Στη Frank η Corona Extra
Μετά από διερεύνηση της διαφημιστικής αγοράς, η Βeverage World ανέθεσε στη Frank το σχεδιασμό και την υλοποίηση του πρώτου ελληνικού site της Corona Extra.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από διερεύνηση της διαφημιστικής αγοράς, η Βeverage World ανέθεσε στη Frank το σχεδιασμό και την υλοποίηση του πρώτου ελληνικού site της Corona Extra.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 29 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθούν τα επίσημα εγκαίνια του νέου πολυχώρου πολιτισμού, αναψυχής και εμπορίου Athenian Capitol, του ομίλου Χαραγκιώνη, όπως ανακοινώθηκε από τη διοίκηση του ομίλου σε ειδική εκδήλωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπορίες προκαλεί η ακύρωση του spec της Vodafone, λίγες ημέρες πριν από τις παρουσιάσεις. Ήταν ένα spec που χρειαζόταν η εταιρεία και κανείς δεν έχει καταλάβει ακόμη γιατί ακυρώθηκε και αν θα επαναπροκηρυχθεί…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα ιστοσελίδα www.mybabysworld.gr προσφέρει εξειδικευμένο περιεχόμενο, προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κάθε γονιού, μέσα από ένα συνδυασμό επιστημονικών πληροφοριών και δοκιμασμένων συμβουλών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Θοδωρής Τσεκούρας επιστρέφει στην Cream, την εταιρεία στην οποία ξεκίνησε την καριέρα του στο χώρο της διαφήμισης, και αναλαμβάνει καθήκοντα Creative Director, μετακινούμενος από τη Leo Burnett.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαιχνίδι για τρεις φαίνεται πως είναι το spec της Vodafone για το δημιουργικό λογαριασμό δυο υποκατηγοριών προϊόντων. Πληροφορίες, που δεν επιβεβαιώνουν οι ίδιες οι εταιρείες, θέλουν τις Ashley, Leo Burnet και Lowe να συμμετέχουν στη διαδικασία, γεγονός που αποτελεί, μάλλον, έκπληξη, καθώς περιμέναμε τουλάχιστον άλλες δυο εταιρείες να παίξουν στα νέα δεδομένα…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌπως είχαμε γράψει πριν από το Καλοκαίρι, το Φθινόπωρο θα έχει καλές ευκαιρίες για new business σε λογαριασμούς που τελειώνουν οι συμβάσεις τους. Ένας από τους πιο σημαντικούς λογαριασμούς που αναμένεται μέσα στον Οκτώβριο να προχωρήσει σε διενέργεια spec είναι αυτός της Emporiki Bank Credit Agricole Group (ύψους 4,74 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με στοιχεία της MediaServices για το 2009). Όπως φαίνεται, μάλιστα, θα συγκινήσει και αρκετούς ενδιαφερόμενους. Σημαντικό είναι πως η Εμπορική δεν παίζει σε πιθανά σενάρια συγχωνεύσεων…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Pitsos εγκαινιάζει το portal greenliving.gr, με σκοπό να παρέχει ιδέες, συμβουλές και πληροφορίες για την εξοικονόμηση ενέργειας από τη χρήση ηλεκτρικών συσκευών και όχι μόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory