Timeliners: Νέα web radio εκπομπή
Μια ζωντανή ραδιοφωνική εκπομπή, που ακούγεται μέσω web radio και ονομάζεται Timeliners, αποτελεί το νέο project που παρουσιάζουν οι Αθηνά Μικροπούλου και Σώτω Μητρόγλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ζωντανή ραδιοφωνική εκπομπή, που ακούγεται μέσω web radio και ονομάζεται Timeliners, αποτελεί το νέο project που παρουσιάζουν οι Αθηνά Μικροπούλου και Σώτω Μητρόγλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα παγκόσμια καμπάνια, με τίτλο Crazy for Greece, που έχει σαν στόχο να προβάλει την Ελλάδα στο εξωτερικό, παρουσίασε πριν λίγες ημέρες ο Όμιλος Folli Follie.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή της ζώνης του prime time της Τετάρτης (7/3) βρέθηκαν οι Βασιλιάδες, αλλά και ο ΑΠΟΕΛ, ο οποίος \"μάγεψε\" την Ευρώπη με την επιτυχία του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη WIND Running Team εκπροσώπησε ο ηθοποιός Πάνος Μίχος, με τη συμμετοχή του στο Διεθνές Τρίαθλο 2012, που πραγματοποιήθηκε στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟΤΕ και COSMOTE παρέδωσαν την Πέμπτη ποσό της τάξης των 550.000 ευρώ σε 12 κοινωφελείς οργανισμούς για παιδιά, αποδεικνύοντας την ευαισθησία τους σε αυτό τον τομέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤηλεοπτικός νικητής της Τρίτης (6/3) ήταν ο Λάκης που κατάφερε να συγκεντρώσει για ακόμη μια φορά, πολύ υψηλά νούμερα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δυνατότητα πλήρους προσωποποιημένης μετάδοσης στον σχολιασμό του ντέρμπι Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός, προσφέρει για πρώτη φορά στους συνδρομητές της η Nova.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια άγνωστη πτυχή της συμφωνίας του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ με τη Northern & Shell για την απόκτηση του περιοδικού ΟΚ! από τον πρώτο, αποκαλύπτει το advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον \"αέρα\" βρίσκεται η νέα ταινία που δημιούργησε η Euro RSCG Athens, σε συνεργασία με την 4th Floor Productions, για να επικοινωνήσει το TENA Care Club.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια σειρά δομικών αλλαγών προχώρησε το McCann Worldgroup, που έχει θέσει σαν στόχο να ενισχύσει τις υπηρεσίες που παρέχει στους πελάτες του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πλήρη ανανέωση της ιστοσελίδας του, προχώρησε το Ευρώ-αμερικανικό Συμβούλιο Γυναικών ακολουθώντας τις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Γενική Διευθύντρια Περιεχομένου & Πλατφόρμας, Ομίλου Forthnet Κατερίνα Κασκανιώτη μιλάει στο adbusiness για τη συνδρομητική τηλεόραση στη σημερινή Ελλάδα της ύφεσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory