IKEA: Ενεργή συμμετοχή στην Ώρα της Γης
Τη μεγάλη εθελοντική ενέργεια για το περιβάλλον, «Ώρα της Γης», που διοργανώνει η WWF, υποστηρίζει για τέταρτη συνεχή χρονιά η IKEA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη μεγάλη εθελοντική ενέργεια για το περιβάλλον, «Ώρα της Γης», που διοργανώνει η WWF, υποστηρίζει για τέταρτη συνεχή χρονιά η IKEA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιταγή 150.000 ευρώ παρέδωσε τη Δευτέρα η Trident Senses στο σύλλογο φίλων παιδιών με καρκίνο \"Ελπίδα\", στο πλαίσιο της ενέργειας για την κυκλοφορία συλλεκτικής συσκευασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑPrive συναυλία από ένα διεθνές συγκρότημα, θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει ένας υπερτυχερός τηλεθεατής του MTV, στο πλαίσιο του MTV Live @ Your Place, powered by CU.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Σίσσυ Γκακνή, Διευθύντρία Marketing των Fiat & Abarth και η Κάτια Κοκκαλιάρη Υπεύθυνη Communication Services της Fiat Group Automobiles Hellas, αναλύουν τη φιλoσοφία «simply more».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Fuel Athens ανέλαβε, μετά από spec, την ανάπτυξη ολοκληρωμένων below the line ενεργειών επικοινωνίας της οικογένειας τυριών της Arla Foods.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην επικοινωνία της νέας υπηρεσίας Tooway, μέσω της «Εικόνα & Ήχος Τηλεπικοινωνίες ΑΕ», ανέλαβε η attp.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σειρά \"Πίσω στο Σπίτι\" βρέθηκε στην πρώτη θέση της ζώνης του prime time (αλλά και του top 10) της Δευτέρας (19/3), με τηλεθέαση που άγγιξε το 36,9%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο καλύτερό της πρόσωπο έδειξε η Αθήνα την Παρασκευή 16 Μαρτίου σε 150 φοιτητές από 50 χώρες του κόσμου, που βρέθηκαν στην Ελλάδα για να συμμετάσχουν στο Διεθνές Συνέδριο AIESEC EuroXpro 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πραγματοποίηση διαγωνισμού για Game Prototypes και Ιδέες Παιχνιδιών, προχωρούν το ΑΙΤ και το British Council στο πλαίσιο του Gaming Forum, που θα διεξαχθεί στις 27 Απριλίου, στο HUB Events.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συμφωνία κατέληξαν οι UPS και TNT Express, για τη δημιουργία ενός παγκόσμιου ηγέτη στο χώρο των ταχυμεταφορών, με τη διαδικασία ενοποίησης να βρίσκεται σε εξέλιξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗμερίδα με θέμα τη \"Διαχείριση του εργασιακού στρες\", διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία την Τετάρτη 7 Μαρτίου, η ACRM στο ξενοδοχείο «Πεντελικόν».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Γκάζι μεταφέρει τον \"Γιατρό της Πείνας\" η Bold Ogilvy, για να εξυπηρετήσει τρεις νεαρές πελάτισσες και να επικοινωνήσει τα προγράμματα COSMOTE ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory