Δυο στο spec της ActionAid
Δυο εταιρείες διεκδικούν το διαφημιστικό λογαριασμό της ActionAid Ελλάς, στο πλαίσιο κλειστού spec που διεξάγει η τελευταία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο εταιρείες διεκδικούν το διαφημιστικό λογαριασμό της ActionAid Ελλάς, στο πλαίσιο κλειστού spec που διεξάγει η τελευταία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την προβολή επεισοδίων του «Lacta Surprises» στο MTV και στη σελίδα της Lacta στο facebook συνεχίζεται η καμπάνια της Lacta, από την OgilvyOne.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποχωρεί, σύμφωνα με πληροφορίες, από την TomTom o Γιώργος Αναστασόπουλος, ο οποίος το καλοκαίρι του 2010 είχε αναλάβει καθήκοντα Country Manager της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PR Activities Group σχεδίασε και υλοποίησε για λογαριασμό της Nortec το μοναδικό Road Show της Nintendo για τα 25 χρόνια του ήρωα Super Mario.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα στον Ιανουάριο αναμένεται να ολοκληρωθούν τα spec της Wind και της Emporiki Bank, τα οποία απασχολούν τη διαφημιστική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια σειρά θεσμικών και άλλων αλλαγών προχωρά η διοίκηση της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης με τους θεσμικούς εκπροσώπους του τομέα οπτικοακουστικής παραγωγής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Deputy Executive Creative Director της Ogilvy Group CEE, Carl Le Blond, θα είναι ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής του φετινού φεστιβάλ AdPrint.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Davlas & PaRtners υλοποίησε το opening του πολυχώρου Athenian Capitol, αναλαμβάνοντας τις δημόσιες σχέσεις της εκδήλωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο 14,7% διαμορφώθηκε τελικά το ποσοστό μείωσης της διαφημιστικής δαπάνης το 2010 έναντι του 2009, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Περιφέρεια Ηπείρου θα διαθέσει το ποσό των 144.000 ευρώ για την υλοποίηση συγκεκριμένων ενεργειών στο πλαίσιο του έργου HIDDEN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Χρήστος Καλογεράκης, επιστρέφει στην αλυσίδα Public αναλαμβάνοντας καθήκοντα Commercial Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory