TikTok: Ανακοινώνει νέες διαφημιστικές λύσεις
Τα τελευταία πέντε χρόνια, το TikTok έχει αναδειχθεί ως η κορυφαία παγκόσμια πλατφόρμα ψυχαγωγίας, προσελκύοντας πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες. Πλέον αποτελεί έναν σημαντικό προορισμό για τους διαφημιστές, προσφέροντας μοναδικές ευκαιρίες αυθεντικής σύνδεσης με την κοινότητα των χρηστών, μετατρέποντας την εμπειρία της ανακάλυψης σε ουσιαστικά αποτελέσματα.
Σήμερα, στην Εβδομάδα Διαφήμισης, το TikTok ανακοινώνει νέες διαφημιστικές λύσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση των brands με την επίτευξη πραγματικών επιχειρηματικών αποτελεσμάτων μέσω της εισαγωγής νέων αυτοματοποιημένων εργαλείων απόδοσης, επιπλέον δυνατοτήτων μέτρησης και νέων τεχνολογιών προστασίας της ιδιωτικότητας.
«Το TikTok επενδύει στο μέλλον. Ακούμε, μαθαίνουμε και καινοτομούμε σε συνεργασία με τους διαφημιστικούς μας εταίρους, προκειμένου να αναπτύσσουμε συνεχώς λύσεις που προσφέρουν αποτελέσματα», δήλωσε ο David Kaufman, Global Head of Monetization Product Solutions and Operations. «Το TikTok συνιστά ένα μοναδικό οικοσύστημα, όπου ο πολιτισμός, η ανακάλυψη και το εμπόριο συνυπάρχουν. Με αυτές τις νέες λύσεις, επιδιώκουμε να παρέχουμε στα brands τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν αποδοτικά με τις κοινότητές τους στο TikTok και να επιτυγχάνουν επιχειρηματικά αποτελέσματα».
Αυτοματοποιημένες Λύσεις που Οδηγούν σε Αποτελέσματα
Οι χρήστες επιλέγουν το ΤikTok κυρίως για ψυχαγωγικούς λόγους και στο τέλος ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και τάσεις. Με το 61% των χρηστών να έχουν αγοράσει κάτι αφού είδαν περιεχόμενο στο TikTok, φαίνεται πώς ενεργούν άμεσα ως αποτέλεσμα της εμπειρίας τους στην πλατφόρμα. Οι νέες μας λύσεις για διαφημιστική απόδοση, μέτρηση και λιανική πώληση, έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να υποστηρίξουν τα brands αξιοποιώντας πλήρως τη δυναμική της πλατφόρμας.
Λύση Αυτοματοποίησης Διαφημιστικής Απόδοσης
Το Smart+ αυτοματοποιεί τη διαδικασία διαφήμισης απόδοσης μέσω στόχευσης, προσφορών και δημιουργικών, παραδίδοντας τη σωστή διαφήμιση στο σωστό άτομο προσφέροντας ταυτόχρονα την καλύτερη απόδοση. Οι διαφημιζόμενοι χρειάζεται να εισάγουν τα μέσα τους, τον προϋπολογισμό και τους στόχους στόχευσης, και το Smart+ δημιουργεί αυτόματα ή επιλέγει το καλύτερο δημιουργικό μέσο. Με τη χρήση του TikTok Symphony, η πλατφόρμα επιλέγει το κατάλληλο κοινό και προβάλλει τη βέλτιστη διαφήμιση στον κατάλληλο πελάτη τη σωστή στιγμή. Με αυτόν τον τρόπο τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά, καθώς οι διαφημιζόμενοι που χρησιμοποιούν τις Web Καμπάνιες Smart+ μπορούν να επιτύχουν βελτιστοποίηση της απόδοσης της επένδυσής τους έως και 52% . Το Smart+ απλοποιεί τη διαδικασία αγοράς διαφημίσεων, μεγιστοποιώντας τα επιχειρηματικά αποτελέσματα με τρεις στόχους καμπάνιας:
1. Διαδικτυακές Καμπάνιες Smart+ - Οδηγούν σε αύξηση της επισκεψιμότητας και ενισχύουν τα funnel actions, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων, στους ιστότοπους των διαφημιζομένων.
- Διαφημίσεις Καταλόγου Smart+ - Οδηγούν σε lower funnel outcomes, προτείνοντας αυτόματα σχετικά προϊόντα, σε άτομα με βάση τα ενδιαφέροντά τους, την πρόθεσή τους και τις ενέργειές τους.
2. Καμπάνιες Εφαρμογών Smart+Αξιοποιούν τη δύναμη της ανακάλυψης στο TikTok προκειμένου να προωθήσουν τις εγκαταστάσεις εφαρμογών και τις μετατροπές.
3. Καμπάνιες Συλλογής Δυνητικών Πελατών Smart+Μετατρέπουν το αφοσιωμένο κοινό, σε πελάτες υψηλής αξίας, αξιοποιώντας τις λύσεις μας για τη δημιουργία πελατών της επόμενης γενιάς.
Όπως αναφέρει η Roberta Atzori, Διευθύντρια Διαφήμισης Απόδοσης στην EssilorLuxottica, «Το TikTok αποτελεί ένα όλο και πιο σημαντικό στοιχείο της στρατηγικής μας για διαφήμιση με απόδοση. Χρησιμοποιώντας το Smart+ για την αυτοματοποίηση της διαφήμισης απόδοσης, έχουμε πετύχει σημαντικές βελτιώσεις [στις καμπάνιες απόδοσης]. Η υιοθέτηση μιας πλήρους αυτοματοποιημένης λύσης που βελτιστοποιεί τον στόχο, το δημιουργικό και την απόδοση της καμπάνιας έχει οδηγήσει σε μείωση 50% του κόστους απόκτησης, αύξηση 47% στα ποσοστά μετατροπής και βελτίωση 42% στο ROAS για τη Ray-Ban».
Μέτρηση Επιπτώσεων
Οι χρήστες του TikTok δεν περιηγούνται απλώς στην πλατφόρμα, αλλά την παρακολουθούν ενεργά. Το TikTok αντιπροσωπεύει μια νέα εποχή εξατομικευμένης ψυχαγωγίας, η οποία οδηγεί σε αδιάρρηκτες, υψηλής ποιότητας προβολές που ενθαρρύνουν την ενεργό δράση και παρέχουν στους διαφημιστές μια μοναδική ευκαιρία να μετατρέψουν την ανακάλυψη σε μετρήσιμα αποτελέσματα. Έχει αποδειχθεί ότι το TikTok προσφέρει απτή αξία στις επιχειρήσεις, αξία που συχνά δεν αποτυπώνεται σε παραδοσιακές στρατηγικές μέτρησης. Έρευνες έχουν δείξει ότι το 79% των αγορών που προωθούνται μέσω του TikTok δεν αποδίδονται στην πλατφόρμα, και όταν η μέτρηση περιορίζεται μόνο στο «κλικ και αγορά», οι μετατροπές μέσω TikTok υποτιμώνται κατά 73%.
Το αγοραστικό «ταξίδι» των πελατών έχει βελτιωθεί, και το TikTok έχει αναδειχθεί σε έναν κρίσιμο συνεργάτη σε αυτό το μεταβαλλόμενο τοπίο. Για να υποστηρίξουμε τους διαφημιζόμενους στη μέτρηση αυτού του αποτελέσματος, είμαστε στην ευχάριστη θέση να προσφέρουμε τις Μελέτες Αύξησης Μετατροπών (CLS) σε επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Οι Μελέτες Αύξησης Μετατροπών αποτελούν την κορυφαία λύση μέτρησης του TikTok, με σκοπό να αποτυπώνουν τον επιχειρηματικό αντίκτυπο της πλατφόρμας πέρα από την τελευταία αλληλεπίδραση. Αυτές οι μελέτες προσδιορίζουν τη σχέση μεταξύ της έκθεσης στη διαφήμιση και της καταναλωτικής συμπεριφοράς, αξιολογώντας τον πραγματικό αντίκτυπο της επένδυσης των διαφημιζομένων στο TikTok, μετρώντας τις πωλήσεις που δεν θα είχαν πραγματοποιηθεί χωρίς τη διαφήμιση στην πλατφόρμα.
Έρευνες έχουν δείξει ότι το TikTok είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική πλατφόρμα, με τους διαφημιζόμενους να παρατηρούν μέση αύξηση μετατροπών τουλάχιστον 25% σε σύγκριση με τους χρήστες που δεν εκτέθηκαν στη διαφήμιση στο TikTok. Με τις Μελέτες Αύξησης Μετατροπών, το TikTok ενισχύει τη δέσμευσή του στη συμβολή της επιτυχίας των διαφημιζομένων, ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησης.
Ανακοινώνουμε επίσης ενσωματώσεις Τεχνολογιών Ενίσχυσης Ιδιωτικότητας (PETs), οι οποίες βοηθούν τους διαφημιζόμενους να αξιοποιούν δεδομένα πρώτου μέρους με προηγμένα μέτρα ιδιωτικότητας, αποκτώντας πολύτιμες πληροφορίες. Οι PETs απευθύνονται σε όσους επιθυμούν να μετρήσουν την Αύξηση Μετατροπών με επιπλέον μέτρα προστασίας της ιδιωτικότητας, συμπεριλαμβανομένων “καθαρών δωματίων” (Clean Rooms) και αξιόπιστων περιβάλλοντων εκτέλεσης (Τrusted Εxecution Εnvironments - TEEs). Γνωστοποιούμε επίσης την ενσωμάτωση με παρόχους τρίτων και ανοιχτού κώδικα, συμπεριλαμβανομένων των Anonym Trusted Execution Environments, AWS Clean Rooms, LiveRamp Clean Rooms με υποστήριξη από την Habu και Secure Multi-Party Computation, για την προσφορά αυτών των νέων λύσεων.