Η εκστρατεία ενημέρωσης, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εταιρείας Λοιμώξεων και του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, έχει ως βασικό σκοπό να ευαισθητοποιήσει το κοινό για τα προβλήματα που προκαλεί σε υψηλό ποσοστό o έρπητας ζωστήρας, αλλά και για τη δυνατότητα πρόληψη της ασθένειας μέσω του εμβολιασμού.
Αποτυπώνοντας μαρτυρίες ασθενών που νόσησαν από τον ιό, η καμπάνια φέρνει το θεατή στη θέση των ασθενών, αναδεικνύοντας τα οφέλη που προσφέρει ο έγκαιρος εμβολιασμός, ειδικά στις ευάλωτες ηλικίες άνω των 60 ετών.
Η εκστρατεία αποτελείται από δύο τηλεοπτικά σποτ & banner campaign, ενώ για τις ανάγκες της δημιουργήθηκε ειδικό ενημερωτικό site www.erpiszostir.gr με χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές γύρω από την ασθένεια και τις δυνατότητες εμβολιασμού.
Τα γυρίσματα των τηλεοπτικών σποτ έγιναν σε συνεργασία με την εταιρία παραγωγής TopCut -Modiano σε σκηνοθεσία της Στέλλας Σερέφογλου.