To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

1,1 εκατ. ευρώ…

1,1 εκατ. ευρώ…
Kονδύλι που ξεπερνά το 1,1 εκατ. ευρώ αφιερώνει σε πρώτη φάση ο ΕΟΤ για πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής σε διεθνή Μέσα και πλατφόρμες social media των 5 ελληνικών νησιών του Βορείου και Νοτίου Αιγαίου που αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες μεταναστευτικές ροές (Σάμος, Λέρος, Λέσβος, Χίος και Κως), με στόχο τη μακροπρόθεσμη ενίσχυση της διεθνούς εικόνας τους ως τουριστικών προορισμών.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας και για την προσέγγιση του κοινού της Γερμανίας, ο EOT συνεργάζεται, μεταξύ άλλων, με τη Phaistos Networks για πρόγραμμα προβολής μέσω της Glomex GmbH, αξίας 124.000 ευρώ.

Επίσης, στη Forestview ανατέθηκε το έργο υλοποίησης προγράμματος διαφημιστικής προβολής διάρκειας τριών (3) μηνών και μέχρι 28-02-2021 σε Facebook και Instagram. To πρόγραμμα αυτό είναι συνολικής αξίας 186.000 ευρώ και θα απευθύνεται στις αγορές Ηνωμένου Βασιλείου, Γερμανίας, Αυστρίας, Σκανδιναβικών χωρών, Πολωνίας, Τσεχίας, Ολλανδίας και Ιταλίας…