Σε ελεύθερη πτώση η δαπάνη
Εξαιρετικά ανησυχητικά παραμένουν τα στοιχεία της διαφημιστικής δαπάνης στα Μέσα το α’ τετράμηνο του 2012 καθώς λείπουν από τα ταμεία περί τα 138 εκατ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξαιρετικά ανησυχητικά παραμένουν τα στοιχεία της διαφημιστικής δαπάνης στα Μέσα το α’ τετράμηνο του 2012 καθώς λείπουν από τα ταμεία περί τα 138 εκατ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ The Newtons Laboratory διευρύνει κι άλλο το roster των πελατών της. Σύμφωνα με πληροφορίες ανέλαβε το διαφημιστικό λογαριασμό της αλλαντοβιομηχανίας ΝΙΚΑΣ. Πρόκειται για την κατάληξη σχετικού spec που διενεργήθηκε μετά τις πρόσφατες διοικητικές εξελίξεις στην ΝΙΚΑΣ και δεν επηρεάζει το κομμάτι των media, που χειρίζεται η Mindshare.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην εκδήλωση «Tech4Good: Η τεχνολογία στην υπηρεσία των Εθελοντικών Οργανώσεων», διοργανώνει η Microsoft Ελλάς σε συνεργασία με τη EuroCharity.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλο αφιέρωμα στις 15 επιχειρήσεις που ξεχώρισαν το 2011 στην εφαρμογή υπεύθυνων εταιρικών πρακτικών, βάσει του Εθνικού Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης φιλοξενεί το νέο τεύχος του CSR Review.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι προπονητές του Παναθηναϊκoύ και του Ολυμπιακού δίνουν τα χέρια, λίγο πριν τους αγώνες του Final 4 στην Κωνσταντινούπολη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Πρόεδρος του ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος του ΔΟΛ, αποτελεί πλέον και τον πλειοψηφικό μέτοχο του συγκροτήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣφοδρότατη ήταν η αντίδραση της Ιουλίτας Ηλιοπούλου, αναφορικά με το περιεχόμενο του τελευταίου τηλεοπτικού σποτ της Νέας Δημοκρατίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛύση και, κυρίως απαντήσεις, σε αναποφάσιστους και όχι μόνο, έρχεται να δώσει, λίγο πριν τις εκλογές, το helpmevote.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Country Manager της Think Digital, Αlex Καραγεώργης, μιλά στο IMAR για το ηλεκτρονικό εμπόριο και παρουσιάζει το shopping network της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΖωντανά μέσω Internet, θα μεταδοθεί για πρώτη φορά στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων, η τελετή Αφής της Φλόγας, με την παραγωγή να έχει αναλάβει η Sport Web TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μοναδικό κρητικό ΜΜΕ που θα δηλώσει παρόν στο Final 4 της Κωνσταντινούπολης, στο οποίο θα συμμετάσχουν Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός, θα είναι η Νέα Τηλεόραση Κρήτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory