και, κρίνοντας από την αποδοχή της καμπάνιας, πιστεύω ότι η προσπάθεια αυτή στέφθηκε με επιτυχία και με το παραπάνω.


Στη δεύτερη ταινία το αφήγημα γίνεται πιο “λαϊκό” και βιωματικό. Τι θέλατε να επικοινωνήσετε μέσα από αυτή τη μετάβαση;

ΑΚΤΟR: Η δεύτερη φάση επικεντρώνεται περισσότερο στα έργα του Ομίλου και στον τρόπο με τον οποίο διευκολύνουν και βελτιώνουν την καθημερινότητα των απλών ανθρώπων. Πρωταγωνιστής είναι ένας «παλιός», ο «Πάνος» (Θοδωρής Φραντζέσκος)  που φανερά κομπάζει, πάντα με χιούμορ και είναι φιγούρα εξαιρετικά οικεία σε όλους μας γιατί όλοι μας έχουμε ένα τέτοιο άτομο στον ευρύτερο φιλικό ή οικογενειακό κύκλο.  Εκεί ο «Πάνος» μας ταξιδεύει πίσω στις δυσκολίες μιας άλλης εποχής, θυμίζοντας πώς ήταν η ζωή «πριν» και πώς διαμορφώθηκε «μετά» από την παράδοση μεγάλων έργων τα οποία σήμερα θεωρούμε δεδομένα και αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς μας. Η αφήγησή του γεφυρώνει την πρώτη ταινία με τους Μπέζο – Τσαλίκη και αποτελεί υπενθύμιση της δικής μας αντίληψης για τα πράγματα. Ότι η εξέλιξη βρίσκεται παντού: σε νέες υποδομές που διευκολύνουν τις μετακινήσεις, σε ενεργειακές λύσεις που χτίζουν ένα βιώσιμο μέλλον και σε νέες θέσεις εργασίας που δίνουν ώθηση στην οικονομία. Και θέλουμε να είμαστε στρατηγικά τοποθετημένοι σε αυτήν τη μετάβαση και τον μετασχηματισμό της Ελλάδας.

Ποια ήταν η αντίδραση του κοινού; Τι feedback έχετε λάβει από τον κόσμο, τους συνεργάτες  και τον κλάδο μέχρι στιγμής;

ΑΚΤΟR: Με χαρά είδαμε ότι το κοινό έπιασε αμέσως το μήνυμα κάτι που θεωρώ ότι αποτελεί τεκμήριο επιτυχίας της καμπάνιας και του concept της. Λάβαμε θετικά σχόλια από παντού, είδαμε απλούς ανθρώπους να χρησιμοποιούν το «θα σέβεσαι», μας το έλεγαν συνεργάτες μας για πλάκα και δημιουργήθηκε μία πολύ θετική εικόνα και ατμόσφαιρα για το brand AKTOR, την οποία εισπράξαμε σε όλα τα πεδία και μας διαφοροποίησε σημαντικά στον κλάδο μας.


Μια κατασκευαστική εταιρεία με μια τέτοια τόσο διαφορετική με τα συνηθισμένα καμπάνια – Tι προκλήσεις έκρυβε για εσάς να χτίσετε ένα τόσο διαφορετικό concept;

UNLIMITED: Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν να απομακρυνθούμε από τον παραδοσιακό, “σοβαρό” τρόπο επικοινωνίας ενός κατασκευαστικού ομίλου και να δώσουμε ανθρώπινη διάσταση και χιούμορ σε έναν κλάδο που συνήθως μιλά με αυστηρά corporate γλώσσα. Έπρεπε να «μεταφράσουμε» τον τεχνικό κόσμο της υποδομής σε συναίσθημα, καθημερινότητα και αυθεντικό διάλογο με το κοινό. Το χιούμορ αποτέλεσε το στοιχείο διαφοροποίησης.

T
ο εργαλείο που μας επέτρεψε να σπάσουμε την απόσταση, να μιλήσουμε στον κόσμο στη δική του γλώσσα, χωρίς να χαθεί ούτε ίχνος από το κύρος και την αξιοπιστία του brand. Χτίζοντας το concept, κινηθήκαμε με απόλυτη επίγνωση του μεγέθους και της ευθύνης του Ομίλου AKTOR, αλλά
επιλέξαμε να το εκφράσουμε με έναν τρόπο πιο προσιτό, πιο αληθινό και πιο “ζωντανό”. Ήταν μια ριζοσπαστική προσέγγιση για το
industry, αλλά και η ουσία της δημιουργικής μας πρόκλησης: να κάνουμε τον κόσμο να δει την AKTOR όχι μόνο ως κατασκευαστική δύναμη, αλλά ως οργανισμό που σέβεται, συμμετέχει και συμβάλλει στην καθημερινότητα όλων μας.

Η ατάκα “θα σέβεσαι!” αποτελεί μέρος του pop culture. Ήταν εξαρχής κεντρικό στοιχείο ή προέκυψε οργανικά μέσα στη διαδικασία;

UNLIMITED: Η ατάκα “Θα σέβεσαι!” προέκυψε απολύτως οργανικά μέσα από τη διαδικασία ανάπτυξης της ιδέας. Γεννήθηκε αντλώντας έμπνευση από τις συζητήσεις με το leadership team της AKTOR, από τον τρόπο που μιλούσαν για την εταιρεία, τη σιγουριά και την υπερηφάνειά τους για το έργο και τους ανθρώπους της. Αξιοποιήσαμε μια καθημερινή φράση με την οποία όλοι νιώθουμε οικεία και καταφέραμε να αναδείξουμε τη δύναμη, τη συνέπεια, τη μεθοδικότητα, αλλά και την αυτοπεποίθηση ενός brand που έχει αποδείξει με έργα τη θέση του και με μια πορεία άξια σεβασμού.


Μιλήστε μας για τη δημιουργική ιδέα πίσω από τις 2 ταινίες. Πώς χτίσατε την αφήγηση και πώς διατηρείτε τη συνοχή παρά τις διαφορές;

UNLIMITED: Οι δύο ταινίες συνδέονται από το ίδιο insight: ότι η AKTOR είναι κομμάτι της ζωής μας, παρούσα σε κάθε στιγμή της καθημερινότητας, ακόμα κι αν δεν το συνειδητοποιούμε. Αυτή η ιδέα μάς έδωσε την αφορμή να αναδείξουμε τη δυναμική του Ομίλου μέσα από ανθρώπινες ιστορίες, να δημιουργήσουμε συναισθηματικό δεσμό με το κοινό και να παρουσιάσουμε την AKTOR ως ζωντανό, κοινωνικά παρόν brand, πέρα από τον “κατασκευαστικό” της ρόλο.

Στην πρώτη ταινία, μέσα από την ιστορία του ζευγαριού Μπέζου–Τσαλίκη, φωτίσαμε τη δύναμη και την αξιοπιστία του brand με οικείο και χιουμοριστικό τρόπο, ενώ ενσωματώσαμε στοιχεία που υπενθυμίζουν τη διαδρομή και τα εντυπωσιακά νούμερα της AKTOR.

Η δεύτερη ταινία, με πρωταγωνιστή τον “Πάνο”, συνεχίζει το ίδιο αφήγημα υπενθυμίζοντας ότι ο Όμιλος είναι παντού γύρω μας: στο μετρό, στους δρόμους, στα μουσεία. Μέσα από το χιούμορ και την αυθεντικότητα του ήρωα, η AKTOR “μπαίνει” φυσικά στη ζωή του θεατή, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης Ελλάδας.

Το “Θα σέβεσαι” λειτουργεί ως κοινή υπογραφή και θεματικός συνδετικός κρίκος των δύο ιστοριών, αποτυπώνοντας τις αξίες που χαρακτηρίζουν το brand: αξιοπιστία, αυτοπεποίθηση και σεβασμό για όσα έχει πετύχει. Είναι η φράση που δίνει συνοχή στην καμπάνια και μετατρέπει την επικοινωνία σε στάση ζωής.


Ποιες προκλήσεις κρύβει σε επίπεδο παραγωγής και γυρισμάτων η καμπάνια;

UNLIMITED: Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν το σφιχτό χρονοδιάγραμμα για το launch της πρώτης ταινίας. Μέσα σε δέκα μόλις ημέρες από την έγκριση του σεναρίου, καταφέραμε να είμαστε on air, χωρίς να κάνουμε καμία έκπτωση στην ποιότητα. Η παραγωγή ήταν πολύ απαιτητική με 6 μέρες στη διάθεσή μας για προετοιμασία και 4 μέρες γύρισμα σε Αθήνα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη. Το επίτευγμα αυτό ήταν αποτέλεσμα άψογης συνεργασίας όλων των πλευρών: της ομάδας UC και AKTOR, της εταιρείας παραγωγής Top Cut Modiano, και φυσικά του σκηνοθέτη Χρήστου Κανάκη, που απογείωσε τα σενάρια με την κινηματογραφική του ματιά.

Παράλληλα, η συνεργασία με το δίδυμο Μπέζου – Τσαλίκη και τον Θοδωρή Φραντζέσκο έδωσε εξαιρετική δυναμική στο αποτέλεσμα: επαγγελματισμός, χημεία, χιούμορ και αυθορμητισμός που μεταφέρθηκαν αυτούσια στην οθόνη. Για εμάς, η πρόκληση μετατράπηκε σε δημιουργική ενέργεια που ενίσχυσε ακόμη περισσότερο το impact της καμπάνιας.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

• Unlimited Creativity:
Ελίνα Καραγιάννη - General Manager
Βασιλική Πέππα - Head of Creative
Λευτέρης Σφακιανάκης - Creative Director
Ιφιγένεια Τζιούφα - Senior Copywriter
Λίνα Νεοφώτιστου - Senior Art Director
Κατερίνα Βλαχάβα - Art Director
Δημήτρης Γκιουζέλης - Motion Design & Animation

• AKTOR Όμιλος Εταιρειών:
Γιώργος Τσαπρούνης - Chief Communication Officer
Γιάννος Πριόβολος - Corporate Communications, Design & Social Media

• TopCut Modiano:
Mίκης Μοδιάνο - Executive Producer
Λίλυ Τριανταφυλλάκου - Producer
Mαριανίνα Μοδιάνο - Associate Producer
Χρήστος Κανάκης - Σκηνοθέτης
Θοδωρής Ζαχαράκης  - Διευθυντής Φωτογραφίας
Μάριος Θεολόγης, Μath Studio - Φωτογράφος