Προς διαχωρισμό η ZenithOptimedia
Ορατό είναι το ενδεχόμενο διαχωρισμού της ZenithOptimedia στις εταιρείες που τη δημιούργησαν (Zenith Media και Optimedia), σύμφωνα με δημοσίευμα του mediaweek.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟρατό είναι το ενδεχόμενο διαχωρισμού της ZenithOptimedia στις εταιρείες που τη δημιούργησαν (Zenith Media και Optimedia), σύμφωνα με δημοσίευμα του mediaweek.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη διατήρηση της OMD International αποφάσισε η EasyJet για το χειρισμό του, ύψους 25 εκατομμυρίων λιρών, πανευρωπαϊκού media planning-buying λογαριασμού της, μετά τη διεξαγωγή ενός pitch που κράτησε ένα περίπου χρόνο, με την παράλληλη συμμετοχή των Carat
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTους λογαριασμούς των IKEA και Ιntersport ανέλαβε η Initiative ενισχύοντας τις υφιστάμενες σχέσεις συνεργασίας της με τον όμιλο Fourlis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Fuel Athens ανέθεσε την προβολή του το Clickatlife, το νέο site της Ναυτεμπορικής, μετά από διερεύνηση της διαφημιστικής αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην BGM OMD/Media Direction κατακυρώθηκε ο λογαριασμός media της Helexpo, προϋπολογισμού 603.000 ευρώ, για τη διαφημιστική προβολή των εκθέσεών της μέχρι τις 31/05/2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε διαδικασία ρύθμισης των οφειλών του μπαίνει ο τηλεοπτικός σταθμός, με τις εξελίξεις να ενδιαφέρουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τη διαφημιστική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Karamella έχει αναλάβει την επικοινωνία της εταιρείας Αφοί Λάμπου, με την καμπάνια να είναι ήδη στον «αέρα» με καταχωρίσεις στον Τύπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ira Media ανέλαβε τη διαχείριση του λογαριασμού media των πολυεθνικών εταιρειών E-Scan και Cilek, μετά από spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Yes.Positive Communication ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος επικοινωνίας και δημοσιότητας της Iron Mountain.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Adel Saatchi & Saatchi κατακυρώθηκε το spec της Singular Logic, για το δημιουργικό λογαριασμό συγκεκριμένου project, το οποίο δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 2 Νοεμβρίου θα κυκλοφορήσει η ελληνική έκδοση του περιοδικού XFactor, που θα εκδίδεται από τη Δάφνη Επικοινωνίες και θα βρίσκεται στην αγορά κάθε Τρίτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Fortune αποτελεί, σύμφωνα με πληροφορίες, τη νικήτρια του spec για το δημιουργικό λογαριασμό της BMW Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory