To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

«Πνίγονται» στα data οι διαφημιζόμενοι

«Πνίγονται» στα data οι διαφημιζόμενοι

Σχεδόν οι μισοί διαφημιζόμενοι παρουσιάζονται να αμφιβάλλουν σχετικά με το κατά πόσον μπορούν να εξάγουν ουσιαστικά insights από τον «κατακλυσμό» data που λαμβάνουν σήμερα. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από νέα παγκόσμια έρευνα της Kantar που παρουσιάστηκε πρόσφατα.

Όπως, μάλιστα, φαίνεται δεν πρόκειται για ζήτημα…αυτοπεποίθησης. «Απλά προσλαμβάνουν πάρα πολλά δεδομένα» δήλωσε σχετικά ο Aaron Peterson, senior director of marketing στην  Insights Division της Kanter.

Σύμφωνα με την έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 488  senior marketing leaders, από όλη την υφήλιο, το 47% των διαφημιζομένων που απάντησαν δήλωσαν πως δεν πιστεύουν πως θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν πολλαπλές πηγές δεδομένων με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ανησυχητικό, μάλιστα, είναι πως η κατάσταση παρουσιάζεται να επιδεινώνεται με τα χρόνια.

Σύμφωνα με τον Paterson «προκειμένου να απομονώσουν τον «λευκό θόρυβο» όσον αφορά τα data, οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να γίνουν επιλεκτικοί. Οι μέρες που έπρεπε να έχουν όλα τα data, στα οποία θα μπορούσαν να έχουν πρόσβαση, έχουν παρέλθει. Αντιθέτως πρέπει να επιλέγουν».

Τα Real-time data έχουν, επίσης, αναδυθεί σαν ένα νέο σημαντικό πρόβλημα για διαφημιζόμενους και media owners, καθώς  58% και 50% αντίστοιχα των συμμετεχόντων στην έρευνα, δήλωσαν πως οι οργανισμοί τους δεν μπορούν να δράσουν πάνω σε αυτά με κάποιο ουσιαστικό τρόπο.

Τα Agencies, βέβαια, φαίνεται πως έχουν ανακαλύψει τρόπους για να αξιοποιούν αποτελεσματικά τα real-time data καθώς μόλις 30% των συμμετεχόντων στην έρευνα από αυτή την κατηγορία δήλωσαν πως η εταιρεία τους αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα σχετικά με το ζήτημα.

Σύμφωνα, πάντως, με τον Paterson υπάρχει ακόμη ελπίδα

«Θεωρώ πως θα δούμε βελτιώσεις καθώς οι διαφημιζόμενοι θα αναπτύξουν τις δυνατότητες τους για  in-house διαχείριση data και δυνητικά θα βασίζονται λιγότερο στα agencies για αυτό. Φυσικά κάποια brands μάλλον θα συνεχίσουν να αξιοποιούν τα agencies τους προς αυτή την κατεύθυνση με στόχο την αποτελεσματικότητα» ανέφερε στην έκδοση του Campaign στις ΗΠΑ.

«Εάν, σαν βιομηχανία, μπορέσουμε να δημιουργήσουμε ενοποιημένες λύσεις μέτρησης (ή τουλάχιστον λύσεις) που γεφυρώνουν το χάσμα που υπάρχει παραδοσιακών και digital μετρήσεων και metrics), οι εταιρείες media θα έχουν την ευκαιρία να γίνουν καλύτερες στην γρήγορη σύνθεση  data» πρόσθεσε.

TAGS: Data