To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τα Search Ad έσοδα θα αυξηθούν κατά 19 δισ. δολάρια

Τα Search Ad έσοδα θα αυξηθούν κατά 19 δισ. δολάρια
Το 2020 ήταν μια χρονιά-πρόκληση για ολόκληρη τη βιομηχανία του digital advertising, ωστόσο η μεταστροφή εκατομμυρίων καταναλωτών από τα φυσικά καταστήματα στο webshops έδωσε ώθηση σε ολόκληρη την αγορά προς το τέλος της χρονιάς.

Σύμφωνα με τη Finaria.it, τα παγκόσμια search διαφημιστικά έσοδα αυξήθηκαν σε ετήσια βάση κατά 6,7% φτάνοντας τα 152,6 δισ. δολάρια το 2020. Οι αυξητικές τάσεις αναμένεται να διατηρηθούν και το 2021, με ολόκληρη την αγορά να φτάνει τα 171,6 δισ. δολάρια, 19 δισ. περισσότερα από την προηγούμενη χρονιά. Χιλιά-δες μεγάλες επιχειρήσεις, για να αντέξουν την κρίση της πανδημίας, σταμάτησαν τις digital καμπάνιες τους και μείωσαν τις search προσφορές το πρώτο μισό του 2020.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το κόστος ανά απόκτηση (CPA) και το κόστος ανά κλικ (CPC) να σημειώσουν πτώση. Το 2019, οι αγοραστές brands και media δαπάνησαν 142,9 δισ. δολάρια στο search advertising παγκοσμίως, περισσότερο από τις social media, video, and banner διαφημίσεις συνολικά, σύμφωνα με το Statista Digital Market Outlook.

Το 2020, το νούμερο αυξήθηκε κατά 10 δισ. δολάρια, παρά την έντονη πτώση στη διαφημιστική δαπάνη τα δύο πρώτα τρίμηνα της χρονιάς. Τα mobile search ad έσοδα αναμένεται να αυξηθούν κατά 16% και να αγγίξουν τα 86 δισ. δολάρια το 2020. Μέχρι το 2025 αυτό το κομμάτι του search advertising market αναμένεται ότι θα αγγίξει τα 120 δισ. δολάρια.