Απάντηση ΤΤ σε δημοσίευμα εφημερίδας
Ανακοίνωση-απάντηση σε δημοσίευμα κυριακάτικης εφημερίδας, σχετικά με τη συνεργασία του με τη National Entertainment, εξέδωσε το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοίνωση-απάντηση σε δημοσίευμα κυριακάτικης εφημερίδας, σχετικά με τη συνεργασία του με τη National Entertainment, εξέδωσε το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Advocate/B-M θα αναλάβει, σύμφωνα με πληροφορίες, την επικοινωνία της Ανώνυμης Εταιρείας Αναπτυξιακών Δράσεων Στέγη της Ελληνικής Βιομηχανίας (ΣΕΒ-Στέγη).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦουντώνουν τα σενάρια που κυκλοφορούν το τελευταίο διάστημα σχετικά με τους μεγάλους εκδοτικούς ομίλους της χώρας και το μέλλον της ιστορικής Ελευθεροτυπίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα κανάλια πρόσβασης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανέπτυξε η Action Hellas, διευρύνοντας με αυτό τον τρόπο, τις προσφερόμενες υπηρεσίες της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεν θα προχωρήσει τελικά η συνεργασία των Karamella και Vitamin, σε αντίθεση με όσα είχαν αποφασιστεί τον Ιούλιο, καθώς η απώλεια του Μιχάλη Κριάδη αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέσσερις είναι οι υποψήφιες εταιρείες που διεκδικούν τον PR λογαριασμό των brands βρεφικών τροφών της Nestle.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από ένα ανατρεπτικό spot της Frank, με concept τη Σκυταλοδρομία, είναι στον «αέρα» το νέο trailer για το «Πρωινό ANT1», που ξεκινά στις 17 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 2yolk Branding & Designing υπογράφει το rebranding των συσκευασιών και τον σχεδιασμό του καταλόγου της εταιρείας L\' Artigiano.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από 3400 επαγγελματίες από 37 χώρες, έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή σε ένα από τα κορυφαία γεγονότα της ψηφιακής βιομηχανίας στην Ευρώπη, το Webit Congress 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο σχέδιο σωτηρίας του Publicis Groupe για τη Leo Burnett δεν φαίνεται να αποδίδει, ενώ κάποιοι υποστηρίζουν πως το διάστημα μέχρι την ετυμηγορία του δικαστηρίου, για την υπαγωγή στο 99, θα είναι δραματικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ CEO της Digital Shopping, Τάκης Πέρκιζας μιλάει στο Retail Business και βάζει ψηλά τον πήχη για το e-πολυκατάστημα www.getitinow.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην MEC Greece πέρασε πλέον ο χειρισμός των λογαριασμών media των Colgate-Palmolive, Κosmocar (Volkswagen) και Optima (Ήπειρος, Dirollo, Adoro).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory