To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Γκάλγκος: Tεχνοκρατικά και ποσοτικά τα κριτήρια για τις καμπάνιες

Γκάλγκος: Tεχνοκρατικά και ποσοτικά τα κριτήρια για τις καμπάνιες
Τεχνοκρατικά και ποσοτικά ήταν τα κριτήρια βάσει των οποίων επιλέχθηκαν τα ΜΜΕ για τις καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», ανέφερε στην κατάθεσή του ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Initiave κ. Μιχάλης Γκάλγκος, τονίζοντας πως δεν υπήρξε ουδεμία πολιτική παρέμβαση στην επιλογή.


 Ο πρόεδρος της εταιρείας Initiative, που ανέλαβε την κατανομή του διαφημιστικού κονδυλίου για τις καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», καταθέτοντας σήμερα στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής, απέρριψε κατηγορηματικά το ενδεχόμενο πολιτικής παρέμβασης στην επιλογή των ΜΜΕ που «έπαιξαν» τις καμπάνιες.

 Ο ίδιος έκανε λόγο για μια πρωτόγνωρη καμπάνια για τα ελληνικά δεδομένα που απαιτούσε ειδικό χειρισμό. «Καμπάνια τέτοιου μεγέθους δεν έχει υπάρξει στα ελληνικά δεδομένα! Ήταν μεγάλης έντασης και σύντομη! Πρωτόγνωρο αυτό που έγινε! Δεν θα μπορούσε πέρα από 2-3 μεγάλα γραφεία να ανταπεξελθόν στην καμπάνια! Από υποδομή, γνώση και ταχύτητα και ανθρώπινο δυναμικό. Είχαμε παγκόσμια πανδημία και έπρεπε να αντιμετωπιστεί αυτό, καμία καμπάνια δεν απαιτεί να πιάσουμε μιντιακά, το 100% σε αποτελεσματική κάλυψη κοινού της Ελλάδας. Έπρεπε να πιάσουμε τον κόσμο» ανέφερε χαρακτηριστικά στην κατάθεσή του.

Η διαδικασία


Ο κος Γκάλγκος εξήγησε στην εξεταστική επιτροπή τη διαδικασία βάσει της οποίας έγινε η τελική επιλογή. Τόνισε, πως η εταιρία του ήταν αυτή που έκανε την επιλογή των κριτηρίων των μέσων που συμμετείχαν στην καμπάνια με την αναθέτουσα αρχή, δηλαδή την προεδρία της κυβέρνηση απλώς να εγκρίνει. Στην πορεία υπήρξε επικοινωνία μεταξύ της αναθέτουσας αρχής και της εταιρίας του καθώς η διαδικασία ήταν δυναμική, ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ δεν παρέλειψε να αναφέρει και πως κάποια μέσα επικοινώνησαν με την αναθέτουσα αρχή, η προεδρία διαβίβασε στον ανάδοχο τα αιτήματα και αφού αξιολογήθηκαν, κάποια από αυτά εντάχθηκαν εκ των υστέρων στην καμπάνια.

Ο «αποκλεισμός» των μέσων

Αναφορικά με τον «αποκλεισμό» συγκεκριμένων μέσων από τη διαδικασία, σχολίασε πως αυτό έγινε εξαιτίας της ανάγκης να προστατευθεί η καμπάνια. Όπως είπε χαρακτηριστικά σημαντικό ρόλο έπαιξε το περιβάλλον στο οποίο θα εκτεθεί το μήνυμα. "Το περιβάλλον δεν πρέπει να αντίκειται στο μήνυμα που πρέπει να περάσει" είπε ενώ αναφερόμενος ειδικά στην εφημερίδα Documento ανέφερε πρωτοσέλιδα της εφημερίδας κατά του συνθήματος Μένουμε Σπίτι και κατά του κορονοϊού.
TAGS: Initiative