To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΟΑΣΑ: Προχωρά spec 795.000 ευρώ για call center

ΟΑΣΑ: Προχωρά spec 795.000 ευρώ για call center


Ο ΟΑΣΑ τρέχει διαγωνισμό για την ανάθεση  Υπηρεσιών Στελέχωσης του Τηλεφωνικού Κέντρου Πληροφόρησης Κοινού του ΟΑΣΑ (11185), Εξυπηρέτησης Επιβατικού Κοινού σε θέματα Ελέγχου Επιβίβασης και Εξυπηρέτησης Πελατών σε θέματα που αφορούν στην υποστήριξη της Διεύθυνσης Εμπορικής Λειτουργίας (ΔΕΛ) και στη λειτουργία του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ).

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 640.000 ευρώ (μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Αν υπολογιστεί και ο ΦΠΑ ανέρχεται στα 793.600 ευρώ.

Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται σε 24 μήνες και ως χρόνος έναρξης της σύμβασης εκτιμάται να είναι την 1/1/2025. Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024 και ώρα 14:00.