
Εθνική
Αγωνία κι εδώ για την απόφαση για τον πολύ σημαντικό λογαριασμό. Μόλις ολοκληρωθούν οι παρουσιάσεις θα… πληροφορηθούμε και τι βάσηέχουν οι διάφορες φήμες που κυκλοφορούν από τότε που προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑγωνία κι εδώ για την απόφαση για τον πολύ σημαντικό λογαριασμό. Μόλις ολοκληρωθούν οι παρουσιάσεις θα… πληροφορηθούμε και τι βάσηέχουν οι διάφορες φήμες που κυκλοφορούν από τότε που προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑρκετά πεσμένα -όπως άλλωστε αναμενόταν- δείχνουν στην πρώτη ανάγνωση τα οικονομικά στοιχεία των διαφημιστικών εταιρειών για το 2009, με την πτώση να φτάνει στο 16%...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦήμες για την οριστική απεμπλοκή της ΕΡΤ από τα δικαιώματα της SuperLeague, με τη μεταβίβαση των δικαιωμάτων του Ολυμπιακού και της Ξάνθης (έχουν διετή συμβόλαια) και την κατάργηση/προσαρμογή της «Αθλητικής Κυριακής» ακούγονται έντονα, καθώς η δημόσια τηλεόραση «μπαίνει μέσα» λόγω της πτώσης της διαφήμισης και των περικοπών σταπρογράμματα επικοινωνίας του ΟΠΑΠ. Θέμα επαναδιαπραγμάτευσης της αρχικής σύμβασης φαίνεται να θέτουν και η Nova με τον ΣΚΑΪ, ενώ νέος«παίκτης» με σημαντική δυναμική, που επενδύει γερά στην ανάπτυξη του Conn-Χ TV, είναι ο ΟΤΕ, που «χτύπησε» και το πρωτάθλημα μπάσκετ της Α1, αλλά «κόπηκε» λόγω χαμηλής διείσδυσης στα νοικοκυριά… Το παιχνίδι είναι στα χέρια της Σούπερ Λίγκα, που αν δεν στηρίξει το προϊόν και τους πελάτες της αυτή μόνο θα χάσει…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Κοιτάξτε, η αλήθεια είναι ότι εγώ δεν είμαι μέτοχος σε κανένα μέσο στα media, ούτε σε εφημερίδα, ούτε σε κανάλι, ούτε σε ραδιοφωνικό σταθμό», δήλωσε στο «Έθνος της Κυριακής» ο Λ. Λαυρεντιάδης. Επισήμως έχει δίκιο. Όλο το δούναι και λαβείν με το χώρο των media έχει αναλάβει ο στενός συνεργάτης του Πέτρος Κυριακίδης, μαζί με το γιο του Γιώργο…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύσκολες εποχές και κανείς δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω... Το επιβεβαιώνει το γεγονός ότι πρόσφατα ακούσαμε πως μεγάλη εταιρεία PRδιεκδικεί με ιδιαίτερη σοβαρότητα λογαριασμό μικρής αξίας για ad hoc ενέργεια… Και όχι μόνο αυτό, αλλά και αγωνιά κιόλας για το αποτέλεσμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο «διαζύγιο» θεωρείται δεδομένο, το δημοσιογραφικό δίδυμο έχει εξασφαλίσει ισχυρές πλάτες για να συνεχίσει και όλο το «παζάρι» αφορά μόνο στο τίμημα. Ο Γιώργος Μπόμπολας ζητά 35 εκατομμύρια ευρώ για το 70% του «Πρώτου Θέματος», ενώ Αναστασιάδης - Καραμήτσος προσφέρουν περί τα 15 εκατ. ευρώ (για το 70% ο Γ. Μπόμπολας είχε καταβάλει 17 εκατ.). Μέρος του «παζαριού» και η φημολογία ότι οι δύο έχουν κατοχυρώσει τον τίτλο «Θέμα των Συντακτών», κατά το παλαιό μοντέλο του «Επενδυτή», που εξελίχθηκε σε «Κόσμο του Επενδυτή»… Πάντως οι δυο πλευρές στη δεύτερη συνάντηση που είχαν την Πέμπτη και κράτησε περίπου 2 ώρες φάνηκε ότι έχουν διάθεση να αναπροσαρμόσουν σχετικά τις απαιτήσεις τους… Μια προσέγγιση γύρω στα 20 εκατ. ίσως έφερνε τη λύση…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην αντεπίθεση φαίνεται πως περνούν 5-6 εταιρείες παραγωγής, καθώς ακούγεται πως έχουν συνασπιστεί για να δημιουργήσουν νέα ψηφιακή πλατφόρμα διανομής περιεχομένου, για να κατεβάσουν το κόστος… Βλέπετε τι κάνει ο ανταγωνισμός;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο προηγούμενο τεύχος πέσαμε μέσα στις εκτιμήσεις μας για το πώς θα εξελιχθούν οι συμμετοχές ανά κατηγορία στο μεγάλο διαγωνισμό. Τελικά οι 7 συμμετοχές στην ΕΚΕ είναι πράγματι έκπληξη, αν αναλογιστείς τις αντίστοιχες συμμετοχές στον προηγούμενο διαγωνισμό… Οι 14 εταιρείες που συμμετέχουν είχαν κληθεί να παρουσιάσουν τις προτάσεις τους Παρασκευή 5/3 (Παιχνίδια Γνώσης), Σάββατο 6/3 (Τυχερά Παιχνίδια), Κυριακή 7/3 και Δευτέρα 8/3 (ΕΚΕ), οπότε σήμερα ολοκληρώνεται το κομμάτι των παρουσιάσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Αφού δεν έχουμε διαφήμιση, τι το θέλουμε το ποδόσφαιρο» αναφώνησε νεόκοπο μέλος του Δ.Σ. της ΕΡΤ, ρίχνοντας πρόταση να πουληθούν ταδικαιώματα του Ολυμπιακού και να αποχωρήσει το κρατικό μαγαζί από το Τσάμπιονς Λιγκ. Πόσο έχει το διαφημιστικό δευτερόλεπτο; Από 69-180 ευρώ. Δηλαδή τίποτα. Και όμως η αγορά δεν ανταποκρίνεται. Πλήρης απαξίωση…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 100 με 120 εκατομμύρια ευρώ υπολογίζουν οι ειδικοί τη συνολική online διαφημιστική δαπάνη στη χώρα μας για το 2009… Τεράστια τα περιθώρια ανάπτυξης για το χώρο! Επενδύστε!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράταση πήρε τελικά η σύμβαση μεταξύ ΑΕΜΑΡ και Focus Bari για την έρευνα της μέτρησης ακροαματικότητας. Έτσι ο όποιος διαγωνισμόςδιενεργηθεί θα γίνει μετά το Δεκέμβριο του 2010 και πάντως με τη νέα χρονιά. Στο διαγωνισμό θα συμμετέχουν, εκτός από τη Focus, η GPO, η GFK Hellas, η MRB, η TNS και η Hellas Research House.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜπήκαν με φόρα και αυξημένες φιλοδοξίες, αλλά τόσο το Θέμα όσο και το Bήμα δυσκολεύονται να βρουν βηματισμό στα ερτζιανά. Σύμφωνα με τηντελευταία έρευνα της Focus AEMAR, αύξηση των μεριδίων τους για την περίοδο 15 Φεβρουαρίου - 14 Μαρτίου πέτυχαν οι ενημερωτικοί Σκάι 11,6% (11,4%), Real 5,9% (5,7%), ΑΝΤ1 4,2% (4,1%), Flash 3,2% (3%), ενώ υποχώρησαν το Θέμα από 3,4% σε 3,3% και το Βήμα από 2,2% στο 1,4%...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory