Πρωτοβουλία για την Ολυμπιάδα του Λονδίνου
Την Τρίτη 10 Ιουλίου, παρουσιάζεται το \"Σπίτι των Ελλήνων\", που αποτελεί πρωτοβουλία τριών φορέων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Τρίτη 10 Ιουλίου, παρουσιάζεται το \"Σπίτι των Ελλήνων\", που αποτελεί πρωτοβουλία τριών φορέων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ SCA Hygiene Products και τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής Libresse, στο πλαίσιο της φιλοσοφίας τους c/o Life (care of life), προσκαλούν τους λάτρεις του beach volley σε δύο ερασιτεχνικά τουρνουά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις JNL+ και Tempo OMD Hellas ανέθεσε η ΟΠΑΠ ΑΕ τη διαφήμιση της εταιρικής της εικόνας και τη διαχείριση του λογαριασμού media, αντίστοιχα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο σύνολο προβολής του νέου στιγμιαίου καφέ Dowe Egberts ανέλαβε η Lowe Athens, εγκαινιάζοντας με αυτό τον τρόπο τη συνεργασία της με τη Sara Lee Coffee & Tea Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα διαδικτυακή υπηρεσία με ετοιμοπαράδοτα καινούργια Fiat σε προνομιακή τιμή και με συμφέροντες τρόπους χρηματοδότησης, προωθεί η Fiat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOι τηλεθεατές έχουν δείξει τις τηλεοπτικές προτιμήσεις τους για φέτος το καλοκαίρι, με την παρέα του Γιώργου Καπουτσίδη να έχει κλέψει το ενδιαφέρον τους!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συγχώνευσή τους ανακοίνωσαν η Thinkdigital Ρουμανίας, μέλος του Thinkdigital Group και η ανεξάρτητη εταιρεία online διαφήμισης, Q2M.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πυρετώδεις ρυθμούς τα ιδιωτικά κανάλια προγραμματίζουν τη θερινή, αλλά και την επόμενη τηλεοπτική περίοδο για την οποία η πρόβλεψη επί των διαφημιστικών εσόδων έχει νέο αρνητικό πρόσημο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφαση να αποχωρήσει από τη Δάφνη Επικοινωνίες, τρεις μήνες μετά την ένταξή του σε αυτή, εξήγησε ο Πέτρος Κωστόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίστηκε για ακόμη μια βραδιά η μάχη μεταξύ των δύο τούρκικων σειρών, «Sila» και «Asi», με την πρώτη να κερδίζει στα σημεία. Παρ\' όλα αυτά, μεγάλος κερδισμένος αναδείχθηκε ξανά η επανάληψη της δημοφιλούς σειράς «Παρά Πέντε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην επίσημη παρουσίαση της πανευρωπαϊκής έρευνας Mediascope Europe, προχώρησε τη Δευτέρα 2 Ιουλίου, στο Hub Events, η αντιπρόεδρος του IAB Europe, Alison Fennah.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥψηλή επισκεψιμότητα κατέγραψαν για το μήνα Ιούνιο τα portals της DPG Digital Media gossip-tv.gr και Newsbomb.gr, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory