Εκπρόσωπος της εταιρείας Dimera (συμφερόντων Ιβαν Σαββίδη) σημείωσε ότι πρέπει να υλοποιηθεί αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στην Τηλέτυπος και η Dimera είναι διατεθειμένη να καταβάλει 25 εκατ. ευρώ. Στις προτεραιότητες πρέπει να είναι η το δυνατόν ολική εξόφληση των εργαζομένων.
Η εκλογή Διοικητικού Συμβουλίου αποτελεί το πρώτο βήμα από αυτά που πρέπει να γίνουν για τη διάσωση της εταιρείας, καθώς εδώ και μήνες η εταιρεία ήταν ουσιαστικά ακέφαλη.
Πηγή: Euro2day.gr