Πρεμιέρα στις 9/4 για το νέο MTV Unplugged!
Το βραβευμένο με Grammy & Emmy show, ΜΤV Unplugged, επιστρέφει με το νέο του κύκλο και κάνει διαδικτυακή πρεμιέρα στην Ελλάδα στις 9 Απριλίου!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο βραβευμένο με Grammy & Emmy show, ΜΤV Unplugged, επιστρέφει με το νέο του κύκλο και κάνει διαδικτυακή πρεμιέρα στην Ελλάδα στις 9 Απριλίου!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τρια νέα βραβεία, τιμήθηκε η Πλαίσιο Computers στους θεσμούς Corporate Superbrands Greece 2011-2012 και Tech Excellence Awards 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη στρατηγική και επικοινωνιακή πολιτική του ξενοδοχείου Τιτάνια, ανέλαβε η Yes. Positive Communication για την ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνατροπή σημειώθηκε στην Prime Time τηλεθέαση της Πέμπτης (5/4), καθώς η Βίκυ Χατζηβασιλείου κατάφερε την εκθρόνιση των «Βασιλιάδων», συγκεντρώνοντας ποσοστό 28,9%, έναντι του 26% του σίριαλ του Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα καμπάνια της Heineken επικοινώνησε με έναν πρωτότυπο τρόπο η Fame, δημιουργώντας μπαρ μέσα στις βιτρίνες δυο μεγάλων εμπορικών κέντρων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ενέργεια «Κάνε Οικονομία, Σώσε τον Πλανήτη», που εντάσσεται στο πλαίσιο της περιβαλλοντικά βιώσιμης στρατηγικής που ακολουθεί, παρουσιάζει η Fiat Group Automobiles Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο σχεδιασμό και την υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής του ηγέτη στην αγορά επιχειρησιακού λογισμικού, SAP Hellas, ανέλαβε η V+O Communication.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρώτη θέση της τηλεθέασης, βρέθηκαν το βράδυ της Τετάρτης \"Οι Βασιλιάδες\" του MEGA, με δίωρο επεισόδιο, αφήνοντας πίσω το \"Αμάρτημα της Μητρός μου\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο πρόγραμμα προβολής του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, που φέρει τον τίτλο \"ΝΑΙ στη δική μας αγορά - Γιατί ψωνίζω ποιοτικά και φθηνά\", επιμελήθηκε η Live Press.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους μελλοντικούς ηγέτες ανέδειξε η μη κερδοσκοπική εταιρεία Future Leaders, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 2 Απριλίου, σε αίθουσα της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επιθυμία του AdPrint Festival να συγκεντρώσει τις καλύτερες δουλειές στους διαγωνισμούς της, οδήγησε στον ορισμό νέας προθεσμίας για την υποβολή συμμετοχών (11 Μαΐου).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται το \"δεύτερο ημίχρονο\" της σειράς των επιτυχημένων διαφημιστικών σποτ της Nivea For Men, με πρωταγωνιστές διάσημους Έλληνες ποδοσφαιριστές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory