Η Ι. Αγγελή στο Restis M. Group
Η Ιωάννα Αγγελή ανέλαβε από τις αρχές του χρόνου καθήκοντα εμπορικής διευθύντριας στο Restis Μedia Group, προερχόμενη από τον όμιλο Imako.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ιωάννα Αγγελή ανέλαβε από τις αρχές του χρόνου καθήκοντα εμπορικής διευθύντριας στο Restis Μedia Group, προερχόμενη από τον όμιλο Imako.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Emporiki Credicom μετονομάζεται σε Credicom Consumer Finance, ολοκληρώνοντας με αυτό τον τρόπο την ένταξή της στον όμιλο Crédit Agricole Consumer Finance.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Cia ανέθεσε, μετά από διαδικασία spec, η Αrla Foods τη διαχείριση του λογαριασμού media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Λίλυ Δημητρίου ανέλαβε καθήκοντα Marketing Communications της Tsantalis Wine & Spirits.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθημερινές προσφορές που φτάνουν ως και -90% από τις πιο αξιόπιστες επιχειρήσεις, προσφέρει το winwindeals.gr, που ήρθε για να... πατάξει την ακρίβεια!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιάννης Σκουφής αναλαμβάνει τη Γενική Διεύθυνση των περιοδικών και των sites του ομίλου Option Press.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εξελίξεις τρέχουν στην «οικογενειακή υπόθεση» και ο «θείος από το Λονδίνο» που είναι και «ράφτης» έρχεται για να τακτοποιήσει οριστικά το ζήτημα…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο εταιρείες διεκδικούν το διαφημιστικό λογαριασμό της ActionAid Ελλάς, στο πλαίσιο κλειστού spec που διεξάγει η τελευταία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την προβολή επεισοδίων του «Lacta Surprises» στο MTV και στη σελίδα της Lacta στο facebook συνεχίζεται η καμπάνια της Lacta, από την OgilvyOne.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποχωρεί, σύμφωνα με πληροφορίες, από την TomTom o Γιώργος Αναστασόπουλος, ο οποίος το καλοκαίρι του 2010 είχε αναλάβει καθήκοντα Country Manager της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PR Activities Group σχεδίασε και υλοποίησε για λογαριασμό της Nortec το μοναδικό Road Show της Nintendo για τα 25 χρόνια του ήρωα Super Mario.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα στον Ιανουάριο αναμένεται να ολοκληρωθούν τα spec της Wind και της Emporiki Bank, τα οποία απασχολούν τη διαφημιστική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory