Πλαίσιο: Νέα καμπάνια για τις θερινές εκπτώσεις
Με κεντρικό μήνυμα «Οι χαμηλότερες τιμές της αγοράς, το καλύτερο After Sales Service», ξεκίνησε η νέα καμπάνια της Πλαίσιο Computers για τις καλοκαιρινές Εκπτώσεις 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα «Οι χαμηλότερες τιμές της αγοράς, το καλύτερο After Sales Service», ξεκίνησε η νέα καμπάνια της Πλαίσιο Computers για τις καλοκαιρινές Εκπτώσεις 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Alfa Romeo υποδέχεται τη νέα έκδοση της MiTo με τον κινητήρα Twinair, η οποία θα είναι διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά από τα τέλη Ιουλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα δυναμική αποκτά η Διεύθυνση personal banking του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, η οποία μετονομάζεται σε «ΤΤ Προσωπικό Ταμιευτήριο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ SVP of Strategy and Planning for World Operations της Cisco και Συγγραφέας του \"Doing Both\", Inder Sindhu, μίλησε στο Manager για την κουλτούρα υπέρβασης διλημμάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνας από τους τρεις μη μοναδικούς Αμερικανούς αποδέκτες ερευνητικής χρηματοδότησης από τη Cisco, είναι το ΑΙΤ (Πανεπιστήμιο Κέιμπριτζ και Πολυτεχνείο Βερολίνου οι άλλοι δύο).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι καλοκαιρινές εκπτώσεις ανοίγουν για την Κωτσόβολος, με μια γνώριμη και αγαπημένη διαφημιστική καμπάνια, αλλά και με νέες χαμηλές τιμές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Off The Record Consulting σε συνεργασία με τον Chef Άκη Πετρετζίκη δημιουργούν το νέο website «οι συνταγές μου.gr».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε στις 15 Ιουλίου, η διαδικασία ψηφοφορίας του προγράμματος «Το σχολείο που θέλεις είναι στο χέρι σου», που \"τρέχει\" η Coca Cola 3E.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι επικοινωνιακές καμπάνιες των τεσσάρων brands μπίρας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, τα οποία βρίσκονται στην κορυφή των καταναλωτικών προτιμήσεων!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκόμη μία διάκριση έλαβε η mousegraphics σε διεθνές επίπεδο, για τις συσκευασίες που σχεδίασε για τα κουφέτα Χατζηγιαννάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ τελικός της Εθνικής Νέων της Ελλάδος κόντρα στην Ισπανία, καθήλωσε τους τηλεθεατές το βράδυ της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory