Καμπάνια της TBWA\\Athens για τη Μινέρβα
Μια νέα καμπάνια δημιούργησε η TBWA/Athens για τη Μινέρβα και συγκεκριμένα για το βούτυρο αγελάδος Χωριό, με κεντρικό ήρωα τον Ηλία Μαμαλάκη σε έναν... κόντρα ρόλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα καμπάνια δημιούργησε η TBWA/Athens για τη Μινέρβα και συγκεκριμένα για το βούτυρο αγελάδος Χωριό, με κεντρικό ήρωα τον Ηλία Μαμαλάκη σε έναν... κόντρα ρόλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια σειρά από οργανωτικές αλλαγές προχώρησε η ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΑΕΒΕ, που έχει θέσει σαν στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας, την αναδιοργάνωση της δομής και την ενδυνάμωση της εμπορικής της δραστηριότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μιχάλης Οικονομάκης, Γενικός Διευθυντής Ελλάδας-Κύπρου για τη Lenovo, μιλά στο Com Business για τις ευκαιρίες που εξακολουθούν και υπάρχουν στον χώρο των Η/Υ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ άδεια του τηλεοπτικού σταθμού Alter θα μπορούσε να ανακληθεί, μόνο αν το κανάλι ήταν εκουσίως κλειστό με πρόθεση των ιδιοκτητών του, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΣΡ, Ιωάννη Λασκαρίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πρωτότυπη καμπάνια (Mission Frapposible), η οποία στοχεύει στη μεγαλύτερη αποστολή Frappé, που έχει γίνει ποτέ στο εξωτερικό, σχεδίασαν οι OgilvyOne και Nescafé Frappé.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αύξηση του ποσοστού συμμετοχής της στον Όμιλο Chrysler κατά 5%, προχώρησε η Fiat, στο πλαίσιο πραγματοποίησης του Οικολογικού Αποτελέσματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αθλητική εφημερίδα SportDay και τα καταστήματα αθλητικών ειδών Intersport, προχωρούν σε κοινή προωθητική ενέργεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Μαρία Μάσσιου, μιλά στο Com Business για το σήμερα και το αύριο της Epson στην ελληνική αγορά και διευκρινίζει πως ο βασικός στόχος για την εταιρεία είναι η επέκταση των δραστηριοτήτων της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην επιλογή της McCann Erickson Athens κατέληξε η Sabo, έπειτα από τη διενέργεια κλειστού spec, για τη δημιουργία της νέας της εταιρικής ταυτότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αναστολή των ατομικών και συλλογικών διώξεων των πιστωτών κατά της Χ.Κ. Τεγόπουλος, αποφάσισε το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών, μέχρι την εκδίκαση υπαγωγής της εταιρείας στο 99.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον επιχειρηματία Δημήτρη Κοντομηνά περνά ξανά το Alpha Media Group, μετά την επίσημη ανακοίνωση του RTL Group, περί αποχώρησης από την ελληνική αγορά και πώλησης του 70% του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο συνολικό ποσό των 554.100 ευρώ θα διαθέσει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για την εκθεσιακή του παρουσία σε δύο διεθνείς εκθέσεις, στη Γερμανία και στις Βρυξέλλες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory