To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα Omnicom: Τρία creative networks, 6 media networks

Νέα Omnicom: Τρία creative networks, 6 media networks

Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς

Σύμφωνα με όσα αναφέρουν media στο εξωτερικό, μετά την εξαγορά της Interpublic, η Omnicom θα ενοποιήσει τη διαφημιστική της δραστηριότητα σε τρία παγκόσμια δίκτυα και συγκεκριμένα σε TBWA, McCann και BBDO.

Η νέα αυτή οντότητα θα ονομάζεται Omnicom Advertising και θα λειτουργεί παράλληλα με οκτώ ακόμη capabilities: media, branding, experiential, health, precision marketing, public relations, production και commerce.

Η κίνηση αυτή θα σηματοδοτήσει το τέλος του ιδρυτικού δικτύου της Omnicom, DDB, καθώς και των FCB και MullenLowe που ανήκαν προηγουμένως στην Interpublic.

Ο Troy Ruhanen, πρώην διευθύνων σύμβουλος της Omnicom Advertising Group, αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της διευρυμένης και μετονομασμένης Omnicom Advertising.

Ο Javier Campopiano, global chief creative officer της McCann Worldgroup, η οποία ανήκε στην Interpublic, αναλαμβάνει global chief creative officer – global clients στην Omnicom Advertising.

Η Erin Riley θα συνεχίσει ως διευθύνουσα σύμβουλος της TBWA\Worldwide, την οποία η Omnicom απέκτησε το 1993, και θα πλαισιωθεί από την Chaka Sobhani, global chief creative officer και πρόεδρο της DDB, η οποία αναλαμβάνει global chief creative officer στην TBWA\Worldwide, όπως είχε αναφέρει νωρίτερα το Campaign.

Ο Ben Williams, global chief creative experience officer της TBWA\Worldwide, αποχώρησε τον Οκτώβριο για να ενταχθεί στη Dept ως global chief creative officer.

Ο Tyler Turnbull, global chief executive της FCB, θα ηγηθεί της McCann ως διευθύνων σύμβουλος, όπως είχε επίσης αναφέρει το Campaign. Ο Daryl Lee, πρώην διευθύνων σύμβουλος της McCann Worldgroup, αναλαμβάνει global chairman της McCann.

Ο Andrés Ordóñez, global chief creative officer της FCB, αναλαμβάνει global chief creative officer της McCann.

Η Nancy Reyes, global chief executive του ιδρυτικού δικτύου της Omnicom, BBDO, και ο Chris Beresford-Hill, global chief creative officer της BBDO, συνεχίζουν στα σημερινά τους καθήκοντα.

Ο Ruhanen δήλωσε: «Υπάρχει ενοποίηση σε επίπεδο δικτύου. Αλλά ως προς το τι προσφέρουμε στην αγορά, κανείς δεν πλησιάζει σε ό,τι παρέχουμε όταν πρόκειται να προσφέρουμε την κατάλληλη λύση για τον πελάτη.Έχουμε τρία ξεκάθαρα δίκτυα στα οποία μπορούμε να εστιάσουμε. Ο John Wren, πιστεύει έντονα στα agency brands.Πιστεύουμε όλοι στα agency brands, αρκεί να καλύπτουν μια ανάγκη, να έχουν καθαρή οπτική, ισχυρή κουλτούρα και να μπορούν να ανταποκριθούν στις μελλοντικές ανάγκες των πελατών. Και ο τρόπος που θα το πετύχουμε αυτό είναι διασφαλίζοντας ότι μοιραζόμαστε με ταχύτητα και κλίμακα ό,τι καλύτερο διαθέτουμε μέσα στην Omnicom».


Οι αλλαγές στα τοπικά γραφεία των DDB και FCB


Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Adam & Eve/DDB θα συγχωνευτεί με την TBWA\London υπό την ηγεσία της Miranda Hipwell, διευθύνουσας συμβούλου της Adam & Eve/DDB. Η νέα οντότητα θα ονομάζεται Adam & Eve\TBWA.Η BBDO θα συγχωνευτεί με τη FCB στο Ηνωμένο Βασίλειο, με τη συνδυασμένη εταιρεία να ονομάζεται AMV BBDO. Άλλες θυγατρικές της της FCB που θα ενταχθούν στο δίκτυο της BBDO περιλαμβάνουν τα γραφεία της Νέας Υόρκης, του Σικάγο και την FCB Ulka στην Ινδία. Γραφεία της DDB που θα συγχωνευτούν με την BBDO περιλαμβάνουν εκείνα στο Παρίσι, τη Γερμανία, την Αυστραλία, την Ινδία, την Ιταλία και το Χονγκ Κονγκ. Σε όλες τις άλλες αγορές, οι DDB, FCB και MullenLowe θα συγχωνευτούν στην TBWA\Worldwide. Εξαίρεση αποτελεί η Νέα Ζηλανδία, όπου οι FCB NZ και DDB NZ θα συγχωνευτούν για να γίνουν McCann. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Βραζιλία, τη Γερμανία και τη Γαλλία, οι επικεφαλής των agencies θα αναφέρονται στους διευθύνοντες συμβούλους των δικτύων τους.

Σε ορισμένες αγορές με πολλαπλά agency brands, τα agencies θα αναφέρονται σε έναν country leader της Omnicom Advertising, ο οποίος θα έχει άμεσο προιστάμενο έναν regional leader της Omnicom Advertising.

Οι regional leaders της Omnicom Advertising περιλαμβάνουν τον Sean Donovan, chief executive της Omnicom Advertising Asia, τον Glen Lomas, chief executive της Omnicom Advertising Europe, τον Jose Alberto Teran, chief executive της Omnicom Advertising Latin America, και τον Cem Topcuoglu, chief executive της Omnicom Advertising σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική.

Εκπρόσωπος της Omnicom δήλωσε ότι οι συγχωνεύσεις ακολουθούν μια «αυστηρή αξιολόγηση αγορά προς αγορά» και ότι τα agencies ενώνονται με βάση την καλύτερη αντιστοίχιση για πελάτες και ταλέντο.

Η Lucky Generals θα συνεχίσει να λειτουργεί ως ξεχωριστό brand (ή ως single-roof top agency,) στο πλαίσιο της Omnicom Advertising, μαζί με τα Antoni, Goodby Silverstein & Partners, Grabarz and Partners, GSD&M, Zimmerman, Carmichael Lynch, The Martin Agency, Deutsch, Lola, Africa και Merkley & Partners.

Η Omnicom αναμένεται αποσύρει τα brands DDB και FCB μέσα στους πρώτους έξι μήνες του 2026. Η πολυεθνική ομάδα που εξυπηρετεί τη Volkswagen θα είναι γνωστή ως Bernbach, προς τιμήν της σχέσης του ιδρυτή της DDB, Bill Bernbach, με τη μάρκα αυτοκινήτων.

Σε δημοσίευμα του  Campaign αναφέρεται πως σε ερώτημα  γιατί θα υπάρχουν μόνο τρία διαφημιστικά δίκτυα αλλά έξι media networks, εκπρόσωπος της Omnicom απάντησε: «Η δομή και οι ανάγκες μας είναι διαφορετικές. Στη διαφήμιση έχουμε αποφασίσει ότι χρειαζόμαστε μόνο τρία δίκτυα, μαζί με τα πολλά single-roof top agencies μας, καθώς και τα client team agencies όπως η Team X [Mercedes-Benz]».


Παραμένουν έξι media networks αλλά οι global CEOs γίνονται brand presidents

Αναλυτικότερα όσον αφορά τις δραστηριότητες media, το Omnicom Media Group μετονομάστηκε σε Omnicom Media, αναδιοργάνωσε την παγκόσμια ηγετική του ομάδα και κατάργησε τους τίτλους των global agency chief executives.

Οι global chief executives των έξι brands του ομίλου – OMD, PHD, Hearts & Science, Initiative, UM και Mediahub – μετονομάστηκαν σε global brand presidents.

Την Δευτέρα 1η Δεκεμβρίου ανακοινώθηκαν τέσσερις από τους global brand presidents: George Manas, OMD. Stacy DeRiso, Initiative. Susan Kingston-Brown, UM. και Christian Flouch, PHD. Οι global brand presidents για Mediahub και Hearts & Science θα ανακοινωθούν σε μεταγενέστερο στάδιο. Ο Flouch είναι ο μόνος global brand president που δεν έχει προηγουμένως διατελέσει chief executive, καθώς προηγουμένως ήταν chief client officer στην PHD Worldwide.

Η Παγκόσμια ηγεσία στην Omnicom Media

Ο Florian Adamski παραμένει global chief executive της Omnicom Media και ο Brad Nodiff παραμένει chief financial officer του ομίλου.

Η πλήρης λίστα των νέων global επικεφαλής έχει ως εξής:

• Guy Marks, πρώην global chief executive της PHD, γίνεται global chief client and success officer.
• Justin Wroe, πρώην chief executive της IPG Mediabrands US, ορίζεται chief operating officer, commercial solutions.
• Dan Fox, πρώην global chief investment officer της IPG Mediabrands, παραμένει στον ίδιο ρόλο σε επίπεδο ομίλου.
• Jarrod Martin, πρώην global chief executive των Acxiom και Kinesso, αποτελεί πλέον chief transformation officer.
• Kate Osborne, πρώην global operations lead της OMG, πλέον chief operations officer.
• Sofia Colantropo, πρώην chief marketing officer του Omnicom Media Group, αποτελεί πια chief growth and marketing officer.
• Jonathan Rigby, global chief strategy officer των IPG Mediabrands και Initiative, μετακινείται σε ρόλο global chief strategy officer.
• Kate Weiss, πρώην chief talent experience officer του Omnicom Media Group, παραμένει στον ίδιο ρόλο στο Omnicom Media.

Σχετικά με την απόφαση να διατηρηθούν έξι media agency networks, εκπρόσωπος της Omnicom Media δήλωσε στο Campaign: «Αυτό προσφέρει στους πελάτες μας μια σειρά επιλογών ως προς την προσέγγιση και το εύρος των agency services, δίνοντάς τους την ευελιξία να διαμορφώσουν λύσεις που λειτουργούν καλύτερα για τις επιχειρήσεις τους. Ως το κορυφαίο παγκόσμιο media management network, αναγνωρίζουμε ότι οι πελάτες από διαφορετικούς κλάδους, verticals και clusters επενδύσεων έχουν πολύ διαφορετικές ανάγκες που πρέπει να καλυφθούν».


Ο Adamski δήλωσε στο Campaign ότι η μεγαλύτερη κλίμακα στα media αφορά λιγότερο την αγοραστική δύναμη και περισσότερο την αξιοποίησή της για να «ξεκλειδώσει» δεδομένα και γνώση. «Αυτό που θα αναδειχθεί είναι ότι δημιουργούμε ένα νέο μοντέλο που είναι πολύ πιο συνδεδεμένο, πολύ πιο ευέλικτο από ποτέ, και το οποίο συνδυάζει την κλίμακα με έξυπνο τρόπο», ανέφερε.


Περιφερειακή ηγεσία στην Omnicom Media

Οι regional chief executives από το Omnicom Media Group θα παραμείνουν στις θέσεις τους στο Omnicom Media: Ralph Pardo, North America. Dan Clays, EMEA. Tony Harradine, APAC. και Julian Porras, LATAM. Το Campaign αναφέρει πως  ότι οι local market chief executives και οι local market media agency chief executives θα παραμείνουν στις θέσεις τους και δεν θα μετονομαστούν σε brand presidents.

TAGS: Omnicom