To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Wunderman Thompson-ΑΒ Βασιλόπουλος: Μια καµπάνια επίκαιρη και διαχρονική µαζί

Wunderman Thompson-ΑΒ Βασιλόπουλος: Μια καµπάνια επίκαιρη και διαχρονική µαζί

Η έννοια της φροντίδας βρίσκεται στην καρδιά της νέας επικοινωνίας που δηµιούργησε η Wunderman Thompson για την ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία βασίζεται σε µια ερώτηση που ακούγεται καθηµερινά σε κάθε σπίτι: «Τι θα φάµε σήµερα;». Οι άνθρωποι των δύο εταιρειών δίνουν στο adbusiness όλες τις λεπτοµέρειες.

Συνέντευξη στον Δηµήτρη Τσουκαλά

Τι ακριβώς σηµατοδοτεί η νέα καµπάνια που υπογράφει η Wunderman Thompson για την ΑΒ Βασιλόπουλος;


Zέτα Χειµωνίδου, ΑΒ Βασιλόπουλος: Είµαστε πολύ χαρούµενοι για τη νέα µας καµπάνια! Τα συναισθήµατα, τις µυρωδιές και τις πρώτες ύλες, τα υπέροχα φαγητά, τις σχέσεις, τους πελάτες και τους ανθρώπους µας στην ΑΒ, την υπέροχη µουσική που ντύνει τις εικόνες... Τι να πρωτοδιαλέξω;

Για ακόµα µια φορά, µέσα από µια άψογη συνεργασία, ήρθε ένα υπέροχο αποτέλεσµα.

Έχουµε, λοιπόν, µια καµπάνια που εξυµνεί το φαγητό και το ρόλο του στις ζωές µας. Γιατί το φαγητό µάς συνδέει µε όσους αγαπάµε, µε πολλούς τρόπους, καθηµερινά.

Μέσα από το φαγητό δείχνουµε τη φροντίδα µας, την αγάπη µας. Γελάµε, προσφέρουµε, µα πάνω από όλα, δηµιουργούµε και µοιραζόµαστε στιγµές.

Γιατί το φαγητό δεν είναι απλώς πρώτες ύλες, συστατικά, συνταγές ή προετοιµασία. Είναι αναπόσπαστο κοµµάτι των καθηµερινών µας σχέσεων. Της ζωής µας!

Ποιες είναι οι αξίες και το USP, αν θέλετε, της ΑΒ Βασιλόπουλος και πώς αντικατοπτρίζονται στη νέα επικοινωνία;

Zέτα Χειµωνίδου, ΑΒ Βασιλόπουλος: Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, είµαστε εδώ για όλους τους πελάτες µας καθηµερινά. Για να εξυπηρετούµε µε ξεχωριστό τρόπο τις διαφορετικές ανάγκες και προτιµήσεις που ο καθένας έχει στο φαγητό του.

Για τους πελάτες µας, το φαγητό ειναι σηµαντικό, γιατι συνδέεται µε τον εαυτό τους, τους αγαπηµένους τους, την ίδια τους τη ζωή. Έτσι κι εµείς προσεκτικά και µε φροντίδα σχεδιάζουµε και προτείνουµε λύσεις που ανταποκρίνονται στις προσωπικές τους επιλογές και ανάγκες.

Αυτό αναδεικνύουµε, και µέσα από τη νέα µας επικοινωνία. Είµαστε εδώ για όλα όσα τους είναι σηµαντικά, για όλα όσα νοιάζονται!


Ποιο είναι το όραµα της ΑΒ Βασιλόπουλος; Πώς θέλει να εξελίσσεται σαν οργανισµός και σαν brand και να αλληλοεπιδρά µε τους καταναλωτές;

Zέτα Χειµωνίδου, ΑΒ Βασιλόπουλος: Οι πελάτες µας εξελίσσουν τις ανάγκες τους διαρκώς. Εµείς είµαστε εδώ για να τις καλύπτουµε, να τους δίνουµε ιδέες και τη σιγουριά ότι αυτό που θα πάρουν από την ΑΒ θα έχει ποιότητα, γνώση, φροντίδα και θα είναι προσβάσιµο µέσα απο τις τιµές µας, τις προσφορές µας και τα εξαιρετικά ΑΒητικά προϊόντα µας. Οι πελάτες µας πάντα βρίσκονται στο επίκεντρο των επιλογών και του σχεδιασµού µας. Είµαστε δίπλα τους, ως ενεργά µέλη της κοινωνίας, σε κάθε µαγαζί και γειτονιά, προσφέροντάς τους τις καλύτερες επιλογές.

Wunderman Thompson και ΑΒ Βασιλόπουλος µετράνε 15 χρόνια επιτυχηµένης συνεργασίας. Ποιο είναι το «µυστικό» γι’ αυτήν τη µακρά κοινή πορεία;

Zέτα Χειµωνίδου, ΑΒ Βασιλόπουλος: Μυστικά για µια µακρά αλλά και άψογη συνεργασία που ήδη µετρά 15 χρόνια, δεν υπάρχουν.

Υπάρχει η κατανόηση των αναγκών, η σωστή επικοινωνία, ο αµοιβαίος σεβασµός και η εµπιστοσύνη και µια διαρκής αναζήτηση του καινοτόµου, του καλύτερου, του διαφορετικού. Ας µην κρυβόµαστε… Μετά από 15 χρόνια, είναι το «δέσιµο αυτής της οµάδας» που κάνει τη διαφορά και αυτή τη σχέση ξεχωριστά µοναδική.


Eιρήνη Νικολοπούλου, Wunderman Thompson: Συµφωνώ 100% µε τη Ζέτα και να συµπληρώσω ότι η σχέση µας δεν είναι η κλασική πελάτη-διαφηµιστικής αλλά σχέση στενού συνεργάτη που γνωρίζει τις ανάγκες και τις προκλήσεις χωρίς στεγανά, µε διαφάνεια και ανοιχτά κανάλια επικοινωνίας.

Ποιο ήταν το µήνυµα που θέλατε να περάσετε µε τη νέα καµπάνια; Ποιο ήταν το brief που είχατε και πώς το προσεγγίσατε;


Λάζαρος Ευµορφίας, Wunderman Thompson: Το brief που πήραµε από την οµάδα της ΑΒ Βασιλόπουλος ήταν λεπτοµερέστατο και καλοδουλεµένο, αλλά, όπως κάθε καλό brief, είχε έναν απλό και «εύστοχο» πυρήνα που µπορούσε να διατυπωθεί σε µία φράση: αυτό που ενώνει την ΑΒ Βασιλόπουλος µε καθέναν που περνάει την πόρτα ενός καταστήµατός της είναι η αγάπη για το καλό φαγητό!

Μετά από συζητήσεις επί συζητήσεων, team meetings, συµφωνίες, διαφωνίες και παθιασµένα debates, η ιδέα που προέκυψε ήταν παραπάνω από «φαεινή»…

Κάθε µέρα, σε κάθε σπίτι, µία ερώτηση είναι δεδοµένο ότι θα ακουστεί κάποια στιγµή: «Τι θα φάµε σήµερα;».

Η απάντηση σε αυτήν την ερώτηση κρύβει τελικά όλη την προσοχή στη λεπτοµέρεια, τη φροντίδα, τη δηµιουργικότητα και τελικά την αγάπη που νιώθουµε για τους αποδέκτες ενός πιάτου. Γιατί το φαγητό µάς συνδέει. Και οι άνθρωποι της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι κι αυτοί µέρος της απάντησης του «Τι θα φάµε σήµερα;», προσφέροντας επιλογές που κάνουν αυτήν τη σύνδεση µε τους ανθρώπους που αγαπάµε ακόµα πιο δυνατή.

Ποιο είναι το νέο positioning της ΑΒ Βασιλόπουλος και πώς εκφράζεται στη νέα επικοινωνία; Πώς πήρατε τη στρατηγική απόφαση γι’ αυτή την αλλαγή;


Όλγα Μιχαλοπούλου, ΑΒ Βασιλόπουλος: Η επικοινωνία µας είναι ο τρόπος για να εκφράσουµε αυτό που βρίσκεται πίσω από ό,τι κάνουµε και εξελίσσεται µε βάση το διάλογο που κάνουµε κάθε φορά µε τους πελάτες µας. Αφουγκραζόµαστε τις ανάγκες και τη διαφορετικότητα των πελατών µας και τους παρέχουµε µε φροντίδα τις λύσεις και την έµπνευση που αναζητούν, ως ένας «έµπιστος φίλος». Ό,τι είναι σηµαντικό γι’ αυτούς είναι σηµαντικό και για εµάς. Αυτή η έννοια της φροντίδας βρίσκεται στην καρδιά της νέας µας επικοινωνίας.

Κι εµείς είµαστε εκεί, για να προσφέρουµε στους πελάτες µας επιλογές, λύσεις και ιδέες που έχουµε επιµεληθεί οι ίδιοι προσωπικά, µε προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας, σε όλους όσοι αγαπούν το φαγητό και το ρόλο που αυτό παίζει στη σύνδεσή τους µε τους αγαπηµένους τους.

Μέσα από τη δηµιουργική ιδέα, ενσωµατώνουµε και τονίζουµε στη νέα µας επικοινωνία την άµεση σχέση και τη σηµασία που έχει το φαγητό στις ζωές όλων µας. Και υποσχόµαστε να είµαστε εδώ για «όλα όσα νοιάζεσαι».

Ποιο είναι το βασικό insight πάνω στο οποίο στηρίχθηκε η νέα καµπάνια;


Ζέφη Δεµέναγα, Wunderman Thompson: Το φαγητό είναι ένα «µέσο» έκφρασης συναισθηµάτων και δηµιουργίας ανθρώπινων σχέσεων. Μέσα από το φαγητό που φτιάχνεις και προσφέρεις, µέσα από την ικανοποίηση από µια µπουκιά, στο βλέµµα του αποδέκτη παίρνεις κι εσύ ικανοποίηση. Είτε µιλάµε για τον αγαπηµένο µας είτε για τα παιδιά µας είτε για τους φίλους µας, το φαγητό πέρα από τη θρέψη παίζει έναν ακόµα σπουδαίο ρόλο στη ζωή µας: δείχνει ποιοι είµαστε, αποκαλύπτει τη σχέση µεταξύ ηµών και του αποδέκτη του και φανερώνει τα συναισθήµατά µας. Μέσα από το φαγητό, οι πιο σηµαντικές σχέσεις µας σφυρηλατούνται και ενισχύονται.

Πέρα από το τηλεοπτικό σποτ, ποιες άλλες εκτελέσεις περιλαµβάνει η καµπάνια και σε ποιες πλατφόρµες; Ποια είναι η στρατηγική ειδικά στα digital και social µέσα;


Xρυσάνθη Κοροπούλη, AB Bασιλόπουλος: Η νέα µας καµπάνια ξεδιπλώνεται µε ένα πλούσιο πλάνο επικοινωνίας σε πολλά και διαφορετικά µέσα, για κάθε κοινό.

Έτσι, εκτός από τα τηλεοπτικά σποτ, έχουµε έντονη παρουσία µε OOH επικοινωνία, σε συρµούς τραµ, bus panels και λεωφορεία σε µεγάλες πόλεις, µε έντυπες καταχωρίσεις σε περιοδικά γαστρονοµίας και κυριακάτικες εφηµερίδες, µε ραδιοφωνικά σποτ και µε instore branding.

Σε digital και social media επίπεδο, «προσκαλέσαµε» τους χρήστες να επισκεφθούν το ab.gr και τα κανάλια της ΑΒ, για να γνωρίσουν τη νέα µας καµπάνια, να ενηµερωθούν για νέες υπηρεσίες και να ανακαλύψουν την πλούσια ποικιλία µας µε εξαιρετικά προϊόντα.

Η νέα µας καµπάνια είναι τόσο φρέσκια και «λαχταριστή», και αυτό ακριβώς θέλαµε να βγει και µέσα από το πλάνο επικοινωνίας που σχεδιάσαµε.


Ποιες είναι οι προκλήσεις που κρύβει η συνεργασία µε ένα τόσο εδραιωµένο και τόσο µαζικής απήχησης brand όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος; Ειδικά όταν πρόκειται για µια καµπάνια που παρουσιάζει ένα νέο positioning;

Ειρήνη Νικολοπούλου, Wunderman Thompson: Οι προκλήσεις είναι οι ίδιες που αντιµετωπίζει κάθε εδραιωµένο brand στην αγορά: να εντοπίσει την ανάγκη του πελάτη τη δεδοµένη στιγµή και να αναδείξει το insight που θα του επιτρέψει να επικοινωνήσει µε τρόπο relevant και αποτελεσµατικό.

Για µια ιστορική µάρκα σαν την ΑΒ, µε χρόνια επιτυχηµένης παρουσίας στην αγορά, σε µια αγορά έντονα ανταγωνιστική, ο βαθµός δυσκολίας αυξάνει. Χρειάζεται ανανέωση και φρεσκάρισµα, µε έναν τρόπο που θα της επιτρέψει να προσεγγίσει νέους πελάτες, αλλά ταυτόχρονα να διατηρήσει τους πιστούς καλούς της πελάτες. Αυτή είναι και η µεγαλύτερη πρόκληση.

Η φετινή µας καµπάνια πέτυχε αυτή την ανανέωση, ενώ ταυτόχρονα υπενθύµισε τις αξίες της µάρκας, που την φέρνουν όλα αυτά τα χρόνια στην κορυφή της προτίµησης των πελατών της. Ποιότητα, προσεκτικά επιλεγµένα και φροντισµένα προϊόντα, µεγάλη ποικιλία αλλά και προσιτές τιµές για όλους. Μια µάρκα για όλους, χωρίς όµως εκπτώσεις στην ποιότητα.

Και το καταφέραµε! ∆ηµιουργήσαµε µια καµπάνια για όλα όσα έχουν αξία σήµερα. Με άρωµα και γεύση σύγχρονης Ελλάδας. Μια καµπάνια επίκαιρη και διαχρονική µαζί.

Συντελεστές
Πελάτης: ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
Προϊόν: ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
Τίτλος Καμπάνιας: ΑΒ. ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΝΟΙΑΖΕΣΑΙ
Διαφ. Εταιρεία: WUNDERMAN THOMPSON

Ζέτα Χειμωνίδου | VP Marketing & Strategy
Όλγα Μιχαλοπούλου | Marketing & Communications Director
Χρυσάνθη Κοροπούλη | Βrand Equity & Digital Marketing Manager
Μαρίνα Πρίνου | Brands & Categories Activation Manager
Λούλα Σουτζή | Media, Monetization & Investment Manager

Eιρήνη Νικολοπούλου | Co Chief Executive Officer
Λάζαρος Ευμορφίας | Executive Creative Officer
Ζέφη Δεμέναγα | Client Service Director
Nάνσυ Φέρτη | Account Manager
Θανάσης Σκορδίλης | Associate Creative Director
Έλενα Τσεκούρα | Senior Art Director
Έφη Δικαστοπούλου | Business Unit Director
Ευγενία Καντούνια | Group Account Director

Εταιρεία Παραγωγής: Movielab
Executive Producer: Γιώργος Μαρουδής
Producers: Mαρίνα Τσοπούρογλου, Γρηγόρης Σαράντης, Διονύσης Αγαλιανός
Σκηνοθέτης: Alejandro Toledo
Διευθ. Φωτογραφίας: Θοδωρής Ζαχαράκης
Σκηνογράφος: Γιώργος Γεωργίου
Μοντέρ: Γιώργος Γεωργόπουλος
Οriginal Music: O Γλάρος / Μάνος Χατζιδάκις
Music Adaptation: Musou Music Group
Food Stylist: Tina Webb & Olivia Webb