To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Υψηλά κονδύλια και «δυνατοί» λογαριασμοί

Υψηλά κονδύλια και «δυνατοί» λογαριασμοί

«Ζωντανό» διατήρησαν το ενδιαφέρον της αγοράς τα specs που «έτρεξαν» την προηγούμενη περίοδο, με σημαντικούς λογαριασμούς να αλλάζουν χέρια, ενώ σημαντική ήταν η συμβολή του αγροδιατροφικού τομέα.

Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΖΙΓΟΥ


Τα υψηλά κονδύλια που θα διατεθούν για τη δυναμική προβολή των ελληνικών αγροδιατροφικών προϊόντων στην εγχώρια αγορά αλλά και στο εξωτερικό, χαρακτήρισαν το πρώτο δίμηνο Φεβρουάριος- Μάρτιος 2019, σε αντίθεση με το δεύτερο δίμηνο του έτους (Απρίλιος - Μάιος), όπου επικράτησαν τα ιδιωτικά specs και «δυνατοί» λογαριασμοί άλλαξαν χέρια, σε διαφήμιση και PR. Ενδιαφέρον παρουσίασε και ο τομέας του Digital, ενώ αυτός των media παρέμεινε σταθερός με λίγους και… καλούς λογαριασμούς.

Ξεκινώντας από τον κλάδο της διαφήμισης, αυτό που ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά είναι η ολοκλήρωση specs στον αγροδιατροφικό τομέα, με μεγάλους νικητές (λόγω και των κονδυλίων που θα διαχειριστούν) τις εταιρείες DK Advertising, που ανέλαβε την προώθηση σταφίδων στο εξωτερικό έναντι 2 εκατ. ευρώ, τη Γαία Σύμβουλοι για την προώθηση φρέσκων φρούτων έναντι 1,15 εκατ. ευρώ, την Οικονομοτεχνική για ενέργειες προώθησης του κρόκου Κοζάνης έναντι 1,3 εκατ. ευρώ και τη Novacert για την προώθηση ροδάκινων έναντι 4,8 εκατ. ευρώ.  Επίσης, η Next Com αναδείχθηκε νικήτρια στο spec της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, αναλαμβάνοντας την τουριστική προβολή της έναντι 3,47 εκατ. ευρώ.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον όμως έχουν και τα «ιδιωτικά» specs που «έτρεχαν» την προηγούμενη περίοδο. Μεταξύ αυτών, ξεχωρίζει η ανάθεση της επικοινωνίας του Strongbow στην Publicis Groupe μετά από spec της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, και του illy IPERESPRESSO, επίσης μετά από spec της Kafea Terra, η ανάθεση της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη McVictor&Hamilton για τη νέα μπίρα Kronenbourg 1664 Blanc, που ήρθε στην Ελλάδα, αλλά και η ανάθεση της Turkish Airlines στην Mscomm. Επίσης, η Solid Havas εμπλούτισε το portfolio της με τέσσερεις νέους λογαριασμούς, αυτόν της Praktiker, της alfa, της Innovis και του νερού Θεόνη. Η TenFour κέρδισε το σύνολο της επικοινωνίας της GrandOptical σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ η Magic Doorz ανέλαβε από τη Μοτοδυναμική την επικοινωνία της Yamaha.

Η JWT Athens επέκτεινε τη συνεργασία της με την Green Cola, αναλαμβάνοντας την επικοινωνία του brand και στην Ελλάδα, ενώ η Frank & Fame ξεκίνησε συνεργασία με την Πλαίσιο.

Κινητικότητα στο PR
Κινητικότητα όμως παρουσίασε και ο τομέας του PR. Συγκεκριμένα, η Publicis Groupe εμπλουτίζει, μετά από  spec, το χαρτοφυλάκιό της με την Adidas Hellas, αναλαμβάνοντας υπηρεσίες PR και social media. Επίσης, η Amuse Event Management υπέγραψε τριετή συνεργασία με την BMW Hellas - MINI για διοργάνωση εκδηλώσεων και BTL ενέργειες, ενώ ανέλαβε και την προβολή του Οργανισμού Κεντρικών Αγορών & Αλιείας.

Επίσης, η Gravity The Newtons ανέλαβε την επικοινωνία του ΤΑΙΠΕΔ, μετά από spec, η IKON/Fleishmann Hillard τις υπηρεσίες PR της Ελληνικής Ένωσης Καφέ, επίσης μετά από spec, η Curious Ahead την digital επικοινωνία της Mitsubishi Motors, ενώ η Communication Effect αναδείχθηκε νικήτρια στο spec της Sencor.

Παράλληλα, ξεχώρισε η ανάληψη των δράσεων προώθησης του Fashion City Outlet στη Λάρισα από τη Mindhaus, η ανάθεση της επικοινωνίας του οίκου CH Carolina Herrera στην Davlas & Partners και η επιλογή της Concept Communications Strategies από το Glami ως σύμβουλος επικοινωνίας στην Ελλάδα. Τέλος, η The Hand θα χειρίζεται στο εξής το σύνολο της επικοινωνίας του brand KYANA, αλλά και της Simoun.

New business και σε media-digital
Στον τομέα του digital ξεχωρίζει η ανάθεση, μετά από spec, της ΕΚΟ στη Warply για το mobile κανάλι της, οι συνεργασίες του Sales Promotion Center με τις homad, Αύρα και Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη, της MediaCube με την Terra Nation για online marketing social media κ.λπ., της Socialab με την εταιρεία Παλίρροια και τη Reckitt Benckiser για το Durex, αλλά και της Unlimited με τον  Όμιλο Σαρακάκη για τη Mitsubishi Motors.

Τέλος, στον τομέα media η Ira Media ανανέωσε, μετά από spec, τη συνεργασία της με το σούπερ μάρκετ Γαλαξίας, η Starlink ανέλαβε τη στρατηγική media για τον illy IPERESPRESSO για λογαριασμό της Kafea Terra, η Mindshare (JWT) το λογαριασμό της Green Cola σε διεθνές επίπεδο μετά από spec, ενώ τέλος η Universal Media ανέλαβε για λογαριασμό του Υπουργείου Εσωτερικών δράσεις ενημέρωσης των πολιτών για τις εκλογές.








TAGS: specs