To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Wal-Mart: Αλλαγές στο τμήμα marketing

Wal-Mart: Αλλαγές στο τμήμα marketing
Wal-Mart: Αλλαγές στο τμήμα marketing

Παρελθόν από τη Wal-Mart θα αποτελέσει μέσα στον Ιανουάριο ο επικεφαλής του τμήματος marketing, Stephen Quinn, ο οποίος βρισκόταν στη συγκεκριμένη θέση από το 2007. Παράλληλα, ο μεγαλύτερος retailer στον κόσμο προχωράει στην πρόσληψη του Michael Francis από την Target για να αναλάβει καθήκοντα marketing consultant. Ο Francis θα κληθεί να \"τρέξει\" ένα πρόγραμμα αναδιάρθρωσης του marketing της Wal-Mart και θα συνεργαστεί στενά με τον διάδοχο του Quinn.

\"Θέλω να χτίσουμε πάνω στην ισχύ του brand και δεν θα μπορούσα παρά να είμαι ενθουσιασμένος για την ευκαιρία που μου προσφέρεται\" ανέφερε σε σχετική ανακοίνωση ο Francis. Οι αλλαγές στο marketing της Wal-Mart προστίθενται σε αυτές που προηγήθηκαν σε επίπεδο executives τους προηγούμενους μήνες, καθώς ο CEO Doug McMillon εργάζεται για να αναζωογονήσει την εταιρεία και να ενισχύσει το e-commerce και την αποτελεσματικότητα των καταστημάτων.

Η αλλαγή στην κεφαλή του τμήματος marketing, ενδέχεται να έχει συνέπειες και στις διαφημιστικές συνεργασίες του retailer. Την τρέχουσα περίοδο, η Wal-Mart διατηρεί δημιουργική σχέση με τη The Martin Agency, ενώ τα media χειρίζεται η Starcom Mediavest Group.