Kraft Foods: Νέος γεν. δ/ντης ο Λ. Χαλουλάκος
Καθήκοντα νέου Managing Director της Kraft Foods Hellas αναλαμβάνει ο Λευτέρης Χαλουλάκος, από 1η Δεκεμβρίου 2010.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα νέου Managing Director της Kraft Foods Hellas αναλαμβάνει ο Λευτέρης Χαλουλάκος, από 1η Δεκεμβρίου 2010.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιήμερο σεμινάριο-εργαστήριο με τίτλο «Κείμενα για το Διαδίκτυο και τα Κοινωνικά Μέσα» διοργανώνει στις 23 και 24 Νοεμβρίου (9:30-17:30) το Ινστιτούτο Επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Oxygen2adv υπογράφει τη νέα πρωτότυπη καμπάνια της Αβγά Βλαχάκη, που «τρέχει» σε τηλεόραση και μετρό από τις 14 Νοεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της παγκόσμιας οικονομίας ανέλυσε ο Stephane Garelli, στην ημερίδα που διοργάνωσε η KPMG, Stephane Garelli on Competitiveness».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναρτήθηκε στη σελίδα www.ermisawards.gr η shortlist των Ermis Awards 2010.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 2Yolk σχεδίασε τις νέες συσκευασίες των μεικτών πακέτων της Nikas, δηλαδή αυτών που περιέχουν συνδυασμό αλλαντικών και τυριού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘεαματική αύξηση της επισκεψιμότητας σημείωσε το site του Mega τον περασμένο Οκτώβριο, σύμφωνα με τα στοιχεία του Google analytics.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην είσοδό του στα Social Media «εγκαινιάζει» το 11888 του ΟΤΕ, στο πλαίσιο επικοινωνίας και προώθησης του διαγωνισμού «11888-Ο αριθμός της χρονιάς».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους βασικούς άξονες της επόμενης φάσης ανάπτυξής της, παρουσίασε η V+O Communication, σε εκδήλωση που πραγματοποίησε για τα 10 χρόνια της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε οργανωτικές αλλαγές στην εμπορική και οικονομική της διεύθυνση προχώρησε η Ελληνικά Ψυχαγωγικά Πάρκα («Allou! Fun Park» και «Kidom»).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 2Yolk, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Tottis International foods, δημιούργησε ένα νέο brand, τα Μακεδονικά Zυμώματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Davlas & Partners ανέλαβε τις Δημόσιες Σχέσεις του πρώτου fashion event Moschino Cheap & Chic στην Ελλάδα, που πραγματοποίησε το κατάστημα Eponymo E>More.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory