Στην OgilvyOne ο Ν. Κυρατζόγλου
Στην OgilvyOne θα συνεχίσει την καριέρα του ο Νάσσος Κυρατζόγλου (Νάσσος Κ.), αναλαμβάνοντας τη διεύθυνση του δημιουργικού σε νέο Group που δημιουργεί η εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην OgilvyOne θα συνεχίσει την καριέρα του ο Νάσσος Κυρατζόγλου (Νάσσος Κ.), αναλαμβάνοντας τη διεύθυνση του δημιουργικού σε νέο Group που δημιουργεί η εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο site, το listoften.com, ξεκίνησε τη λειτουργία του, προσφέροντας στους επισκέπτες του πληροφορίες για τα καλύτερα μέρη για οποιαδήποτε δραστηριότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠεριθώριο μέχρι την 1η Μαρτίου, έχουν όλοι όσοι επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή στον 12ο διαγωνισμό AdPrint, που παρουσιάζεται αναδιοργανωμένος σε 3 κατηγορίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλο πιο και πιο κοντά ερχόμαστε στο μεγάλο συνέδριο «Η επόμενη μέρα». Πρόκειται και για το μεγαλύτερο συνέδριο που έχει διοργανωθεί ποτέ για το χώρο, αλλά και ίσως για τη μεγαλύτερη ευκαιρία όλοι οι ενδιαφερόμενοι και εμπλεκόμενοι στα τεκταινόμενα της αγοράς Επικοινωνίας στη χώρα μας να συνομιλήσουν ειλικρινά, χωρίς κρυφές ατζέντες και συντεχνιακές επιδιώξεις. Και σίγουρα η μεγάλη επιτυχία του συνεδρίου θα είναι τα αποτελέσματά του να χαράξουν την κατεύθυνση που θα ακολουθήσουν την «Επόμενη Μέρα» οι ιθύνοντες, να προσφέρει ένα consensus, μια «Χάρτα» που όλοι μαζί και θεσμικά θα πρέπει να τηρήσουν για υπάρξει παρόν και μέλλον για το σύνολο της αγοράς….
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε η συνεργασία της Forthnet με τον Παντελή Μπακή, ο οποίος ασκούσε καθήκοντα διευθυντή VAS & Ιnteractive Marketing Services στην εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανάπτυξη του μεριδίου της στην ελληνική αγορά κατόρθωσε μέσα στο 2010 η Μύθος Ζυθοποιία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικές αλλαγές στη διοικητική δομή της Food Plus, όπου πλέον στην κορυφή της «πυραμίδας» βρίσκεται ο Μηνάς Τάνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δωρεά που προέκυψε από τη δημοπράτηση των Χριστουγεννιάτικων Ξωτικών που επιμελήθηκαν 15 Έλληνες σχεδιαστές, απέδωσε το Athens Metro Mall στο Χαμόγελο του Παιδιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚονδύλια διαφημιστικής προβολής φορέων του δημοσίου, ύψους 2,6 εκατ. ευρώ, πήραν έγκριση τον Ιανουάριο για υλοποίηση εντός της τρέχουσας χρονιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒιώσιμη εξακολουθεί να είναι η τηλεοπτική και η έντυπη διαφήμιση, ενώ αυξάνει τη δυναμική του το cloud computing καθώς και τα smartphones, σύμφωνα με τα αποτελέσματα δημοσκόπησης της Deloitte.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξυπηρετώντας 2.000 διαφορετικά καταστήματα μεγάλων αλυσίδων από διαφορετικούς τομείς, η Madmelody παρουσιάζει το κατάλληλο μουσικό περιβάλλον για κάθε επαγγελματικό χώρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Magnus Opus ανέθεσε το Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης την παροχή υπηρεσιών φιλοξενίας, προβολής και επικοινωνίας εκδηλώσεων της «Photobiennale 2010».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory